Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Αν ήμουν......


Τα παρακάτω αν, τα έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό και εμπνεύστηκα από την αγαπημένη φίλη Αριστέα, που ήδη το έχει κάνει και στην συνέχεια βάλει στο προφίλ της.
Ξαναδιαβάζοντας τα, σήμερα πριν τα αναρτήσω σκεφτόμουν, ότι από κάθε απάντηση στα Αν μου, ο χαρακτήρας μου έχει  στοιχεία, που όλα μαζί συνθέτουν αυτό που είμαι.
Ευχαριστώ Αριστέα μου, γι΄αυτό το ταξίδι !!!!!
Υ.Γ.Αν και δεν είμαι ξανθιά, σου αφιερώνω την εικόνα κινούμενου σχεδίου! 

Αν ήμουν..
 Κινούμενο σχέδιο.. η Candy
 Χρώμα..  κόκκινο*(αγάπη, πάθος)
 Αντικείμενο..βιβλίο(παντού και πάντα)
 Λουλούδι..ορχιδέα
 Ζώο..άλογο  ή δελφίνι(περήφανα, δυνατά, νοήμονα όντα)
 Γλυκό..οτιδήποτε με σοκολάτα & ξηρούς καρπούς
 Ποίημα..''Μονόγραμμα''
 Ποτό..Mojitο( το καλοκαιράκι)- κόκκινο κρασί, δικό μας(το χειμώνα)
 Βιβλίο..'' Βίος & Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά''
 Ταινία.. Αστυνομικού μυστηρίου.
 Eπάγγελμα…..συγγραφέας(να ζωγραφίζω με τα γράμματα)ή δασκάλα(να ζωγραφίζω ψυχές με τρυφεράδα)
 Τέχνη…..ζωγραφική(χρώματα & συναισθήματα)
 Συναίσθημα.. Αγάπη
 Φυσικό φαινόμενο…απαλός κυματισμός στη θάλασσα  ή ψιλόβροχο (το νερό για μένα είναι …εγώ!!!)
 Σημείο στίξης.. .αποσιωπητικά...
 Αξία.. ΑΝΘΡΩΠΙΑ
 Αμαρτία. .... κατα διαστήματα διαφορετικές, ποτέ όμως αχαριστία!
 Ψίθυρος….της θάλασσας
 Μυρωδιά ….γιασεμί, γαρδένια, αγιόκλημα, νυχτολούλουδο(υπέροχο όταν μπερδεύονται όλες μαζί τα καλοκαιρινά βράδια!!!...αλλά λατρεύω & του καθενός  χωριστά).
 Λέξη..Αρμονία''..

17 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα αφορούν τη θάλασσα (όχι με τη βροχή!)!!!!
    Αχ αυτές οι καλοκαιρινές μυρωδιές των λουλουδιών... Όπως τα λες! Είτε όλα μαζί, είτε το καθένα ξεχωριστά, λατρεμένα και τα 4 που αναφέρεις!
    Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Sel,χαίρομαι που αγαπάς την θάλασσα και τις ίδιες ευωδιές!!!ήμουν σίγουρη πως έχουμε κοινά!Πολλά - πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Το γνωρίζω αυτό από την Αριστέα. ΜΟυ αρέσουν αυτά γιατί μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τους blogoφιλους μας..Ωραιες οι απαντήσεις σου..Περιττόν να πω ποιες ξεχώρισα έτσι; :) (δελφινι και ο ήχος της θάλασσας) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, αγαπημένο, στο είχα πει από την αρχή ότι λατρεύω τα δελφίνια και την θάλασσα!Η επιλογή του ονόματος σου με τράβηξε να σε ακολουθώ και στην πορεία, διαπιστώνω ότι έκανα πολύ σωστά...άνθρωπος γλυκός και ευαίσθητος, και μας το δείχνεις συνεχώς!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. χαίρομαι που γνωρίστηκαμε σ αυτό τον όμορφο κόσμο των μπλογκς... χαίρομαι που αγάπας και συ τα δελφίνια και τη θάλασσα...ευχαριστώ για το εικονάκι του διαγωνισμού μου (ξέχασες όμως να βάλεις τον σύνδεσμο της ανάρτησης) Φιλούθκια

      Διαγραφή
    3. Πάντα το ίδιο πρόβλημα με τους συνδέσμους!Νομίζω πως το διόρθωσα, τελικά!Καλό σου βράδυ, καλό μου!

      Διαγραφή
    4. Ολα καλά τώρα..ευχαριστώ..φιλούθκια καλή μου

      Διαγραφή
  3. Oh my God!!Cnady Candy was my favourite cartoon when i was a child!!
    Have a lovely week end.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφο αυτό το "παιχνίδι", άσε που στα περισσότερα έχουμε κοινές απαντήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ,ομοϊδεάτισσα!!Τελικά είναι πολύ όμορφο παιχνίδι, το "αν.." της @ris μας!Θα περάσω να δω και τις δικές σου απαντήσεις.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Tι ωραίο παιχνίδι ε;
    μπράβο στην Αριστέα μας!
    Οι απαντήσεις σου μου αρέσουν και βρίσκω πολλά κοινά!
    Η Candy,αγαπημένη μου!
    Δεν έχανα επεισόδιο!χα*
    φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είχα γράψει, ότι έχουμε πολλά κοινά!Ούτε εγώ έχανα επεισόδιο της Candy!Φιλάκια γλυκιά μου και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες οι απαντήσεις σου στο παιχνίδι! Μου άρεσε που περιστρεφόσουν γύρω από τη θάλασσα! Ακόμη και η λέξη αρμονία μου φέρνει θάλασσα στο νου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να άλλο ένα θαλασσινό κορίτσι, λοιπόν!!!Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός που έκανες με την αρμονία και τη θάλασσα!!!..ούτε μέσα στην ψυχή μου, να ήσουν!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα! Χαίρομαι που το έπαιξες και σου άρεσε!
    Στα περισσότερα χαμογελούσα γλυκά γιατί έτσι ακριβώς σε είχα φανταστεί γλυκιά μου Γεωργία!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιγε δρόμους εσύ, όπως τόσο όμορφα ξέρεις να κάνεις και εμείς ακολουθούμε, η καθεμία με τον τρόπο της!!Σαν να σε βλέπω να χαμογελάς!!!..ξέρεις πολλές φορές, μέσα από τις δημοσιεύσεις πολλών κοριτσιών,λίγο - πολύ κι εγώ πλάθω τους χαρακτήρες τους, στο μυαλό μου.. κι όταν βλέπω κάτι που μου αποδεικνύει ότι έχω πέσει μέσα, χαμογελώ και χαίρομαι.
      Γι΄αυτό μου αρέσει πολύ αυτό το παρεάκι!!!Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή