Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Φεβρουάριος :Φωτογραφική πρόκληση 6η - 10η μέρα.

Συνέχεια της φωτογραφικής πρόκλησης, με τις επόμενες πέντε ημέρες, από την 6η ως την 10η.
Ελπίζω το βράδυ να καταφέρω να δημοσιεύσω και τις επόμενες πέντε, δηλαδή μέχρι και σήμερα, ώστε μετά ν΄ακολουθώ το παιχνίδι ανά μέρα, όπως όλες σας.

Ημέρα 6η: Κάτι απαλό.Τι πιο απαλό από τα πέταλα ενός λουλουδιού..


....από το νάνι , πρώην λούτρινο αρκουδάκι, της κόρης μου, ενθύμιο 21 χρόνων, μαζί με τις απαλές αναμνήσεις από αυτή την ηλικία της....


....από τα λευκά πούπουλα που έχω στολισμένα στο σπίτι, γιατί μου θυμίζουν φτερά αγγέλων.

Μέρα 7η:Το όνομα μου. Ένα όνομα που μικρή απλά μισούσα και ειδικά το υποκοριστικό, που μου είχε βγάλει η μαμά μου, το Γία. Στο δημοτικό σχολείο, που το είχαν ακούσει, με κορόιδευαν "χαρτί υγείας", έκτοτε και μέχρι σήμερα, έχω απαγορεύσει οποιοδήποτε υποκοριστικό και ειδικά, το Γωγώ.
Μεγαλώνοντας και μαθαίνοντας την ετυμολογία της λέξης, μπορώ να πω, ότι άρχισα να το ανέχομαι.Στην πορεία, όταν έφυγε ο πολυαγαπημένος  μου παππούς, που από κείνον πήρα το όνομα μου, αισθάνομαι και περήφανη που το έχω, εκπροσωπώντας μέσα στην ψυχή μου, όλα όσα ήταν  εκείνος και προσπαθώντας να φθάσω όλα τα καλά του.
Τι φωτογραφία, λοιπόν να βγάλω, για να σας πω όλα αυτά?
Το έγραψα λοιπόν στις 3 γλώσσες, την δική μας, αγγλική και γαλλική, γιατί ακούω και σε αυτές τις εκδοχές.(@iris σε αντέγραψα..χι..χι...)

Μέρα 8η: Τι πιο υπέροχα πορτοκαλί, από αυτή την φωτογραφία.Ο Θεός έπιασε πάλι την παλέτα του, προς τέρψη οφθαλμών μας.Όχι δεν την τράβηξα εγώ, είναι από το pixdaus, αλλά μου ήταν αδύνατον να αντισταθώ να σας την δείξω.....

 ...και κάτι ακόμα πορτοκαλί, ένα μανταρίνι στην μανταρινιά του σπιτιού μου, λίγο πριν το κόψουμε για να μας δροσίσει και να μοσχομυρίσει.
Το πορτοκαλί είναι και το αγαπημένο χρώμα της μικρής κόρης μου.Αν περάσει στις Πανελλήνιες, θέλει λέει, όλο το φοιτητικό σπίτι της σε πορτοκαλί, κίτρινο & κόκκινο.Άξια εκπρόσωπος του ζωδίου της.Λέων...
 Μέρα 9η: Ένοχες απολαύσεις..μμμ...δεν έχω πολλές, αλλά είμαι εθισμένη σε αυτές που έχω.Έχουμε και λέμε:α/ καφές "ελληνικός" μέτριος ή και σκέτος, πάντα!...β/τσιγάρα, κάνουν κακό στην υγεία, αλλά εμένα μου αρέσει το κάπνισμα και δεν θέλω να το κόψω,απλά τελευταία, το έχω γυρίσει στον καπνό, για να καπνίζω λιγότερο και βέβαια....γ/ σοκολάτα, πάντα bitter...όλα αυτά, σε συνδυασμό με ένα καλό βιβλίο, με κάνουν να αισθάνομαι υπέροχα....αν αφήσουμε κι όλα αυτά τα μικρά, ένοχα...τι ζωή θα ζούμε? Εγώ πάντως την αποστειρωμένη, δεν την αντέχω, δεν την θέλω...



Μέρα 10η : Τρεις η ώρα.Απ΄ότι έχω δει, μπαίνει συχνά στο παιχνίδι, το θέμα της ώρας και είναι λίγο δύσκολο σαν θέμα.Το παίδεψα αρκετά.Τι να φωτογραφήσω, ένα ρολόι, που δείχνει την ώρα?Μεσημέρι ή νύχτα?Το δεύτερο ανέφικτο, συνήθως κοιμάμαι.Οπότε αποφάσισα να σας βάλω μια καρικατούρα, που μοιάζει με εμένα όλο το πενθήμερο στις 3 η ώρα, το μεσημέρι, που είμαι ακόμα στην δουλειά. Ναι!!! μη γελάτε!!! τόσο αστεία, είμαι, κάθε μέρα στις 3.


Συνεχίζεται.....

18 σχόλια:

  1. αχαχαχα! Καλημέρα κι από δω Γεωργία μου!
    Μου άρεσε που λες ότι με αντέγραψες!
    Μια χαρά τα πήγες!
    Συνέχισε έτσι Γεωργία μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλήμέρα με καθυστέρηση!..και βέβαια σε αντέγραψα, αφού απλά έγραψα το όνομα μου σε μια κόλα χαρτί.Χαίρομαι που το πήρες ανάλαφρα και γέλασες...αν και το περίμενα,χι..χι..Φιλιά, γλύκα μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα, τα πέταλα,το αρκουδάκι, τα πούπουλα, το όνομά σου, ο καφές και τα τσιγάρα σου, εσύ σαν καρικατούρα σου.
    Είναι όλα αυτά που σχηματίζουν ένα πορτραίτο για να σε γνωρίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αρκετά χαρακτηριστικά για μένα, αλλά σε παλιότερη ανάρτηση, νομίζω του Ιανουαρίου, έπαιξα το παιχνίδι "Αν" της @iris, από κει μπορείς να δεις και να καταλάβεις πιο πολλά πράγματα για μένα.Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  3. Καλημερα...μου αρεσαν οι δυο πρωτες φωτος του απαλου...
    το ονομα μου ουτε μενα μου αρεσει,ουτε το αποδεχτηκα..
    μου αρεσε ο γραφικος χαρακτηρας σου\
    η φωτο που βρηκες στην σελιδα μου αρεσε (ηλιοβασιλεμα)
    σε καταλαβαινω για την μαντορινια και μεις εχουμε :)
    στη μερα 9 μονο στη σοκολατα συμφωνουμε, τα αλλα δυο δεν υπηρχαν,δεν υπαρχουν και δε θα υπαρξουν ποτε στη ζωη μου
    με το τελευταιο θεμα,γραφεις να μη γελασουμε,συγνωμη αλλα γελασα...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σταθώ πρώτα στο τελευταίο, καλά έκανες και γέλασες..στην ουσία γι΄αυτό την έβαλα,αυτοσαρκασμός που λένε...και στη συνέχεια χαίρομαι που δεν έχεις τις δικές μου ένοχες απολαύσεις, κάνεις πολύ καλό στον οργανισμό σου.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Your photo are always fantastic. I love chocolate too!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφες Γεωργία!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καρικατούρα είναι άπαιχτη...
    Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω!Γελάω μόνη μου, με τα χάλια μου!!!!!!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι φωτο αλλα ακόμη πιο γλυκα τα σχόλια που τις συνοδεύουν ,φιλιά και καλη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου καλή, χαίρομαι που στάθηκες στα σχόλια και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Σε φιλώ, γλυκά!

      Διαγραφή
  8. πάρα πάρα πάρα πολύ ωραίες!!!!Και η τελευταία είναι άπαιχτη-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι..χι..χι...τελικά είχε επιτυχία, το χάλι μου το μαύρο!!!Ευχαριστώ και για τον ενθουσιασμό!!!

      Διαγραφή