Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Διακόσμηση γιορτών..τέλος!

Αγαπημένη μου γειτονιά κ το υπόλοιπο του στολισμού για τις γιορτές, που σας είχα υποσχεθεί...και τέλος με αυτό το θέμα.Επιτέλους!!!!..θα μου πείτε.

 Σύνθεση σε λευκό για να σπάσει η μονοτονία του χρυσού...

 Αλμυρό χριστουγεννιάτικο δενδράκι για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι.

 Γλυκό χριστουγεννιάτικο δενδράκι για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι.
 Κατασκευαστής των δενδρων το έτερον μου ήμισυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Η βασιλόπιτα μας!!
 Σκουπάκια σε χρυσό ή ασημί με διάφορες κορδέλες με ημερολόγια, για συμβολικά δωράκια.
 Η σούπα μου, της εξώπορτας.

 Η επίσκεψη του άγιου Βασίλη, σε χιονισμένη γυάλα!
 ...και το μωβ δενδράκι για ένα μωβ κοριτσίστικο δωμάτιο!!!
...και του χρόνου, πρώτα ο Θεός!

7 σχόλια:

  1. Αντε και του χρόνου πάντα όμορφα στολίδια και με την ίδια χαρούμενη διάθεση,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Και του χρόνου Γεωργία μου!
    Περιμένω πώς και πώς να σε δω τώρα στη φωτογραφική πρόκληση ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου , γεροί και δυνατοί και οι δυό σας να μας γεμίσετε με όμορφες γιορτινές εικόνες και του χρόνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟλύ όμορφα κι αυτά, ειδικά το μωβ δεντράκι (λόγω χρώματος :))
    Και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tί όμορφα πραγματάκια! Υπέροχη αυτή η σύνθεση με τα φτερά! όλα τέλεια! Μπράβο και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi, the candles in total white are very shabby...i love them. Delicious cakes and very original.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα, πανέμορφα όλα!
    Και του χρόνου Γεωργία μου, με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή