Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

Photo a day - Ιανουάριος 1η - 15η!!!!

Αγαπημένοι φίλοι, οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις με κράτησαν για μεγάλο διάστημα, μακρυά από την Αρμονία μου και από εσάς.
Ευτυχώς να πω, ότι σε 2-3 μέρες θα ξέρω αν όλα είναι καλά, γιατί πιο πολύ απ όλα, πολλές φορές,  αυτό που σε ακινητοποιεί είναι η αγωνία και το άγχος,.. και ειδικά όταν πρόκειται για θέματα υγείας αγαπημένων σου ή δικιά σου.Αποφάσισα να αντιδράσω λοιπόν και να περιμένω τ΄αποτελέσματα με γεμάτη καρδιά και θετικές σκέψεις.
Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, ότι θα συμμετείχα στην φωτογραφική πρόσκληση του photo a day από την αρχή του χρόνου, γιατί από άλλες φίλες, έχω αποκομίσει την εντύπωση, ότι είναι ένα ιδιότυπο ηερολόγιο και μου αρέσει, που με μια λέξη, μπόρεσα να δω τόσες διαφορετικές προσεγγίσεις και να γνωρίζω λίγο καλύτερα, τον χαρακτήρα των συμετεχόντων.
Κάθε μέρα λοιπόν, έφτιαχνα την δική μου photo...και χρησιμοποιώ την λέξη έφτιαχνα, γιατί όλο αυτό είναι περισσότερο από μια φωτογραφία.
Τώρα, τελειώνοντας σχεδόν ο μήνας, θα αναρτήσω όλα όσα έχω για αυτόν τον μήνα, έστω και όλα μαζί σχεδόν,ελπίζοντας ότι ο επόμενος μήνας θα είναι πιο βατός για μένα και θα είμαι κάθε μέρα κοντά σας.
Ο πίνακας με τα θέματα είναι ο παρακάτω, όπως όλοι που συμμετέχετε, ξέρετε καλά.
 
Μερα 1η
ΣΗΜΕΡΑ
Τα παιδιά μου και τα ξαδέλφια τους, σήμερα την 1η μέρα του χρόνου.
Το σπίτι γεμάτο χαρούμενα νεανικά πρόσωπα, το σήμερα και το αύριο σε ένα!
Ευτυχισμένη, που η επιλογή τους, ήταν να περάσουν αυτή τη μέρα μαζί με την  οικογένεια και ας είχαν άλλες προτάσεις, από τους φίλους τους
Ας είναι γερά και καλότυχα!
 
ΜΕΡΑ 2η
Κάτι νέο!!
Μια νέα μέρα ν΄ανατέλει μπροστά στα μάτια μου, κοντά στην λατρεμένη μου θάλασσα.
Νέα μέρα, νέα αρχή, νέος χρόνος, φορτωμένα με προσδοκίες, ευχές κ ελπίδες.
Ας είναι μια καλύτερη χρονιά για όλους, από την περασμένη και εμείς οπλισμένοι με αισιοδοξία και δύναμη να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε όλα όσα επιθυμούμε.
 
ΜΕΡΑ 3η
Η θέα από εδώ!!
Καταπληκτική?
Λευκή σαν κάθε νέα άγραφη σελίδα της ζωής μας.
Είναι τραβηγμένη από το σπίτι μας, στο χωριό του άντρα μου.
 
ΜΕΡΑ 4η
ΚΑΡΔΙΑ!!!
Για μένα κόκκινο, το χρώμα της καρδιάς &   της αγάπης,
 λευκό το φως, που θέλω να την φωτίζει και αέναη η κίνηση της.
 
ΜΕΡΑ 5η
ΚΙΝΗΣΗ!
Τραβηγμένη από το αυτοκίνητο, η κίνηση του αυτοκινήτου σε παράλληλη πορεία, με αυτή των σύννεφων και του ήλιου, που αντανακλάται μέσα από αυτά.
 
ΜΕΡΑ 6η
Δικό μου!
Τα παιδιά μου,τα χαμόγελα μου,τα τόξα μου σε ένα καλύτερο μέλλον.
Ο Θεός να τα έχει γερά και καλότυχα!
 
ΜΕΡΑ 7η
Κάτι που αρχίζει από "t" - time=χρόνος
Κυλάει και χάνεται γρήγορα,στο χέρι μας είναι να τον αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Να αιτιολογήσουμε σωστά το πέρασμα μας από αυτή τη ζωή.
Ας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε,λοιπόν για  έναν καλύτερο & δικαιότερο κόσμο.
 
ΜΕΡΑ 8η
Ο ΔΡΟΜΟΣ.
Δεν είναι πάντα ευθύς, έχει στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες.
Ας τον περπατήσουμε με ίσια την πλάτη, με αξιοπρέπεια και ανθρωπιά.
 
ΜΕΡΑ 9η
ΧΑΡΤΙ
Θα μπορούσα να γεμίσω μια και μόνη ανάρτηση με κάθε λογιών χαρτιά.
Χατιά που γράφεις.ημερολόγια,σκέψεις.Χαρτιά από την δουλειά,Χαρτιά από τα χόμπυ μου.
Επέλεξα το πιο αγαπημένο:το χαρτί των βιβλίων, που μεγάλωσα και μεγαλώνω μαζί του, που λατρεύω τις διαφορετικές υφές, εικόνες, την μυρωδιά... μα πάνω απ όλα τα ταξίδια του νου και της καρδιάς,που σε πάει το καθένα.
Το συγκεκριμμένο βιβλίο, απλά αυτό που διαβάζω τώρα.
Δεν μπορώ να ζω χωρίς βιβλία,βιβλία,βιβλία,κάθε είδους και κάθε θεματολογίας.
 
ΜΕΡΑ 10η
Μία η ώρα!
Νυχτερινή!
Αυτή, που είμαι αντιμέτωπη μόνο με μένα και το πως πέρασα τη μέρα μου,
λίγο πριν συναντήσω τα όνειρα μου.
 
 ΜΕΡΑ 11η
ΝΕΡΟ!!!
Πηγή ζωής για όλον τον πλανήτη!
Η δική μου υδάτινη λατρεία : η θάλασσα!!!
 
ΜΕΡΑ 12η
ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!
Την μέρα των γενεθλίων μου, αυτή η φωτογραφία, από την φοιτήτρια μου.
Έφτιαξε γλυκο, ανάμεσα στις τρεχάλες της, και έσβησε κεράκι για την μαμά της,το φωτογράφησε και μου   έστειλε την φωτογραφία  με το e-mail, την ώρα ακριβώς, που έχω γεννηθεί.
Δάκρυα συγκίνησης η μαμά & το είχα μακρυά, για να το σφίξω στην αγκαλιά μου....
 
 
ΜΕΡΑ 13η
ΚΥΚΛΟΣ.
Πολλές οι σκέψεις και οι ιδέες...το "γύρω - γύρω όλοι", που παίζαμε παιδιά...
το.."αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια"....
και εκεί προέκυψε η πιο κάτω φωτογραφία..
...κύκλο,ς η ζωή και το μυστικό, για να λυθεί το παζλ, ώστε να γίνει κάλύτερη ,είναι στο όλοι μαζί!! ο ένας δίπλα στον άλλον, σε έναν κύκλο.
Κύκλο αλληλοσυμπαράστασης και αλληλουποστήριξης.
Αιθεροβάμων? Μπορεί!!!!
 ΜΕΡΑ 14η
ΚΑΤΙ ΚΙΤΡΙΝΟ
Το ένα και σπουδαιότερο!!!Ο ζωοδότης, ήλιος!



                                                                         ΜΕΡΑ 15η
ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ
Μια στιγμή   μέσα στην μέρα!Μια στιγμή που περνά και χάνεται,αν εσύ δεν της δώσεις αξία.
Πόσες, αλήθεια, τέτοιες στιγμές, μόνο σε μια μέρα?
Πόσες στιγμές, που δεν σταματά να σε απορροφά η καθημερινότητα?
...και τέλος για σήμερα.
Τόσες μέρες μαζί, έκαναν την ανάρτηση κουραστική.
Συγνώμη,αλλά ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό μου, ότι θα τα καταφέρω να το κάνω.
Σας φιλώ γλυκά και ευχαριστώ πολύ που αφήνεται τα σχόλια σας, είναι τόσο σημαντικά για μένα!
 

46 σχόλια:

  1. Το κατάφερες το στοίχημα λοιπόν...!! :-) και τα πήγες και πολύ καλά... Τα κορίτσια σου είναι πανέμορφα, να τα χαίρεσαι...! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ - πολυ για το σχόλιο σου!Αρχή είναι, ελπίζω να τα πάω καλύτερα στη συνέχεια.Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Όμορφες φωτογραφίες και φυσικά να χαίρεσαι τις κούκλες τις κόρες σου!! Εύχομαι τα προβλήματά σου να τελειώσουν και να συνεχίσουμε να διαβάζουμε τις όμορφες αναρτήσεις σου!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και για το σχόλιο.Μακάρι να τελειώσουν όλα καλά,προς το παρόν, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι υπομονή και να αισιοδοξώ.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και εμπνευσμένη ανάρτηση, πλούσια σε εικόνες, σκέψεις και συναισθήματα!Εύχομαι ό,τι καλύτερο σε εσένα και την οικογένεια σου και μέσα από την καρδιά μου καλά αποτελέσματα.
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Άννα μου και για το πέρασμα και για το σχόλιο, τόσο κολακευιτκό!Ευχαριστώ και για την ευχή σου, από το στόμα σου και στο αυτί του Θεού!

      Διαγραφή
  4. Μου επιτρέπεις να σχολιάσω πόσο πανέμορφες κόρες έχεις;; Φαντάζομαι θα πήραν από την μητέρα τους!!Χρόνια σου πολλά..να τα χιλιάσεις με υγεία!!Περαστικά σε όποια δυσκολία αντιμετωπίζετε..να πάνε όλα καλά!!
    Επειδή συμμετέχω στο photo a day challenge 3 μήνες,χωρίς παρεξήγηση απλά σου δίνω την πληροφορία..Είναι για φωτογραφίες μόνο δικές μας, όχι από το ίντερνετ..Όχι πως είναι κάτι σημαντικό απλώς στο λέω μήπως δεν το γνώριζες! Καλή συνέχεια φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά που είσαι!!!Τις καμαρώνω & σ΄ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου & για τις ευχές σου.
      Ευχαριστώ και για την διευκρίνηση, δεν το ήξερα και θα το διορθώσω.Φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. όχι προς Θεού δεν στο είπα για να το διορθώσεις..απλώς σου μετέδωσα την πληροφορία! :)

      Διαγραφή
    3. Πρακτικά αυτό θα το κάνω από την πρόσκληση του Φεβρουαρίου και έκανες πολύ καλά που με ενημέρωσες.Θέλω να παίξω δίκαια και σωστά.φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. γλυκιά μου, Αρμονία, να ευχηθώ πρωτίστως περαστικά σε όποιον αφορά το πρόβλημα υγείας!
    έπειτα, έστω και ετεροχρονισμένα, εύχομαι χρόνια σου πολλά!!!!
    τέλος, να χαίρεσαι τα σπλάχνα σου, να τα καμαρώνεις γερά και ευτυχισμένα!

    οι όμορφες φωτογραφίες σου, συνοδεύτηκαν ιδανικά από τις περιγραφές σου!

    εύχομαι να πάνε όλα καλά. σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλες τις ευχές!!!
      Με έχετε συγκινήσει.Αυτή η ανθρώπινη ανταπόκριση και μόνο μου αρκεί να βρίσκω δύναμη & αισιοδοξία.
      Λιτές οι περιγραφές, αλλά όταν γράφεις για τόσες μέρες, τι να πρωτογράψεις?
      Φιλιά γλυκά, επίσης!

      Διαγραφή
  6. Τι κουκλιά έχεις βγάλει Γεωργία μου!
    Να τις χαίρεσαι κοπέλα μου!
    Περαστικά να είναι όλα και να πάει καλά το θέμα της υγείας πρωτίστως!
    Συνέχισε δυνατά κοπέλα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριγκίπισσα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια για τις κόρες μου.Γερές και τυχερές θέλω να είναι!Ευχαριστώ και για τις ευχές στο θέμα της υγείας, πολλαπλό είναι,πιστεύω ότι και αυτή τη φορά θα έχουμε την βοήθεια του Θεού.Φιλιά πολλά και γλυκά!

      Διαγραφή
  7. Καλή Κυριακή..Χρονια Πολλά γεμάτα αγάπη υγεία και ευτυχία..Ευχομαι να πανε ολα καλα με το προβλημα που αντιμετωπιζεις αυτες τις μερες...Καλη αρχη και καλη συνεχεια με το photo a day...ωραια θεματολογια ο μηνας...ωραιες οι φωτος σου κ ο τροπος παρουσιασης της καθεμιας...μου αρεσαν ολες οι φωτος και ολα τα κειμενα σου για την καθεμια
    να χαιρεσαι τα παιδια κ την οικογενεια σου
    μου αρεσε η εκπληξη της κορης σου
    λιγο πιο πολυ μου αρεσαν οι φωτος 2,3,14
    ακομη μια φορα χαιρομαι που εχουμε κοινη αγαπη την θαλασσα
    συγνωμη για το μεγαλο σχολιο (ευχομαι να μη σε κουρασα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν με κούρασε το σχόλιο σου, αγαπημένο μου.Χαίρομαι τόσο όταν διαβάζω τα σχόλια σας!
      Η αλήθεια είναι ότι από καιρό ήθελα να συμμετέχω στο παιχνίδι.Ελπίζω ο Φεβρουάριος να πάει φυσιολογικά και όχι σε μια ανάρτηση, 15 μέρες.
      Ευχαριστώ για τις ευχές και για τα όμορφα λόγια για την οικογένεια μου και πίστεψε με ήξερα από πριν ποιές φωτογραφίες θα προτιμούσες.
      Σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου.Φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που σε βρίσκω δημιουργική, δυναμική και με θετικές σκέψεις.
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρεται!

    Σε φιλώ γλυκά
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ χαίρομαι που είσαι εδώ κι ευχαριστώ για τις ευχές σου.Επίσης πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλώς επέστρεψες Γεωργία μου ! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και εύχομαι η αισιοδοξία και η αγάπη που μας μοιράζεις απλόχερα
    να σου φέρει τα καλύτερα νέα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι χαρούμενη που σας ξαναβρίσκω,με τις ευχές σας μου δίνετε κουράγιο.Ειλικρινά σ΄ευχαριστώ πολύ!Πολλά και γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!Να είναι ευλογημένα και τυχερά!
    Ευχομαι να επιστρέψεις με ευχάριστα νέα,αισιοδοξία και χαμόγελα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν!!Δεν θέλω και πολλά,οι ευχές σου υπερκαλύπτουν τις προσδοκίες μου και σ΄ευχαριστώ,ειλικρινά.

      Διαγραφή
  11. Κι εγώ μόλις πρόσφατα ξεκίνησα να "παίζω" στο photo a day, και είναι πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθείς πως ο καθένας εμπνέεται απο μια λέξη/ φράση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε παρακολουθώ κι εγώ!Ναι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. What beautiful photos!!!And what beautiful daughters!!! I love especially the photo of the 14 day, it's very soothing.
    I wish you the best...
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Γεωργία,καλή εβδομάδα σού εύχομαι!Νά χαίρεσαι τίς κούκλες σου!Νά τίς δείς όπως επιθυμείς!Περαστικά να είναι όλα και σού εύχομαι καλά αποτελέσματα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο κουράγιο μου δίνεται δεν ξέρετε!Ειλικρινά ευχαριστώ...και για το σχόλιο σου για τις κόρες μου.Ότι επιθυμείς γλυκιά μου,να τους χαίρεσαι όλους και καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για όλα, γλυκιά μου!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Νομίζω ότι η καλύτερη είναι αυτή με τα κοριτσάκια σου!
    Εύχομαι τα αποτελέσματα που περιμένεις να σου φέρουν μόνο χαρούμενα νέα!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από τόσες μέρες, απαντώ τελικά!όλα σε έλεγχο, δεν τολμώ ακόμα να πω, καλά, γιατί αυτό θέλει χρόνο.Αισιοδοξώ όμως και καλωσόρισες!!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Γοητευτικές οι κόρες σου! Να τις χαίρεσαι σαν τα ψηλά βουνά!
    Φιλιά και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου, μου άρεσε πολύ η λέξη που χρησιμοποίησες για τις κόρες μου..η μαμά κουκουβάγια!!!!Φιλάκια.

      Διαγραφή
  16. Καθόλου κουραστική ανάρτηση!! όλες οι φωτογραφίες υπέροχες και ακόμη πιο υπέροχα τα λόγια που τις συνοδεύανε!! Συνέχισε έτσι!!
    Να τις χαίρεσαι τις κόρες σου και πάντα ευτυχισμένες και υγιείς να είναι!!
    Εύχομαι τα αποτελέσματα που περιμένεις να είναι καλά!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντεύει να περάσει ένας μήνας και εγώ τώρα απαντώ.Σ΄ευχαριστώ για όλα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. τι κούκλες που είναι τα κορίτσια σου!!!Να τις χαίρεσαι,να είναι υγιής και τυχερές στη ζωή τους-)
    Όνειρο οι φωτογραφίες σου
    καλή εβδομάδα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά για τις ευχές στα παιδιά μου, ότι πολυτιμότερο μπορεί να μου δώσει κάποιος!Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες μου.Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. καλή αρχή με την πρόκληση!! Περαστικά και όλα θα πάνε καλά, ότι κι αν είναι!! να χαίρεσαι τις κορούλες σου, είναι πανέμορφες! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς ήρθες στην παρέα της φωτογραφικής πρόκλησης!!
    Τα πήγες υπέροχα!! Εκατοχρόνη και να χαίρεσαι τις κουκλίτσες σου!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. These are such cool pictures. I especially like the last one. It's very peaceful. Your daughters are so pretty, and family is so special to me too. I love the white light picture. We all need a little more light in our lives.....thank you, dear.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελπίζω όλα να πήγαν καλά Αρμονία μου και τα αποτελέσματα να ήταν αυτά που επιθυμούσες.
    Δεν μπορώ να μη σχολιάσω τις φωτογραφίες των κοριτσιών σου! Κουκλίτσες, να τις χαίρεσαι!
    Πολλά φιλιά και πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ομορφες και εμπνευσμενες οι φωτογραφιες σου Γεωργια μου!Να τα εκατοστησεις, σου ευχομαι και να εισαι γερη, χαρουμενη και δημιουργικη. Να χαιρεσαι και τις πανεμορφες κορουλες σου! Θα χαρω να τα λεμε!! Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή