Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Αφιερωμένο σε όσους σήμερα γιορτάζουν!

Αν και η ερωτική αγάπη δεν μπορεί να γιορτάζεται μόνο μια μέρα του χρόνου, αλλά κάθε μέρα, κατά την άποψη μου.. και θέλει πάλεμα και δουλειά πολύ, έτσι για όσους αγαπούν θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το αγαπημένο μου ποίημα.
Το αφιερώνω και σε όσους δεν έχουν βρει ακόμα το ταίρι τους, με την ευχή όταν το βρουν να νιώσουν στην ψυχή τους, όλα αυτά που λέει το ποίημα του αγαπημένου μου, Τάσου Λειβαδίτη. 
Το είχε γράψει και αφιερώσει στην γυναίκα του...και  ταιριάζει πολύ στις μέρες που ζούμε.



Σὲ περιμένω παντοῦ

Κι ἂν ἔρθει κάποτε ἡ στιγμὴ νὰ χωριστοῦμε, ἀγάπη μου,
μὴ χάσεις τὸ θάρρος σου.
Ἡ πιὸ μεγάλη ἀρετὴ τοῦ ἀνθρώπου, εἶναι νὰ ᾿χει καρδιά.
Μὰ ἡ πιὸ μεγάλη ἀκόμα, εἶναι ὅταν χρειάζεται
νὰ παραμερίσει τὴν καρδιά του.

Τὴν ἀγάπη μας αὔριο, θὰ τὴ διαβάζουν τὰ παιδιὰ στὰ σχολικὰ βιβλία, πλάι στὰ ὀνόματα τῶν ἄστρων καὶ τὰ καθήκοντα τῶν συντρόφων.
Ἂν μοῦ χάριζαν ὅλη τὴν αἰωνιότητα χωρὶς ἐσένα,
θὰ προτιμοῦσα μιὰ μικρὴ στιγμὴ πλάι σου.

Θὰ θυμᾶμαι πάντα τα μάτια σου, φλογερὰ καὶ μεγάλα,
σὰ δύο νύχτες ἔρωτα, μὲς στὸν ἐμφύλιο πόλεμο.

Ἄ! ναί, ξέχασα νὰ σοῦ πῶ, πὼς τὰ στάχυα εἶναι χρυσὰ κι ἀπέραντα, γιατὶ σ᾿ ἀγαπῶ.
Κλεῖσε τὸ σπίτι. Δῶσε σὲ μιὰ γειτόνισσα τὸ κλειδὶ καὶ προχώρα. Ἐκεῖ ποὺ οἱ φαμίλιες μοιράζονται ἕνα ψωμὶ στὰ ὀκτώ, ἐκεῖ ποὺ κατρακυλάει ὁ μεγάλος ἴσκιος τῶν ντουφεκισμένων. Σ᾿ ὅποιο μέρος τῆς γῆς, σ᾿ ὅποια ὥρα,
ἐκεῖ ποὺ πολεμᾶνε καὶ πεθαίνουν οἱ ἄνθρωποι γιὰ ἕνα καινούργιο κόσμο... ἐκεῖ θὰ σὲ περιμένω, ἀγάπη μου!

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα και από εμένα. Χρόνια Πολλά αν γιορτάζεις, μα κι αν δεν γιορτάζεις είναι μια καλή ευκαιρία να δείξουμε την αγάπη μας γενικότερα!
    Υπέροχο ποίημα και πραγματικά επίκαιρο...!
    Καλή συνέχεια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που πέρασες και σου άρεσε η ανάρτηση.Χρόνια σου πολλά λοιπόν!... ναι, κι εγώ γιορτάζω υπό την έννοια που γιορτάζουν την σημερινή μέρα,αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου, η αγάπη - κάθε λογής - γιορτάζεται κάθε μέρα.Καλό σου υπόλοιπο ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μεσημερι Αρμονία μου..Για μενα η σημερινη μερα ειναι μια συνηθισμενη μερα σαν ολες τις αλλες.. Πολυ καλη επιλογη του σημερινου σου θεματος..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση αυτό που λες.Είναι μια εμπορική γιορτή.Κάθε μέρα αγαπάς.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Γεωργία συμφωνώ μαζί σου ,κάθε μέρα η αγάπη γιορτάζεται !
    Το ποίημα αγγίζει την τέλεια αγάπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου!Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα γιατί είναι έτσι όπως το λες, αγγίζει την τέλεια αγάπη και αυτή για να ζει και ν΄αναπνέει, θέλει κάθε μέρα γιορτή αλλά και πάλεμα.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Τέτοια λόγια αν στα πει κάποιος δεν μπορείς ποτέ να προχωρήσεις πάρα κάτω.
    Το θέμα είναι ποιός θα τα πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο,απόλυτο!άλλωστε έτσι, δε χρειάζεται να προχωρήσεις παρακάτω.Όμως για μένα το σπουδαιότερο είναι να τα νιώσεις εσύ!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το ποίημα!
    Χρόνια Πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα, γλυκιά μου!Αν και καθυστερημένη η απάντηση, αν γιορτάζεις, κάθε μέρα σου να είναι γιορτή.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Beautiful poem!
    Happy Valentine's Day! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ____ (¯`(♥)´¯) _____(¯`(♥)´¯)
      ___¶¶ (_.^._)¶¶__¶_¶¶(_.^._)¶¶
      _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
      ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶
      ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
      ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
      _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶¶
      ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
      ______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
      ________¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶
      ___________¶(_.^._)¶
      ____________ ¶¶¶¶¶
      _____________¶¶¶

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο το ποίημα που διάλεξες Γεωργία μου. Γιά την αληθινή αγάπη βέβαια και όχι μόνο για την σημερινή ημέρα.
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, όλες συμφωνούμε για την εμπορικότητα της γιορτής αυτής και σίγουρα οι μεγαλύτερες, το ξέρουμε καλύτερα!!!Σε φιλώ, καλή μου!

      Διαγραφή
  9. Dearest Georgia,
    You are right; it should be for ALWAYS!
    Happy Valentine's Day to you | Always...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Γεωργία μου! Το ποίημα είναι πραγματικά πολύ συγκινητικό!
    Και παρόλο που αναφέρεται σε άλλες εποχές, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα του σήμερα. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ για όλα τα όμορφα και καλοπροαίρετα σχόλια σου.Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. The poem is very beautiful. I agree with you, love must be celebrated in every moment of our life and not only today.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ γλυκιά μου Γεωργία!
    Ήταν δυνατόν να μην γιορτάζεις εσύ!
    Φιλιά ομορφιά! ♥

    ΥΓ: Υπέροχο ποίημα επέλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! ομορφιά μου!Τι όμορφο σχόλιο!Σ΄ευχαριστώ πολύ!Ναι η αγάπη, η κάθε είδους αγάπη είναι καθημερινή γιορτή!Πολλά, μα πάρα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχος ο Λειβαδείτης,τόσο ωραια λόγια!!!!!!!!! μακάρι ο κάθε άνθρωπος να βρεί καποιον που θα του πεί κατι που θα είναι αληθινό ,αυτό μόνο μετράει,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο αληθινό και τόσο αντιπροσωπευτικό, της απόλυτης αγάπης.Μακάρι όλος ο κόσμος να έχει δίπλα του, το άλλο του μισό!Φιλιά, Νέλη μου!

      Διαγραφή