Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Φεβρουάριος :Φωτογραφική πρόκληση 1η - 5η μέρα.

Ο Φλεβάρης είναι εδώ, μαζί με τη φωτογραφική πρόκληση που διοργανώνεται από τη Chantelle και το μπλογκ της, FatMumSlim (περισσότερες πληροφορίες βρίσκεις εδώ).


Μέρα 1η :Πιρούνι 


 Η πρώτη φωτογραφία είναι από το pinterest και τον τρόπο να φτιάξεις έναν όμορφο φιόγκο.Απλά το βρήκα πρωτότυπο και σας το δείχνω.

Η δεύτερη φωτογραφία είναι ένα άδειο καθημερινό πιάτο, μαζί με το πιρούνι και τη χαρτοπετσέτα, λίγο πριν γεμίσει από το μεσημεριανό μας φαγητό...το δικό μας πιάτο θα γεμίσει...αλλά πόσων άλλων ανθρώπων, δίπλα μας, θα μείνει άδειο?


Αυτή ήταν και η πρώτη σκέψη που έκανα, με την λέξη.Ας ευλογούμε το Θεό που είμαστε σε καλύτερη μοίρα ακόμα, όσα ζόρια κι αν τραβάμε, γιατί πλέον το αυτονόητο δεν είναι αυτονόητο, κι αν μπορούμε με μια μικρή προσφορά, όσο αντέχουμε, να βοηθήσουμε κάποιους, ας το κάνουμε σιωπηλά και διακριτικά..

 Μέρα 2η: Μοτίβο  

 Το επαναλαμβανόμενο μοτίβο του αγαπημένου μου χαλιού.Πάνω του σκόρπισαν παιχνίδια, μπουσούλισαν τα παιδιά μου, ρίξαμε χορούς και γλέντια, ξάπλωσα σαν παιδί και έκανα ταβανοθεραπεία ή γυμναστική..κάτι τόσο απλό, τόσο καθημερινό, κι όμως έχει τη δική του ιστορία.
Μοτίβα με το βελονάκι.Τα έχω πλέξει  καιρό, με σκοπό να τα κάνω σεμέν (έχω πολλά ακόμα μοτίβα) αλλά τελικά μια ιδέα στο διαδίκτυο, με έκανε να τα βγάλω στην επιφάνεια.. και σκοπεύω να τα ενώσω σε ένα μπούστο, θα προσθέσω λευκό βαμβακερό ύφασμα και θα φτιάξω 2 ίδιες αέρινες μπλούζες των κοριτσιών, για το καλοκαίρι.

Μέρα 3η :Ελπίδα
 Η πρώτη φωτογραφία είναι από το pinterest επίσης.Μου θύμισε όμως τον "Γλάρο Ιωανάθαν', που βαθιά μέσα μου από παιδί, έχω συνδεδεμένο με την ελπίδα.
Τη δεύτερη φωτογραφία έβγαλε ένας φίλος και μου γέννησε μέσα μου την ελπίδα, να ξαναδώ τη χώρα μου με το κεφάλι ψηλα, μαζί με τους ανθρώπους της, να κρατά στην αγκαλιά της τα παιδιά της και μην τα διώχνει.Τη χώρα μου, που επιτέλους θα βρει την δική της ταυτότητα και θα είναι άξια συνεχιστής της Αρχαίας Ελλάδας.Δεν πατάς στη γη θα μου πείτε...αλλά μου αρέσει... και τελικά τι άλλο από αυτό, είναι η ελπίδα?


Μέρα 5η:Κάτι που μύριζε


 Μεγάλη αγάπη οι μυρωδιές.Λατρεύω τα κεριά που μοσχοβολούν.Πέρα από το να φτιάχνουν ατμόσφαιρα, με το διακριτικό τους άρωμα με ταξιδεύουν και πολλές φορές, αν κάποια δεν μυρίσουν, 2-3 σταγόνες από το αγαπημένο αιθέριο έλαιο , όταν καίνε, είναι αρκετές να μοσχοβολήσει το σπίτι.
Το νυχτολούλουδο μου.Τα βράδυα που καλοκαιριού, απλά δεν χορταίνω το άρωμα του, άσε που με ταξιδεύει πίσω, σε αναμνήσεις παιδικές, στον κήπο των αγαπημένων μου αγγελών, του παππού μου και της γιαγιά μου.

Συνεχίζεται......

28 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Γεωργία μου!
    Μπράβο σου! Καλή αρχή στον Φλεβάρη και καλή συνέχεια!
    Η φωτό με τη σημαία ...συγκινητική!
    Ναι μια χαρά ήταν για την ελπίδα!
    Φιλάκια!
    Καλό ξημέρωμα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και καλό υπόλοιπο εβδομάδας.Που θα πάει κάποια στιγμή θ΄ακολουθώ κατά πόδας το photo a day.Πάντως έχεις δίκιο, εκείνο με τις ώρες είναι "κάπως".Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία της ελπίδας, με τη σημαία μας.Πάντα νιώθω δέος, μπροστά της.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες εβαλες Αρμονία μου.... αυτη με το δεσιμο του φιόγκου πολύ εξυπνο.... επισης το μοτιφακι σου.. μου θυμησε ενα τραπαζομαντηλο που εχω πλεξει προικα της κορης μου...και η φωτό με την σημαια μας... μας δίνει οντως ελπιδα πως θα δουμε μια μερα την πατριδα μας καλήτερη....... φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Χαίρομαι που σου άρεσαν, Σμαράγδι μου και επίσης μου αρέσει που έφτιαξες χειροποίητα προικιά για την κόρη σου, η αξία τους είναι ανεκτίμητη και ειδικά όταν κάθε πόντος, είναι μια ευχή.Για τη σημαία μας, όπως τα λες.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα..Ομορφες φωτογραφίες..Ομορφες περιγραφες..Με συγκινησαν τα λόγια σου στο κάθε ένα θέμα ξεχωριστά..Η Ελληνική Σημαία όμορφη!!!
    υγ-μην ξεχάσεις όταν βρεις το χρόνο σου να περάσεις από το ΑΓΙΟΙ να δεις το χθεσινό αφιέρωμα στον Αγ.Βλάση (όπως μου ζήτησες φίλη μου)
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 στους 3, εστιάσατε στη σημαία!Υπάρχει ελπίδα, λοιπόν!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα και για το αφιέρωμα στον άγιο Βλάσιο.Περνώ εντός ολίγου. Φιλούθκια και Καλή Μέρα, πέρα ως πέρα.

      Διαγραφή
  4. Περιμένουμε τη συνέχεια. Πολύ όμορφα τα έως τώρα...
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την παρουσία σου και το σχόλιο σου.Σήμερα το υπόλοιπο της ανάρτησης, των ημερών μέχρι σήμερα.Καλό σου απόγευμα.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες αλλά και οι συνειρμοί σου! Αναμένουμε και τη συνέχεια...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Τα σχόλια σας, μου λένε, πως καλά έκανα και επέλεξα να παίξω αυτό παιχνίδι.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα φίλη μου!!!
    Τι όμορφα που τα "εδεσες"όλα !!!
    Η σημαία μας,τα πλεκτά σου δημιουργήματα,τα μυρωδάτα κεριά...όλα!!
    Ταιριάζουμε σε όλα!!!
    Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα εκείνα τα σχόλια που μου μου φτιάχνουν τη μέρα! Χάιρομαι για τις γλυκιές εκείνες στιγμές που μου χαρίζουν κάθε φορά που τα διαβάζω! Ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Καλή συνέχεια,με χαμόγελα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με χαμόγελα, ακόμα και στα πιο δύσκολα!Τα εννοώ, όλα.όντως μοιάζουμε και χαίρομαι που σε κάνω για λίγο έστω χαρούμενη.Η προσφορά και του πιο "μικρού πράγματος", είναι αρμονία.Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  7. Dearest Georgia,
    Lovely post and those crocheted squared really speak to me! You did an excellent job on them.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή αρχή Αρμονία!! όμορφες οι φωτογραφίες σου! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα Γεωργία!Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!Καλή αρχή νά ευχηθώ καί εγώ!Μού άρεσε πρώτα η Ελληνική σημαία,καί αυτή μέ τό φιογκάκι!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά η σημαία μας, εξακολουθεί να σημαίνει πολλά για μας.Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι!Όσο για το φιογκάκι, έχω κι άλλες ιδέες να σας ανεβάσω.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πολυποικιλία !!! στην ενδιαφέρουσα ανάρτηση σου !! αποθήκευσα το πιρούνι ,μου άρεσε η ιδέα πολύ!!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ.Ναι είναι όμορφη ιδέα, για συμμετρικούς φιόγκους!Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου!

      Διαγραφή
  11. Wonderful photos!!!The one with your flag is marvellous, it remind me my holidays in your beautiful country.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I hope to come again for holidays at my country.She has incredible beauty!Kisses, dear!

      Διαγραφή
  12. Κάθε φωτογραφία και μιά μοναδική στιγμή , κάθε λέξη και μιά σκέψη ! Καλή Αρχή ,φίλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, από καρδιάς!Με τόσες ευχές και ειδικά από άτομα που με συμπαθούν, μάλλον θα τα πάω καλύτερα στη συνέχεια.Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Αντε καλη αρχή και να έχεις ευχομαι τόσο ωραίες αναρτήσεις ολο το μήνα,φιλια πολλά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γλυκιά μου, Νέλη, σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Oh, the Greek flag is so pretty waving in the wind on the seas. I love your Header with the pink rose. It is perfect for Valentine's Day. And I know I've said it before, but your red roses make my heart sing. Happy Valentine's Day. I hope you have a special one.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Yes, you love so mutch mine red roses!Thank you for all!Happy Valentine' s Day, to you!Kisses, dear Sheri!

    ΑπάντησηΔιαγραφή