Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Παράταση για τη συμμετοχή σας στο δώρημα για τους 300+ φίλους μου.

Αγαπημένοι μου φίλου, σας είχα ανακοινώσει το δώρημα που θα κάνω για τους 300+ αναγνώστες -φίλους του ιστολογίου μου και είχα βάλει καταληκτική ημερομηνία, την σημερινή μέρα και σας είχα γράψει να αφήσετε σχόλιο, στην ανάρτηση με το τίτλο "ΔΩΡΟ".

Μετά από σκέψη, αποφάσισα ότι το δώρο δεν θα είναι ένα, αλλά τρία, ένα δηλαδή ανά εκατοντάδα φίλων, και θα δώσω παράταση για τη συμμετοχή σας, μέχρι το τέλος του μήνα!
Όσοι δεν έχετε αφήσει ήδη σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση, μπορείτε να αφήσετε σε αυτή.

Θα χαρώ πολύ να έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή και θα βάλω ένα εικονίδιο ως banner, που αν θέλετε μπορείτε να βάλετε στη σελίδα σας.

Να έχετε όλοι σας μια υπέροχη μέρα!


Το Banner είναι το παρακάτω :

                   



Δώρημα για τους 300+ φίλους μου
ως 31/03/2013
Αρμονία

24 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά που έδωσες παράταση γιατί εγώ μόλις τώρα το πήρα χαμπάρι!! Το bannerάκι σου για κάποιο λόγο δε μπαίνει...δεν ξέρω γιατί, αλλά έβαλα την πρώτη εικόνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!Πέρασα να πάρω το banner σου μα ούτε εγω μπορώ, οπότε θα πάρω την πρώτη εικόνα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να δεκα...χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς και να ταξιδεύεις, με την ίδια πάντα αρμονία στην ζωή σου! Να έχεις μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μολις τωρα ειδα την αναρτηση..καλα κανεις και δινεις παραταση, γιατι το μπλογκ σου αξιζει..μπραβο για τη σκεψη των 3 δωρων και για το μπανερακι... θα το παρω αποψε να το βαλω στο σπιτακι μου
    φιλουθκια και καλο 3μερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορούσα να αφήσω μέχρι τώρα σχόλια στις αναρτήσεις σου!!!!! Βέβαια ούτε τώρα μπορώ να πάρω το μπανεράκι σου πήρα όμως την πρώτη σου φωτό με το δώρο και την κρέμασα στο τοίχο του σπιτιού μου!!!!! Σου εύχομαι να αποκτήσεις χιλιάδες αναγνώστες μια και έχεις ένα πολύ όμορφο blog!!!! Πολλά φιλιά & καλό τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεωργία μου , παίρνω το πανέμορφο banner σου !
    Καλή επιτυχία σε όλες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργία διάβασα την ανάρτηση της Δήμητρας σε προηγούμενη ανάρτησή σου , θα την βάλω και εγώ στο μπλογκ μου .Να είσαι καλά που μας ενημέρωσες.
    Παίρνω το banner και πάω να το βάλω, καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σου! Ούτε εγώ μπόρεσα να πάρω το μπάνερ, έτσι πήρα την πρώτη σου εικόνα. Ελπίζω να μην πειράζει! Καλά να περάσεις το τριήμερο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο και πάλι Γεωργία! :))
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Congratulations on the 300 followers!!!You deserve more and more. I can' t save the picture for problems of the pc.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλές ευχές για το σπιτάκι σου και σε σένα!!! πολύ όμορφη κίνηση!! εύχομαι να περάσεις υπέροχα το 3ήμερο!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να τα χιλιασεις τα μελη σου!!!Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι να χιλιοπολλαπλασιάσεις τους αναγνώστες σου!!!Εχεις ενα όμορφο μπλόκ και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.... Καλό τριήμερο Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι να πολλαπλασιαστούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα οι αναγνώστες σου.
    Και εσύ να συνεχίσεις να δημιουργείς μοναδικά έργα.
    Καλά Σαρακοστή
    Ευδοκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χίλια μέλη σύντομα σου εύχομαι. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπράβο Γεωργία!!!!1.000.000 μέλη σου εύχομαι-)))
    πολλά φιλιά και...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΩΡΓΙΑ..ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ!
    ΦΙΛΙΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το blog σου..Σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στο δικό μου
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ τρυφερή κίνηση! Παρακολουθώ το blog και χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους με τόσο μεράκι! Μια από τις δεκάδες όμορφες εικόνες σου, θα μετακομίσουν σύντομα στο μπλοκ μου. Οφείλουμε να προβάλλουμε ό,τι αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αρμονία μου ανοιξιάτικη θα πάρω την πρώτη εικόνα για banner γιατί το άλλο δεν ξεσηκωνετε χίλιες ευχες ψυχή μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αρμονία μου να χιλιάσει τους αναγνώστες και φίλους το blogοσπιτάκι σου! Μια ανοιξιάτικη εικόνα σου θα την κρεμάσω τώρα κιόλας στο σπιτάκι μου! Καλό τριήμερο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλο μηνα κοριτσακι μου χαρουμενο και ευωδιαστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ciao Marilise! And greetings from California. What an awesome blog. I am visiting both your sites. You have the heart of an artist. Your photographs do not need words because they capture emotions and cause reflection. Bravo, Marilise.
    I also write a blog. I write about food but with my thoughts on relationships, family and friends. A different kind of art. Please visit. Maybe follow. That would be cool.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Georgia,
    I am only now catching up on blog reading... This was such a noble idea for having one gift for each 100 readers!
    Thanks for your LOVE!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή