Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Αλκυόνη .........


Καλό σας βράδυ blogοφιλαράκια, με μια φωτογραφία από τον κήπο μου. 
Οι πανσέδες μου δεν φοβήθηκαν τον Μάρτη.....


..και ένα απόσπασμα από την αγαπημένη μου Αλκυόνη Παπαδάκη...



Είναι κάτι νύχτες, που τ' αστέρια κατεβαίνουνε χαμηλά.
 Που λιώνει το φεγγάρι και νοτίζει την ψυχή σου. 
Είναι κάτι νύχτες, που όλα σιγοτραγουδούν. Ακόμα κι οι πέτρες. Και τα ξερά κλαδιά. 
Αυτές τις νύχτες προτιμά να σε θυμάται η μοναξιά σου. Κι έρχεται ακάλεστη. Χωρίς να χτυπήσει ούτε καν την πόρτα,να ρωτήσει αν δέχεσαι επισκέψεις.
Χωρίς να κρατά η αφιλότιμη,ούτ' ένα λουλουδάκι. Ούτ' ένα γλυκό, μπας και σε ξεγελάσει.
Θρονιάζεται στην ψυχή σου κι ανάβει προκλητικά το τσιγαράκι της.
«Αυτάααα! Πού είχαμε μείνει;» Σου λέει μ' όλο το θράσος της και σε κοιτά κατάματα.
 Είν' αυτές οι νύχτες, που τ' άστρα κατεβαίνουν χαμηλά. Που λιώνει το φεγγάρι. Που όλα σιγοτραγουδούν. 
Είν' αυτές οι νύχτες τελικά, που βλέπεις καθαρά, το χρώμα που έχουν τα μάτια της μοναξιάς.
Ίδιο ακριβώς, όπως οι στάχτες από τα όνειρα.
 Από το βιβλίο «Στον ίσκιο των πουλιών» 
 Θυμηθείτε : να γελάτε, γιατί η ζωή είναι μια....

40 σχόλια:

  1. Οι πανσέδες σου είναι χάρμα οφθαλμών!
    Έχουν φανταστικό χρώμα!
    Πολύ γλαφυρό το απόσπασμα...μακάρι να μην ένιωθε κανένας άνθρωπος ΠΟΤΕ την μοναξιά, θεωρώ οτι είναι από τα χειρότερα συναισθήματα που μπορεί να βιώσει κανείς..
    Καλό βράδυ!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μοναξιά είναι από τις χειρότερες καταστάσεις που μπορεί να βιώσει άνθρωπος.Η Αλκυόνη,απλά πολυαγαπημένη.Κάθε ένα βιβλίο της γεμάτο μαθήματα ζωής.Τους συγκεκριμένους πανσέδες μου, τους λατρεύω, αν και έχω κι άλλους να σας δείξω.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα και καλό μήνα εύχομαι!
    Τι όμορφοι που είναι οι πανσέδες σου!

    Το απόσπασμα που διάλεξες,είναι απο τα αγαπημένα μου!
    Αφήνει μια θλίψη στη ψυχή,αλλά είναι όσο δυνατό!Που σε κάνει να το θυμάσαι για μέρες!!

    πολλά πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εμένα είναι αγαπημένο απόσπασμα!
      Υπέροχη ανάρτηση , συνδυασμένη πανέμορφα με τους πανσέδες σου Γεωργία!
      Φιλιά!
      καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια μου αγαπημένα, τίποτα δεν είναι τυχαίο.Μάλλον το έχω ξαναπεί, όμως.Ήμουν σίγουρη πως θα σας αρέσει, αν όχι το συγκεκριμένο απόσπασμα, σίγουρα η Αλκυόνη. Οι πανσέδες μου αναρτήθηκαν για να μας προετοιμάσουν για την επερχόμενη άνοιξη και να μας φτιάξουν λιγάκι την διάθεση.Πολλά φιλιά και στις δυο σας.

      Διαγραφή
  3. Dearest Georgia,
    Those pansies have the sweetest faces!
    Enjoy your first Sunday in March.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. The purple pansies are so pertty from your garden. I noticed the white roses on your side bar. White is a lovely color for spring. Happy weekend.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I'm glad you like my pansies! I love the purple color! Let us have a happy spring!
      I love flowers & as you have seen, especially roses in all colors. Happy week, dear.
      ~ Kisses!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα καλή μου. Πρόκειται για το αγαπημένο μου βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκης. Κυριολεκτικά λατρευω τη γραφή της.

    υγ. προσπαθώ εδω και μέρες να γίνω μέλος στο μπλογκ σου
    και δε με αφήνει..

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω τελικά να σε άφησε ο BLOGGER να γραφτείς!Πάντως χαίρομαι που περνάς ακόμα κι έτσι! Η Αλκυόνη, λατρεμένη, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο βιβλίο της.Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχοι οι πανσέδες σου! Έχουν πανέμορφο χρώμα!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν !έχω φωτογραφίσει και τους υπόλοιπους.Θα τους ανεβάσω κάποια άλλη φορά.Ξεκίνησα από τους αγαπημένους μου!Χαρούμενο Μήνα!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Να τους χαίρεσαι!
    Εμένα άνθιζουν σιγά σιγά οι τουλίπες και οι κρίνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι πανδαισία! Θα χαιρόμουν να μας τους δείξεις!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Οι φωτογραφίες που διάλεξες για να κοσμίσεις τα λόγια της Αλκυόνης Παπαδάκη είναι πολύ όμορφη... όπως και τα λόγια.
    Που θα πάει θα έρθει η άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δεύτερη αγαπημένη μου εποχή, μετά το καλοκαίρι!Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σας και χαίρομαι που η Αλκυόνη είχε τόση απήχηση σε όλους σας!

      Διαγραφή
  9. φανταστικοί οι πανσέδες σου.Αντε να φύγει ο χειμώνας να δούμε πάλι ομορφιές-)))
    Και το απόσπασμα μου άρεσε πάρα πολύ
    σου εύχομαι καλό μήνα και καλή υπόλοιπη Κυριακή-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με την γλυκιά κουβέντα στο στόμα.Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  10. Όμορφοι οι πανσέδες, λατρεμένη η Αλκυόνη...έδεσαν μια χαρά!
    Καλό απόγευμα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά!Χαίρομαι που σου άρεσε ο συνδυασμός, αν και λίγο μελαγχολικό το απόσπασμα της Αλκυόνης!

      Διαγραφή
  11. Ομορφοι οι πανσεδες σου!!!!λατρεμένη η Αλκυόνη!!!λατρευω τη γραφή της!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα!...Όμορφη άνοιξη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι μια άνοιξη που θα ξεφύγουμε από τη μιζέρια και θα εστιάσουμε στα όμορφα, που θα μας δώσουν κουράγιο για να συνεχίσουμε.Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Οι πανσέδες σου τέλειοι ,πολύ όμορφα τα χρώματα τους,η Παπαδάκη αγαπημένη και το απόσπασμα που μας έβαλες καταπληκτικό,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, αγαπημένο κορίτσι που σου άρεσαν, αν και για να λέω την αλήθεια, ήμουν σίγουρη!!!!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Passei para uma visitinha e adorei seu blog.
    Muito lindo e agradável.
    Bom Mês de Março!
    Boa Primavera!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bom Mês de Março!
      Boa Primavera!
      Muito obrigado.
      Beijinhos do Grecia.

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφοι οι πανσέδες σου , δεν φοβήθηκαν κανέναν ! Το απόσπασμα δυνατό και αληθινό , το ξέρουμε το χρώμα της μοναξιάς αλλά πρέπει να το παλέψουμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια λες! όλοι κάποια στιγμή της ζωής μας είδαμε κάποια απόχρωση της και θέλει πολύ πάλεμα,να βγεις από αυτή την κατάσταση.Ελπίζω ο Μάρτης να φερθεί όμορφα στα λουλουδάκια μου!Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  16. πολύ όμορφοι οι πανσέδες σου αλλά και το απόσπασμα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, μικρούλι μου!Φιλιά πολλά και μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  17. The violets are marvellous and the words too!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου καλή μου!Πολύ ωραίοι οι πανσέδες σου!! Αγαπώ Αλκυόνη και το συγκεκριμένο βιβλίο το διάβασα το καλοκαίρι.. Δεν είναι από αυτά που ξεχωρίζω αλλά έχει και αυτό αρκετά νοήματα!!
    Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ότι είναι Αλκυόνη για μένα είναι πολύ καλό και όλα της τα βιβλία τα έχω σημειωμένα.Εσένα ποια είναι τα αγαπημένα σου?Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πανσέδες μου.

      Διαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα! Πολύ όμορφη φωτό... Όσο για το βιβλίο, δεν το έχω διαβάσει, αλλά φαίνεται ενδιαφέρον (με βάση το απόσπασμα που παραθέτεις). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα με χαρά και υγεία, γέλιο και αρμονία!Χαίρομαι που σου άρεσε το απόσπασμα και τα λουλουδάκια μου, στήθηκαν φρόνιμα για να τα φωτογραφίσω.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο το απόσπασμα!!!! Έχω διαβάσει το βιβλίο, η Α. Παπαδάκη είναι αγαπημένη!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά στην Φιλία μου!!!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν και έχεις διαβάσει το βιβλίο!Καλή βδομάδα!

      Διαγραφή