Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Μετά Εορτών...το στόλισμα του σπιτιού μου!

Μάλλον ήρθε η ώρα να σας δείξω τι στόλισα τις γιορτές, αν και έχουν ήδη ξεστολιστεί...χι..χι...πως λέμε " μετά Χριστόν, προφήτης"?
 Εδώ ισχύει "μετά ξεστολίσματος, στόλισμα"
Να σας ξεναγήσω λοιπόν:
Ένα δένδρο που φτιάξαμε εδώ και 10 χρόνια με το έτερον μου ήμισυ.
Το επιδαπέδιο βάζο, το αγοράσαμε στο Μοναστηράκι, στο παζάρι.. και διαλέξαμε ένα τουφωτό ξερό κλαδί, μάλλον από αμυγδαλιά, για να το στολίσουμε.
Είναι μόνιμο έξω από την είσοδο του σπιτιού, απλά ανάλογα την εποχή, το στολίζω.
 Εδώ λοιπόν,με λευκές μπάλες και ξύλινα χρυσά αστεράκια


 Το εσωτερικό του σπιτιού μου,δηλαδή  της σαλονοτραπεζαρίας, από τον καθρέπτη του μπουφέ.  
Έχω βάλει  φωτάκια, τυλιγμένα με χρυσό ημιδιάφανο ύφασμα, πάνω στον μπουφέ και κάτω από τον καθρέπτη του.
Αυτή η φωτογραφία μου αρέσει, αν και το μόνο που έχει στολιστεί εξ ολοκλήρου είναι το δενδράκι του σαλονιού μου.
 Μια φωτογραφία του μπουφέ στολισμένου και πιο κάτω οι λεπτομέρειες.Σας έχω πει ότι αγαπώ το χρυσό, για τα Χριστούγεννα.Ο άντρας μου, είπε πως το παράκανα στον μπουφέ....λέτε?



 Η κυρία   είσοδος του σπιτιού μου, στολισμένη με το στεφάνι φτιαγμένο από τα χεράκια μου με τα αγαθά του δάσους(θα το δείτε και παρακάτω ) & τις δυο  μου ελίτσες.
 Το μεγάλο μας μπέντζαμιν, με τα φωτάκια του.(Μου ρίχνει φύλλα & έχω σκάσει, καμιά ιδέα?..μιας και το ΄φερε  η κουβέντα, δηλαδή).

 Η σύνθεση για το τραπέζι του σαλονιού, πάνω σε moss : έλατο, σχίνο, κέδρος και κουμαριά (κατατρυπήθηκα με τον κέδρο)
 Μεταφέρθηκε στην κουζίνα μου, για να βάλω τα λευκά κεράκια μου, ένα χρυσό στολίδι & τις λευκές κορδελίτσες.
 Έτοιμο!

 Το ημερολόγιο που έφτιαξα για το Δελφινάκι και στόλισα στην κουζίνα μου.Μήπως έπρεπε να της το στείλω?Πάντως είναι decoupage με δικές μου εκτυπώσεις, πάνω σε mdf.

 Το παράθυρο της κουζίνας μου, πάνω από το νεροχύτη, ένα τυχερό αστέρι(αγορασμένο) στα χρώματα που ταιριάζουν στον χώρο.
 Πάνω στο τραπέζι της κουζίνας, η φρουτιέρα υποδέχθηκε τα ρόδια και διάφορα στολίδια, σε συνδυασμό με τα χρώματα του αστεριού στο παράθυρο.

 Το δενδράκι του σαλονιού, φωτισμένο.Το αδικούν οι φωτογραφίες....

 Οι φωτογραφίες την αδικούν & αυτή!..ποιά? την εσωτερική σκάλα, στολισμένη με πράσινες γιρλάντες και αλεξανδρινά.

 Η ιστορία κατασκευής του στεφανιού της εξώπορτας.Σε στρογγυλό moss, έβαλα έλατο,σχίνο και κουμαριά (τα έφτιαξα στην πυλωτή, για να μην γίνει ο κακός χαμός, πάνω από κλαδιά και εργαλεία)...
 ...μεταφορά στην κουζίνα για να μπουν η κορδέλα,οι μπάλες, τα πουλάκια και το λουλούδι..
 .....και ξανά κάτω, για να μπει στη θέση του.
 Λεπτομέρειες του στολίσματος.

 Ξύλινα στολίδια από φλοιό δένδρου, σε διαφορετικά σχήματα.Τα έχουμε φτιάξει 3-4 χρόνια, απλά ήθελαν λίγη συντήρηση.




 Ο βραχόκηπος μας με τα φωτάκια του, μικρός, αλλά όμορφος.
 ..και η σύνθεση για το τζάκι..μη σας ζαλίζω..έγινε με τον ίδιο τρόπο όπως η προηγούμενη (αχ, χεράκια μου,  τι τον ήθελα τον κέδρο?)

 ..ανέβηκε, στολίστηκε και πήρε τη θέση της στο τζάκι...

 α..ναι...στόλισα και τα φαναράκια μου..τους έβαλα μέσα τα κεράκια τους και λίγες χρυσές κορδέλες και έτοιμα!
 Για το τραπέζι της τραπεζαρίας, πιο απλά τα πράγματα..ένα κρυστάλλινο κουπ (αρκετά μεγάλο) με πόδι, το γέμισα νερό, κεράκια και χρυσόσκονη...

 Λεπτομέρειες του δένδρου μας.Όλα τα στολίδια σε χρυσό και εκρού &...πολλά - πολλά φωτάκια!






 ..Το μικρό μου αστέρι....βάζει την κορυφή, που είναι ένας άγγελος (του χρόνου, πρώτα ο Θεός, θα μεταμορφωθεί, σε πιο αιθέρια μορφή)

 .....και επιτηρεί το αποτέλεσμα, για να μου πει τη γνώμη της...Μην νομίζετε, μόνο τον άγγελο έβαλε..χι..χι..(παραπλάνηση, οι φωτογραφίες, γιατί διάβαζε το χρυσό μου).
Σας κούρασα? 
Νομίζω ναι!!!..γι΄αυτό η ανάρτηση, θα έχει συνέχεια!!!!χι..χι...
Φιλάκια σε όλους -ες σας!!!

27 σχόλια:

  1. Μετά την -μετά εορτών- ξενάγησή σου στο όμορφα και εορταστικά στολισμένο σπίτι σου , δέξου και τις δικές μου -κατά 11 ημέρες καθυστερημένες- ευχές για μια νέα χρονιά γεμάτη ευτυχία, αγάπη και υγεία.
    Βέβαια δεν είμαι και τόσο καθυστερημένη, στις ευχές εννοώ , αν σκεφτείς ότι βασιλόπιτες κόβουν ακόμη και τον Φεβρουάριο.χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά η χρονική στιγμή για ευχές, που εύχομαι να υλοποιηθούν για όλες μας στο ακέραιο!Χάρηκα πολύ που πέρασες!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε που μας άνοιξες τις πόρτες του σπιτιού σου μας έβαλες μέσα και μας ξενάγησες τοσο όμορφα....Μου άρεσαν όλα όσα έκανες όλα όσα μας έδειξες..Μια πεταλούδα λάτρεψα και ξεχώρισα όπως και το τζάκι !! Να χαίρεσαι την κόρη σου. Να είσαι καλά και εσύ και η οικογένεια σου να γιορτάσετε και φέτος τις γιορτινές αυτές ημέρες

    υγ-οσο για το ημερολόγιο μου ειναι πολύ όμορφο και στα χρώμα που αγαπω το λιλά, νομίζω όμως μου το έστειλες και το ανάρτησα μαζί με τα άλλα ημερολόγια θα το κοιτάξω να σιγουρευτώ
    υγ-θα περιμένω και τη συνέχεια της ανάρτησης

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ΄ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!!!Μάλλον λατρεύουμε την ίδια μεγάλη μπορντώ - χρυσή πεταλούδα!!!
      Ναι, καλό μου το ημερολόγιο το έχω πάλι ανεβάσει για σένα, απλά αναρωτιόμουν αν ουσιαστικά θα έπρεπε να στο στείλω (αν κι έχω μια καλύτερη σκέψη, που ταιριάζει με το αγαπημένο σου χρώμα).Μείνε συντονισμένη, αύριο η συνέχεια της ανάρτησης.Φιλάκια γλυκά, καλό μου!

      Διαγραφή
    2. Ναι αυτή η μεγάλη πεταλούδα..Δε θέλω να χρεώνεσαι τέτοιους δύσκολους καιρούς..εγώ πάλι το έχω και το λατρεύω στη συλλογή μου στο μπλογκοσπίτι μου..Θα μείνω συντονισμένη..Φιλούθκια φίλη μου

      Διαγραφή
  3. Ωραίο το έκανες και μάλιστα μου άρεσαν πολύ οι τόνοι που είχαν τα στολίδια ωραία χρώματα ζεστά,αντε να είσαι γερή και του χρόνου και να στολίσεις και να ξεστολίσεις ,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νέλη μου!!!όλες οι ευχές καλοδεχούμενες και μου ζέσταναν την καρδιά.Χαίρομαι που σου άρεσαν τα στολίδια μου!Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα!!
    Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!!Ωραία στολίδια και πολύ όμορφο και το στεφανάκι!
    Το ημερολόγιο είναι πολύ ιδιαίτερο!
    Άντε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ..και πρώτα ο Θεός, του χρόνου να τα αναρτήσω, πριν ξεστολίσω...χι..χι...

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Γεωργία μου!!
    Μια ευχάριστη νότα των γιορτών που πέρασαν, μας έφερες σήμερα.
    Πολύ όμορφος τόσο ο εξωτερικός, όσο και ο εσωτερικός στολισμός του σπιτιού σου. Να χαίρεσαι την κορούλα σου! Και του χρόνου!
    Κάποια στιγμή που είχα το ίδιο πρόβλημα με το μπέντζαμιν το μόνο που μου είπαν είναι ότι του λείπει σίδηρος. Πραγματικά το δικό μου σταμάτησε να πετά τα φύλλα του!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου & τις ευχές σου.
      Όσο για το φυτό μου, θ΄ακολουθήσω την συμβουλή σου, γιατί ειλικρινά, έχω πολύ στεναχωρεθεί. Καλό βράδυ με όνειρα γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Α,πα πα!!!! Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Είναι όλα τόσο τέλεια και καθόλου δεν το παράκανες! Πράγματι όμως φαντάζομαι ότι είχε πολύ δουλειά να στολιστεί και άλλη τόση να ξεστολιστεί. Προτιμώ να στολίζω και να ξεστολίζω το blog μάλλον:) Ναξέρες πόσο ζηλεύω όταν τα βλέπω όλα αυτά. Εμένα τα χέρια μου ποτέ δεν πιάνουν όταν πρόκειται για διακόσμηση και στολίδια :(
    Γειά στα χέρια σου και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου και τα καλά σου λόγια.Η αλήθεια είναι ότι μου πηρε μια μέρα να στολίσω, από πρωί μέχρι βράδυ, και λίγο λιγότερο, να ξεστολίσω και να συσκευάσω.Αξίζει όμως τον κόπο, αλλιώς πως να νιώσεις γιορτές?Ας είμαστε γεροί και ίσως του χρόνου ξεσηκωθείς κι εσύ να στολίσεις περισσότερο απ ότι φέτος, θέληση θέλει, δεν είναι και επιστήμη!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Και του χρόνου με υγεία !!
    Όλες οι γιορτινές συνθέσεις είναι πολύ όμορφες , όπως και τα στολίδια και τα στεφάνια με τα φυσικά κλαδιά !!
    Διακρίνω μια αδυναμία στο χρυσάφι !!
    Χρυσό εδώ, χρυσό εκεί, χρυσό και παραπέρα !!
    Σαν χρυσό παλάτι γίνεται τα Χριστούγεννα το σπίτι σας ,
    εύχομαι έτσι λαμπερή και χρυσαφένια να ναι η χρονιά σας και φυσικά Αρμονική !! Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου!!!Ευχαριστώ!!!!Μάλλον θα συμφωνείς με τον άντρα μου, ότι το παράκανα, αλλά ειλικρινά Χριστούγεννα χωρίς χρυσό, δεν μου πάει.Σ΄ευχαριστώ και για την χρυσαφένια ευχή, σε αρμονία & αυτή, με τον στολισμό μου.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Καλέ τι κουκλάρα κόρη έχεις;;;;;;;;;
    Υπέροχα όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες?Είναι και οι 2 μου, κούκλες! (η μαμά κουκουβάγια..χι..χι..)μα πάνω απ ΄όλα καλά παιδιά. Ας τις έχει ο Θεός, γερές & τυχερές.Σ΄ευχαριστώ, ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  9. Αρμονίτσα μου, το σπίτι σου πανέμορφο και πολύ ωραία στολισμένο (δεν νομίζω πως το παράκανες στον μπουφέ), αλλά η κούκλα η κόρη σου ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!! Να το χαίρεστε το αστέρι σας και να είναι γερή και τυχερή. Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε!
    Καλή κι' ευλογημένη χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου ευχαριστώ πολύ για όλα!!!Θα μεταφέρω στην νεαρή μου, τον θαυμασμό σου, ν΄ανέβει κανένα πόντο το ηθικό της (μου έχει πέσει λίγο, λόγω άγχους).Μόνο αυτό επιθυμώ και για τις 2 μου, κορίτσι μου, υγεία και τύχη!!!Σου εύχομαι επίσης μια ευλογημένη χρονιά, γιατί τότε σίγουρα θα είναι και καλή!!!!Φιλώ σε!!!

      Διαγραφή
  10. Wow, wow, wow!!!At first, i must tell you that you' ve got a wonderful home. At second, your decors are gorgeous! Everything, especially the Christmas tree in gold...fantastic!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Many thanks for your enthusiasm! I'm glad you like my golden decoration!Thanks again!Kisses!!!Georgia.

      Διαγραφή
  11. Γεωργία Καλή Χρονιά! Ευλογημένο το 2013!!! Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα έφτιαξες στο σπίτι σου...να είστε καλά και του χρόνου!...το ημερολόγιό σου έγινε πολύ όμορφο...να το χαρεί το Δελφινάκι!...κι`εσύ να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμ, με τόσες ιδέες που μας έδινες, εσύ δεν θα στόλιζες όμορφα το σπίτι σου!? 'Ολα είναι πανέμορφα, μου άρεσαν πολύ οι συνθέσεις σου -χαλάλι το τρύπημα από τον κέδρο-. Συμφωνώ με τον άνδρα σου για το πολύ χρυσό, όχι στην ποσότητα αλλά ως προς την μονοτονία.
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι καλύτερο! Και του χρόνου !!! Φιλιά και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά, Γεωργία! Με υγεία, χαρά και αγάπη! Πολύ όμορφα στολισμένο το σπίτι σου! Να'σαι καλά, και του χρόνου με υγεία!Η νέα χρονιά να φέρει τα καλύτερα!!
    Ιδιαίτερα και πανέμορφα τα ξύλινα στολίδια!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xρόνια πολλά και καλή Χρονιά Γεωργία!!!ευχομαι πολύ υγεία ,ευτυχία και χαρά...Το 2013 να'ναι λαμπερό όπως το όμορφο σπιτικό σου και τυχερό ...η κορούλα σου πάντως κλέβει την παράσταση της ανάρτησης να την χαίρεστε....Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά να έχετε με υγεία.
    Πολύ όμορφη η διακοσμησή σας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωωωωω..τι τέλειο στόλισμα βρε!!!!Δεν ξέρω γιατί,αλλά το παράθυρο μου΄μεινε-))
    μπράβο σου πάντως,το έκανες μαγικό το σπίτι σου
    Καλή Χρονιά λοιπόν!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή