Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Φεβρουάριος :Φωτογραφική πρόκληση 11η - 15η μέρα.

Φίλοι μου Καλή σας μέρα και μια όμορφη Κυριακή. Συνέχεια λοιπόν της φωτογραφικής πρόκλησης για το επόμενο 5ημερο του Φεβρουαρίου.Έτσι εκ των πραγμάτων από σήμερα, θα ακολουθώ κι εγώ μέρα - μέρα τη φωτογραφική πρόκληση.
Οι μέρες αυτές στη λίστα δεν ήταν εύκολες, μπορώ να πω.
Δείτε τι έκανα και θα ήθελα τη γνώμη σας.Είναι πάντα πολύτιμη για μένα.
Μέρα 11η:Είσοδος

 Η εξωτερική είσοδος του σπιτιού μου
 Η είσοδος κάτω...ναι κι εκεί έχω βάλει βιβλιοθηκη και στα μεγάλα κουτιά, τα υλικά μου για το decoupage.
 Το χαλάκι της εισόδου, πριν ανέβεις στον οροφο: live -laugh - love, οι ευχές μου για το σπίτι μου αλλά και για όσους υποδέχομαι σε αυτό.Νομίζω ότι είναι ένα όμορφο καλωσόρισμα.
 ...και η είσοδος του σπιτιού μου, αυτό που βλέπεις με το μπαίνεις, μια αγαπημένη μου γωνιά.

 Μέρα12: Γεύμα.Είναι μια φωτογραφία που έχω βγάλει εδώ και πολλά χρόνια, άλλωστε φαίνεται από την ηλικία των κοριτσιών, όμως είναι η αγαπημένη μου...ναι, και παρ΄όλα τα κεριά, είναι μεσημέρι.

 Μέρα 13η: Περπατώντας. Όταν περπατάω που αρέσει να κοιτώ ψηλά, έτσι αντί να φωτογραφίσω τον δρόμο ή κάτι άλλο σχετικό, φωτογράφησα αυτό που εγώ απολαμβάνω όταν περπατάω, γιατί έτσι νιώθω και λίγο ότι πετάω.Κeep walking....

Μέρα 14η: Αγάπη είναι ......
Αγάπη είναι πολλά και δικαιούται μια δική της ανάρτηση.Δεν μπορώ να την περιγράψω σε δύο γραμμές.Όμως μετά από πολλά χρόνια, ένας άνθρωπος που έχει μάθει να αγαπάει όλους τους άλλους, εκτός τον εαυτό του, ανακάλυψε ότι πρώτα πρέπει να αγαπάς τον εαυτό σου, για να είσαι καλά και μετά ν΄αγαπάς τους άλλους, όσο σπουδαίοι και αν είναι στη ζωή σου, γιατί μόνο έτσι κάνεις και αυτούς ευτυχισμένους...όταν σε βλέπουν καλά.
σε συνέχεια ...μια εικόνα, διαφορετική...θα σας πω σε άλλη ανάρτηση που σκέφθηκα και την έφτιαξα.Εδώ όμως μου κόλλαγε με τον απόλυτο ύμνο της αγάπης.
Εκείνος ο οποίος αγαπάει είναι μακρόθυμος κι ανεκτικός, είναι καλωσυνάτος, ευργετικός και ωφέλιμος, δε ζηλοφθονεί, δεν υπερηφανεύεται, δεν φέρεται με αλαζονεία και προπέτεια, δεν πράττει άσχημα, δε ζητεί τα δικά του συμφέροντα, δε ερεθίζεται από θυμό και οργή, δε σκέπτεται ποτέ κακό κατά του πλησίον, ούτε λογαριάζει το κακό που έπαθε από αυτόν. Δεν χαίρεται όταν βλέπει να γίνεται αδικία, χαίρεται όμως όταν βλέπει την αλήθεια να επικρατεί. Η αγάπη τα πάντα ανέχεται, στα πάντα εμπιστεύεται, για πάντα ελπίζει, τα πάντα υπομένει. 
Η γνωστή επιστολή του Αγίου Παύλου προς Κορινθίους, σε ελεύθερη μετάφραση.



 ..αυτή η φωτογραφία είναι από μια σακούλα δώρου...αλήθεια, δεν μοιάζει ο κρίνος σαν καρδιά?


 Μέρα 15: Λίγο "κουφό" το θέμα.Το ψυγείο σου μέσα? Λίγο αδιακρισία...αλλά αφού έτσι πρέπει...
 ένα τμήμα του που περιλαμβάνει τις μαρμελάδες μου  και ένα τμήμα που περιλαμβάνει τ΄αυγά (από κότες της πεθερά μου) και τις μονοδόσεις από διάφορες μάσκες που χρησιμοποιώ στο πρόσωπο..Το βρήκα περιττό να φωτογραφίσω χυμούς και λαχανικά..ναι υπάρχουν πάντα στο ψυγείο μου.

Αισίως λοιπόν, έκλεισα τις 15 ημέρες και ήρθε η ώρα να κάνω την καθημερινή ανάρτηση μου, ανάλογα με το θέμα της πρόκλησης, όπως όλα τα ιστολόγια που συμμετέχουν...αφήστε που εκκρεμεί και το αγαπημένο μου Diary of bliss, που διοργανώνει το Κατερινάκι από Positive Thinking-Female Code!!

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα Γεωργία μου!!!
    Πολύ μου άρεσε το φωτογραφικό σου ταξίδι! Μου άρεσε πολύ η είσοδος, το γευμα σας και το "πέταγμά" σου. Την αγάπη αν και όχι σε ξεχωριστή ανάρτηση νομίζω την κάλυψες απόλυτα με την επιστολή του Αγίου Παύλου!! Πόσο άραγε ξέρουμε να αγαπάμε!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια ευχάριστη συνέχεια στο φωτογραφικό παιχνίδι!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο σου το σχόλιο με συγκίνησε!Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και το άφησες!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Υπέροχη είσοδος, καταπληκτικό χαλάκι!!!!!!!
    Τα πήγες περίφημα και στην αγάπη ζωγράφισες γλυκιά μου!
    ΥΓ: Και ναι, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησες τη φωτογραφική πρόκληση έχεις κάνει άλματα!
    Keep waliking Γεωργία μου!
    Χαρούμενη Κυριακή σου εύχομαι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τίποτα δεν φθάνω εσένα καλό μου!Όμως χαίρομαι που σου αρέσει η προσπάθεια μου!Φιλιά πολλά!..και φαντάζομαι τελειώνεις με την απογραφή!!!!

      Διαγραφή
  3. Με το δίκιο σου είναι η αγαπημένη σου φωτογραφία!!
    Πάντα να πετάς και να αγαπάς..καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!! "Να πετάς και ν΄αγαπάς", τι όμορφη ευχή!!!Μια ζεστή αγκαλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα μαρτυρούν άνθρωπο πολύ συγκροτημένο.
    Άντε κουράγιο έχεις ακόμη μέλλον.
    Πρέπει να γράψεις και στο diary of bliss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκρότηση μ΄ έφαγε!!!!!Να φανταστείς ότι ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα με το υπόλοιπο των προσκλήσεων!Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Οταν κοιτάς ,ψηλά νιώθεις να αναπνεεις πιο έυκολα και νιωθεις οτι όλα θα πανε καλύτερα,και φυσικά πρέπει να αγαπάμε πρωτα τον εαυτό μας, αλλα δεν αλλάζει εύκολα ενας άνθρωπος που έμαθε να δίνει παντα στους αλλους,πολύ όμορφα την έφτιαξες την αναρτηση σου Γιωργία μου ,καλη εβδομάδα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νέλη, χαίρομαι που επικοινωνούμε!Με κάλυψες σε όλα και σ΄ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ όλες οι φωτογραφίες αλλά θαύμασα ιδιαίτερα την είσοδο του σπιτιού σου! Πολύ περιποιημένη!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!Κάνω ότι μπορώ...βλέπεις όλα σχεδόν λευκά, κι εγώ εργαζόμενη, μητέρα και μια "καλή" νοικοκυρά!Καλό υπόλοιπο εβδομάδας!

      Διαγραφή
  7. Your home is gorgeous and your photos are rich of feelings.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε η φωτο της εισόδου του σπιτιού σου (πρώτη φώτο) είδα και το τραπεζάκι που φτιάξατε με τον άνδρα σου που μας είχε δείξει σε παλιότερη ανάρτηση βήμα-βήμα πώς το φτιάξατε..το χαλάκι με τις πολύ σημαντικές του, ο ουρανός, ο Χριστός, το κρίνο τα ξεχώρισα μου άρεσαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Δελφινάκι, πολύ χαίρομαι που σου αρεσαν οι φωτογραφίες και μου άρεσαν, αυτά που ξεχώρισες!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Dearest Georgia,
    What a lovely and happy family photo you show us here!
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφη η γωνίτσα σου και όλες οι υπόλοιπες φωτογραφίες σου! καλή συνέχεια!!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που πάντα περνάς!!!Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σου!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ!
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ!
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΜΕΡΟΣ!!!!
    ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, χάρηκα που πέρασες!Είμαι σίγουρη ότι τόσο δραστήρια που είσαι θα έβρισκες χρόνο για την φωτογραφική πρόσκληση και θα τα πήγαινες και πολύ καλά. Τελοσπάντων στην αρχή κάθε μήνα γίνεται από το ένα ιστολόγιο, μια πρόσκληση που περιλαμβάνει για κάθε μέρα του μήνα μια λέξη, την οποία εσύ πρέπει να φωτογραφήσεις, τώρα το να γράψεις και 2 λόγια, καλό είναι, αφού είναι ένας ακόμα τρόπος να γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας.Φιλάκια και καλή δύναμη και συνέχεια στις άπειρες δραστηριότητες σου.

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!!!

      Διαγραφή
  12. Γεωργία μου, καλώς βρεθήκαμε! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και για τα όμορφα σχόλιά σου.

    Ωραίες οι φωτογραφίες σου για να περιγράψεις το θέμα της κάθε μέρας! Η είσοδος για το σπίτι σας φαίνεται πανέμορφη, ζεστή και περιποιημένη και μαζί με το χαλάκι, σε προδιαθέτει κατάλληλα...

    Το παιχνίδι αυτό το παρακολουθώ καιρό μέσα από φιλικά μου ιστολόγια, αλλά μου φαίνεται τόσο απαιτητικό, μερικές φορές!!! Κρατά το νου σε εγρήγορση, καθημερινά, να κατεβάζει ιδέες... έτσι δεν είναι;

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις, θα χαρώ να τα λέμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ θα χαρώ πολύ να τα λέμε, αν και άργησα λίγο να σε επισκεφθώ.Θα περνάω πιο συχνά, για να διαβάζω παλιότερες δημοσιεύσεις σου.Είσαι ταλαντούχο κορίτσι!
      Όσο για το παιχνίδι, είναι όπως το λες σε κρατά σε εγρήγορση και σου δίνει μια αφορμή για να πεις κάποια πράγματα για σένα,γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας,έτσι.Δεν είναι πολύς καιρός που το ξεκίνησα και εγώ.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου.Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Γεωργία μου!!Το σπίτι σας είναι πανέμορφο,δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί και από μια άλλη ανάρτηση που είχες κάνει για διακόσμηση! Νομίζω πως ταιριάζει και με την προσωπικότητά σου πάρα πολύ( τλχ αυτή που μας έχεις δείξει όλο αυτό το καιρό)!!Καλά δεν ξέρω αν έχω ξαναδει τόσο περιποιημένη αυλή,αυτά είναι τα θετικά όταν είσαι σε μονοκατοικία!!
    Μην αγχώνεσαι για το ημερολογιάκι μας,δεν υπάρχουν "κανόνες".. Το λέω σε όλες,όποτε το νιώθετε και έχετε ελεύθερο χρόνο να γράφετε,είναι καθαρά για να βοηθήσει εσάς ψυχολογικά! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,χαίρομαι που σου άρεσε το σπίτι μου και θεωρείς ότι μου ταιριάζει.Το σπίτι μας πιστεύω ότι δείχνει πράγματα για τον χαρακτήρα μας και πίστεψε με, είμαι απλά ότι δείχνω.Είναι καλό να ζεις σε μονοκατοικία,αλλά απαιτεί πολύ χρόνο, για να διατηρείται σε τάξη.
      Το ημερολόγιο το ετοιμάζω,αισίως φθάσαμε στην 5η βδομάδα και εγώ δεν έχω ακόμα, αναρτήσει κάτι.Σ΄ευχαριστώ πάντως, που μου λες να μην αγχώνομαι γι΄αυτό.Σε φιλώ γλυκά, καλή μου!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες όλες σου οι φωτογραφίες Γεωργία!! Υπέροχο το σπιτικό σου!! Να σου ζήσουν και οι όμορφες κορούλες σου! Να την χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Ο κρίνος πράγματι είναι σαν καρδιά! χιχι!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή