Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Χαίρομαι!!!!

       Χαίρομαι που  ξαναβρίσκω τους  αγαπημένους μου φίλους,δηλαδή, όλους εσάς!
       Πολλές και διαφορετικές υποχρεώσεις με κράτησαν, για πρώτη νομίζω φορά, τόσες πολλές μέρες μακριά σας.Μου λείψατε αγαπημένα blogoφιλαράκια και εσείς , ο καθένας χωριστά και όλοι μαζί και η όμορφη επικοινωνία μαζί σας.
      Σήμερα που ξεστόλισα...επιτέλους...το σπίτι μου, θυμήθηκα ότι αν και για μήνες σας πυρπόλησα με χριστουγεννιάτικες ιδέες, δεν σας έδειξα τίποτα, απ΄ότι είχα κάνει εγώ.
      Πιστεύω ότι δεν θα είναι τελείως ετεροχρονισμένο, να σας δείξω κάποια στολίδια και γενικότερα μια γιορτινή άποψη του σπιτιού μου, έτσι ίσως για να κρατήσω λίγο ακόμα τις γιορτές και την οικογενειακή ατμόσφαιρα στην θύμηση μου. Αυτό όμως θα είναι μια άλλη και πολύ πρόσφατη ανάρτηση.
      Με την τωρινή ανάρτηση, θέλω να σας ευχαριστήσω από ψυχή, για όλες σας τις επισκέψεις και τις ευχές, που μου αφήσατε όλες αυτές τις μέρες που έλειπα.
     Σας τις ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο στον καθένα σας χωριστά και σε όλους μαζί, θα ευχηθώ μια χρονιά με πολλή αγάπη, υγεία, φιλία, αισιοδοξία και τεράστια χαμόγελα.

...και σε όλους σας, αφιερωμένο το παρακάτω κειμενάκι, γιατί  μαζί σας  έτσι αισθάνομαι:
....και τώρα, ετοιμαστείτε για επισκέψεις!..χι..χι...Φιλιά σε όλους!!!

33 σχόλια:

  1. Και εμείς χαιρόμαστε που σε έχουμε πάλι μαζί μας Γεωργία μου!!Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις με υγεία αγάπη και πολλή δημιουργία!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά, Σοφία μου κι ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τις ευχές!

      Διαγραφή
  2. Καλώς ήλθες,πάλι κοντά μας!Μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εμένα μου λείψατε!Καλώς σας ξαναβρήκα, λοιπόν & φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Kαλως τη Γεωργια μας-με υγεια και δημιουργια καο αυτη τη χρονια!!!
    Σε φιλωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και ανταποδίδω ευχές και φιλιά, καλή μου!

      Διαγραφή
  4. Ξεσκονίσαμε καθαρίσαμε στρώσαμε το κοκκινο χαλί και σε περιμενουμε Αρμονια μας..χι..χι.. καλή χρονια φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη η χάρη μου!!χι..χι...Πολλά - πολλά φιλιά, Σμαράγδι μου!

      Διαγραφή
  5. "Καλή Χρονιά", με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιο!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλά να λέγονται και να επιβραβεύονται μ΄έμαθαν, για να έχουν και συνέχεια!Ευχαριστώ για τις ευχές και την ανταπόδοση της επίσκεψης.

      Διαγραφή
  6. I hope the new year is being kind to you, my friend. I love your Header with the snow settling on the pink rose, it's so wintery. And your red roses always make my heart sing.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ι like to,the pink rose with snow,...it's time for the snow & thank you for my red roses.. your friendship make my heart sing, to!!!Kisses, dear Sheri!

      Διαγραφή
  7. Καλή Χρονιά Γεωργία μου, με υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, καλή σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και στις ανταποδίδω..σου΄ρχομαι και για επίσκεψη!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλή Χρονιά να έχεις! Υγεία, χαμόγελα και ορεξη για δημιουργίες!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν, Κωνσταντίνα μου!Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά τις όμορφες ευχές σου.Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα, είδαμε τόσα χριστουγεννιάτικα μπλογκοστολίδια, να δουμε και τα δικά σου !!
    Να σαι καλά , σαμιώτικά χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου, χαίρομαι που θέλεις να τα δεις.Φιλάκια και περιμένω εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία και ότι επιθυμείς.Οτι καλύτερο στις χώρες μας.Η μπλογκογειτονιά μας κι αυτή τη χρονιά να γεμίσει με όμορφες δημιουργίες και ωραίες αναρτήσεις..Καλωσόρισες και πάλι κοντά μας. Μας έλειψες κι εσύ και το μπλογκοσπίτι σου.Η αρχική φώτο πάνω μου άρεσε. Με συγκίνησε αυτή η ανάρτηση σου , ως σκέψη και τα λόγια που έγραψες και η εικόνα που έβαλες..Θα περιμένω να δω τις δημιουργίες σου.Φιλούυθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Δελφινάκι, πάντα ευαίσθητο και με τον καλό λόγο!
      Γράφω ότι νιώθω, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.Σε φιλώ και περιμένω την κρίση σου.Φιλάκια πολλά & οι ευχές σου, να έρθουν υλοποιημένες & σε σένα, στο πολλαπλάσιο.

      Διαγραφή
  11. Welcome back Γεωργία μου!
    Καλή χρονιά με δύναμη, αγάπη και υγεία!
    ΥΓ: Μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, dear!Επίσης καλή χρονιά..και μένα μου λείψατε, ομορφιά μου.

      Διαγραφή
  12. Καλώς ήρθες!!! Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη,αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..να σαι καλα ματια μου..σοφα λογια..καλη συνεχεια..καποιος ειπε..τα πιο ομορφα στολιδια σ'εναν ανθρωπο ειναι τα λογια του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και θα συμφωνήσω για όσα λες με την προυπόθεση τα λόγια να είναι αληθινά,για να είναι στολίδια, κι όχι δήθεν..Φιλιά, πολλά..και μου αρέσει η προσφώνηση "μάτια μου", την χρησιμοποιώ κι εγώ πολύ συχνά στην καθημερινότητα μου, την βρίσκω πολύ "καρδιακή", αν σκεφθείς ότι από τα μάτια, διαβάζεις την ψυχή...

      Διαγραφή
  14. Welcome back! My best wishes for a Happy New Year!!!
    KIsses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Alessandra! A Happy New Year for you, with love & joy!!!!Kisses!!

      Διαγραφή
  15. Καλώς όρισες!! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και ελπίδα!! ότι επιθυμείς να στο φέρει το νέο έτος!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τίνα μου και για τις ευχές και που πέρασες!!!όσες ευχές μου έδωσες, εύχομαι να βγουν αληθινές & για σε σένα!Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Ήρθα να σε επισκεφθώ κι έπεσα στο ξεστόλισμα.
    Και του χρόνου να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή