Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

Για τον Ben & όλους τους φίλους μου, σαν τον Ben.

Ίσως οι περισσότεροι από τους φίλους μου εδώ σε αυτή την γειτονιά δεν γνωρίζουν τον Ben.
Εγώ τον γνώρισα χθες από την @ris και επισκέφθηκα την σελίδα του, για να διαβάσω μια κατάθεση ψυχής από έναν άνθρωπο, που έχει διαφορετικές προτιμήσεις στο θέμα του συντρόφου του, είναι απλά ομοφυλόφιλος.
Στην ανάρτηση του, αναφέρει με πολύ όμορφο και ευγενικό τρόπο, όλες αυτές τις κοινωνικές αδικίες που έχει υποστεί από τότε που ανακάλυψε ποιος είναι, ειρωνίες, προσβολές και όχι μόνο.
Στο δικό μου μυαλό μου, ήρθε ο δικός μου φίλος ο Τάκης και η δική του πορεία ζωής, οι δικές του πληγές από τις κοινωνικές διακρίσεις.
Είμαστε συνάδελφοι  & φίλοι,και κάποια στιγμή, μέσα σε αυτές τις φαιδρές εποχές, έφθασε να θέλει να παραιτηθεί από μια σίγουρη δουλειά, γιατί δεν άντεχε τον ψυχολογικό πόλεμο, τις ύβρεις, τις προσβολές σε έναν εργασιακό χώρο, που οι συνάδελφοι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι άνθρωποι μορφωμένοι, μόνο ως προς τις γνώσεις όπως αποδεικνύεται (δυστυχώς με ελάχιστες εξαιρέσεις).
Βρεθήκαμε μόνο 2 -3 άνθρωποι, που τον πείσαμε να αποσύρει την παραίτηση του και σε συνεννόηση με την διοίκηση, καταφέραμε να τον έχουμε κοντά μας, ώστε να περνά ανθρώπινα τις ώρες εργασίας του.
Μπορώ να γράψω ολόκληρο γράμμα για αυτό το είδος κοινωνικού ρατσισμού,αλλά δεν θα το κάνω.
Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο μπορεί να παίζει η σεξουαλική προτίμηση ενός ανθρώπου, στον χαρακτηρα του, στον να αγαπαέι, να ζει και να χαίρεται τ΄αυτονόητα, θα δηλώσω απλά ..είμαι εδώ!!!!.... κι εγώ, με πολλούς άλλους, που βλέπουν την κοινωνική αυτή αδικία, την απανθρωπιά πολλές φορές, και θέλουν να κάνουν ότι μπορούν για να την διορθώσουν και να σπάσουν τα κάγκελα αυτής της ιδιότυπης φυλακής, που θέσπισε η κοινωνία μας για ανθρώπους με ψυχή, αισθήματα που δεν ενοχλούν κανέναν και το μόνο που ζητούν είναι, ίσια και δίκαιη μεταχείριση, από όλα τα μέλη της κοινωνίας και ενός κράτους, που απλά εθελοτυφλεί, στα προβλήματα τους.
 

8 σχόλια:

  1. Σε Ευχαριστώ Πολύ.
    Μείνε δίπλα στον Φίλο σου. Κάποιοι Άνθρωποι σαν κι Εσένα, κάνουν τη Ζωή ορισμένων Ομορφότερη.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ και θα χαρώ να τα λέμε!
      Εύχομαι και στη δική σου ζωή, να υπάρξουν άνθρωποι που θα σου κρατούν γερά το χέρι και θα σε κοιτούν στην καρδιά, έτσι ίσως γίνουν όλα λίγο ευκολότερα, όχι εύκολα...θέλει πολύ δρόμο ακόμα, δυστυχώς!!!
      Είναι θάρρος και δύναμη να μιλάς για σένα και τα προβλήματα σου. Αν όλοι, μέχρι σήμερα, είχαν κάνει το ίδιο αντί να κρύβονται, ακόμα και πίσω από γάμους και παιδιά και να ζουν παράλληλες ζωές, ίσως να ήταν όλα καλύτερα για τη δική σου γενιά.Το είμαι εδώ ισχύει!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που είσαι κι εσύ εδώ Γεωργία μου! Απίστευτα χαίρομαι!
    Να ενώσουμε τις φωνές μας για να σταματήσει ο ρατσισμός και να έχουμε όλου ίσα δικαιώματα!
    Μπράβο σου Γεωργία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω χάρηκα με την ανάρτηση σου και που μου έδωσες την ευκαιρία να γνωρίσω τον Ben και να μιλήσω κι εγώ για τον δικό μου φίλο!Μακάρι να βρεθούν πολλοί παρόντες, ώστε να γίνει το αυτονόητο.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. We have got the same rights, there is no difference!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου έφτιαξες την διάθεση!Είναι η πιιο γλυκιά ανάρτηση που έχω δεί σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που κατάφερα κάτι τέτοιο, με μια τέτοια ανάρτηση!Σ΄ευχαριστώ πολύ, για την κατάθεση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή