Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Νέο Βραβείο & 4 ερωτήσεις!!

Γειτονιά μου καλησπέρα!έχω να γράψω μέρες, γιατί είμαι εξαιρετικά φορτωμένη από δουλειές, σε όλους τους τομείς.
Έλαβα όμως ανέλπιστα,  ένα δώρο, το οποίο συνοδεύεται από 4 ερωτήσεις.
Το δώρο το έλαβα από την Selcouth και το όμορφο, πληθωρικό blog της : http://selcouth-moonfaces.blogspot.com και θέλω και από εδώ, να την ευχαριστήσω και για την "απονομή" και για τα όμορφα λόγια που την συνόδευσε.
Το βραβείο είναι το παρακάτω:

και οι 4 ερωτήσεις με τις σχετικές απαντήσεις, ακολουθούν:


Γιατί έφτιαξα το blog:

Το ξεκίνησα  για να ασχοληθώ με όλα αυτά που μου αρέσουν και δίνουν την αίσθηση της αρμονίας, στη ζωή μας: δώρα, ζωγραφική, εκδηλώσεις, γάμοι, βαπτίσεις, decoupage,ιδέες διακόσμησης, μουσική...  μα πάνω από όλα με τους ανθρώπους, τους όμορφους, αληθινούς ανθρώπους και τις στιγμές τους.
Επίσης επειδή είμαι  άνθρωπος αισιόδοξος, θέλω να κάνω ότι περνάει από το χέρι  μου,  για να το μεταδίδω αυτό.  
Τελικά με όλα τα υπόλοιπα, έχω ασχοληθεί ελάχιστα (σκέφτομαι, όταν μετά από λίγο καιρό, θα έχω περισσότερο χρόνο, να φτιάξω ένα δεύτερο blog, για όλα αυτά), εκτός από τους   ανθρώπους , και ιδιαίτερα αυτούς, τους μοναδικούς, που συνάντησα εδώ μέσα.
Κάπως έτσι, το blog  μου κατέληξε να είναι ποικίλης ύλης.

Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως:
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη θεματολογία που προτιμώ, ώστε να είναι κίνητρο επίσκεψης, πιο πολύ με τραβά η ενέργεια που βγαίνει από κάθε blog & τον ιδιοκτήτη του.

Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα:
Παρακολουθώ τα πάντα, με μια πιο ιδιαίτερη αγάπη, στις κάθε είδους δημιουργίες.

Μια λέξη χρησιμοποιώ πάντα στο blog:
Τον τίτλο του, «Αρμονία». 

Με τη σειρά μου, το παραδίνω στα παρακάτω  blog:

http://talibanoulla.blogspot.gr/   Όπου υπάρχει θέληση υπάρχει τρόπος.

http://redrosealley.blogspot.gr/   Red Rose Alley

http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/  Δελφινάκι.

http://memorieswitholdthings.blogspot.gr/   Οldthings

Φιλάκια σε όλους σας!


19 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια για το βραβείο σου..ωραίες οι απαντήσεις σου..ευχαριστώ που το δίνεις και σε μένα, αλλά το δελφινάκι σταμάτησε να δέχεται βραβεία, ντρέπεται γιατί δε κάνει κάτι ξεχωριστό από τα άλλα μπλογκς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια για το βραβειακι σου, χαιρομαι που εισαι αισιοδοξος ανθρωπος!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου,να είσαι παντα καλά και να έχεις μια αρμονική ζωή ,καλο απόγευμα,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Πολλά πολλά ακόμη εύχομαι!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Να τα χιλιάσεις σου εύχομαι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να χαίρεσαι το βραβείο σου και σε ευχαριστώ που είχες επιλέξει και μένα(άλλο αν σε πρόλαβαν)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Γεωργία! Να τα χιλιάσεις σου εύχομαι!!!Καλή τύχη στήν κορούλα σου!!Εύχομαι τά καλύτερα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου γλυκιά μου Γεωργία!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να δέχεσαι αγάπη κι αποδοχή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Congratulations on the award..you deserve it!
    Kisses
    Alessendra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thank you, my dear friend, for passing this award on to us. I appreciate it so much. Your blog is so special to us too, and you always see beauty and love in all things. You have wonderful things to share and unique pictures, and when I come to visit, I always leave with a smile on my face.

    I hope you have a Happy Easter with your family, and I'm so glad to have met you.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και τις απαντήσεις σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγχαρητήρια Αρμονία!! καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το δωράκι σου , να δεχθείς πολλά ακόμα στο Αρμονικό σου σπιτάκι
    Καλό βράβυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!!να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, Γεωργία μου! Πάντα τέτοια στο καλόγουστο σπιτικό σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ χαίρομαι που δέχτηκες το βραβείο Αρμονία μου! Αυτό κι άλλα τόσα αξίζει το όμορφο blog σου και εσύ ως άνθρωπος!
    Σ' ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια. :)
    Να είσαι καλά και να έχεις πάντα αρμονία στη ζωή σου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Dearest Georgia,
    Congratulations!
    You did answer your four questions very well.
    Yes, blogging does open up borders for us and we visit in PEACE & HARMONY...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή