Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Για τα φιλαράκια μου!!!!

Φιλαράκια μου, απόψε θα ήθελα να σας γράψω πολλά.
Γέμισε η ψυχή και το μυαλό μου, από την βόλτα στα σπιτάκια σας.Σε άλλους άφησα σχόλιο, σε άλλους πάλι όχι.Διάβασα και τα σχόλια που εσείς αφήσατε στις αναρτήσεις μου.
Όταν είμαι μαζί σας νιώθω ένα πλέγμα ζεστασιάς να με τυλίγει, ένα σκούντημα να με βάζει να σκεφθώ,το κύριο θέμα όμως είναι ότι μαζί σας "νιώθω".
Σας φυλάω μια πραγματική, μια ολόκληρη ανάρτηση για αυτά που περιληπτικά αναφέρθηκα, όπως χρωστάω και μια ανάρτηση, σε μια ψυχή (ξέρεις εσύ).
Η ώρα όμως, όπως και οι υποχρεώσεις μου, δεν μου επιτρέπουν να γράψω περισσότερα τώρα.
Για απόψε θα σας αφήσω τα 3 δωράκια που θα κληρώσω για όλους εσάς, αν και θα ήθελα να μπορούσα να έχω από ένα δώρο για όλους σας.Βλέπετε η μεγαλύτερη χαρά μου είναι να δωρίζω, από το να μου δωρίζουν (εκεί κάπου νιώθω εκτός από ευγνωμοσύνη και βαθιά υποχρέωση...) 
Απόψε θα σας σκεφθώ όλους, γιατί μαζί με την άνοιξη, με κάνατε να φύγω από όλα όσα με βασανίζουν (όχι δεν το κάνατε μόνο απόψε, αλλά έτσι..σήμερα, ένιωσα την ανάγκη  να σας το πω)....

Τα δώρα επιλέχθηκαν μετά από πολύ σκέψη & η απόφαση "ελήφθει" με έναν σκοπό : να είναι κάτι, που όταν επιλέγετε να το φορέσετε, θα είναι κοντά στην καρδιά σας και θα σας δίνει όλα όσα οι ημιπολύτιμες πέτρες, μπορούν να σας δώσουν.
Να έχετε όλοι σας, ένα γλυκό βράδυ.



57 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Γεωργία πολύ όμορφα τα δωράκια που διάλεξες ,αλλά πολυ συγκινητικά και ζεστά τα λόγια που τα έντυσες. Αλήθεια είναι εδώ διαβάζουμε , βλέπουμε μαθαίνουμε, επικοινωνούμε με ζεστασιά και ανυστερόβουλη αγάπη
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστω κορίτσι μου, για τα γλυκά λόγια σου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια.όπως ακριβώς το λες, ανυστερόβουλη αγάπη,επικοινωνία,ζεστασιά. Φιλιά και καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα δώρα δοσμένα από πολύτιμη ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ μέσα, μόνο πολύτιμες ψυχές έχω βρει, γιατί εδώ μέσα, δεν μετράει κανένα άλλο κριτήριο και καμιά ταμπέλα, από αυτές που βάζουν οι άνθρωποι, στις κοινωνίες μας.Φιλιά & σ΄ευχαριστώ,μ΄έλιωσες με τα λόγια σου.

      Διαγραφή
    2. Ετσι ακριβώς είναι, διαβάζουμε μόνο την ψυχή του άλλου χωρίς κανένα άλλο κριτήριο...φιλιά πολλά σε νιώθω

      Διαγραφή
  3. Dearest Georgia,
    Lovely choices you show us here. Yes, blogging is often heart warming!
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου.μακάρι να ξεπεράσεις αυτά που σε βασανίζουν..ευχαριστούμε που μας νοιώθεις τόσο κοντά σου...πολύ όμορφα τα δώρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου, θαλασσινό εσύ!!έγραψα πολύ λίγα, απ΄όσα ένιωθα & ειλικρινά ότι κι αν με βασανίζει όταν θα σας συναντήσω εδώ μέσα, θα μου φύγει..θα το δω πιο αισιόδοξα το θέμα ή θα έχω να δώσω την ενέργεια μου σε κάποιον από εσάς, οπότε τα προβλήματα (όπως ο καθένας μας) που αντιμετωπίζω, θα πάρουν άλλη χροιά.Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Πέρασα να σου πω μια γλυκιά καλημέρα. Όπως νιώθεις εσύ έτσι νιώθουμε και εμείς μέσω της διαδικτυακής επικοινωνίας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Ελένη μου!..γι΄αυτό άλλωστε είμαστε όλες εδώ.."κρατάει αυτή κολώνια" και ελπίζω να κρατήσει πολλά χρόνια ακόμα και σε πιο προσωπικό επίπεδο, για πολλούς από εμάς.Που ξέρεις ίσως κάποια φορά αποφασίσουμε να συναντηθούμε.Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, καλή μου..αλλά στην ψυχή μου, οι κινήσεις σας και τα λόγια σας, έχουν γράψει ως έργα..κι εγώ δεν θέλω να παραμείνω, στα λόγια.Φιλιά γλυκά.

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα τα δώρα σου!!!!!!μα πιο όμορφα τα λόγια σου!!!!να σαι καλά γλυκιά μου και σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου, κάθε φορά που θα περάσεις, θα αφήσεις ένα καλοπροαίρετο σχόλιο... και μόνο με τα θαυμαστικά σου, θα με κάνεις να χαμογελάσω.Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα δωράκια και πολύ γλυκιά ανάρτηση!
    Να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και εσύ, γλυκιά μου, να περάσεις όμορφα και ξένοιαστα και να μας επιστρέψεις, γεμάτη δημιουργικές ιδέες.Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου,διαλεγμένα με αγάπη!!
    Να είσαι καλά και πάντα να παίρνεις χαρά απο τα φιλαράκια σου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκαταλέγεσαι κι εσύ μέσα σε αυτούς, έστω κι αν δεν έχουμε αποκτήσει προσωπική επαφή.Το μοίρασμα εδώ μέσα και οι καταθέσεις ψυχής, όπως κι εσύ λες, είναι πολύτιμες και σε κάνουν να "νιώθεις" γεμάτη.Όταν μπήκα εδώ μέσα, δεν είχα ιδέα, τι όμορφο ήταν αυτό, που θα συναντήσω.Εύχομαι να κρατήσει χρόνια πολλά και όσο μοιραζομάστε, να πολλαπλασιάζονται τα όμορφα, τα θετικά, τα τρυφερά που λαμβάνουμε όλοι μας.Φιλιά γλυκά.

      Διαγραφή
  10. καλέ είναι όνειρο όλα τους νασαι καλά καρδουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαστε όλοι σας καλά, γιατί συμβάλετε τα μέγιστα, στο να νιώθω καλά.Χαίρομαι που σου αρέσουν, μακάρι να είχα την δυνατότητα να μοιράσω 300+ δώρα σε όλους σας και για τον καθένα σας κάτι, που έχω ψυχανεμιστεί- καταλάβει, να του ταιριάζει.Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα ζεστή όμορφη ψυχή!
    Να είσαι πάντα καλά κι έτσι καλόκαρδη και γενναιόδωρη. Δεν χρειάζεσαι τίποτα περισσότερο για να νιώθεις γεμάτη!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ πριγκήπισα, σε φιλώ γλυκά...τι άλλο να σου γράψω...νιώθεις,νιώθω, νιώθουμε..

      Διαγραφή
  12. Νομίζω αν γραφαμε και εμείς τι αισθανομαστε σ αυτόν τον χώρο.. τα ιδια θα γραφαμε.. εχουμε γινει εδώ μεσα μια ομορφη γειτονια..που παιρνει πράγματα η μια απο την .. αλλη. οι περισσότερες το κανουμε για την επικοινωνία.. να προσφέρουμε.. αγαπη... και νιώθουμε όμορφα...γι αυτό... πολύ ωραια τα δωρακια σου... .. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου, είσαι πραγματικά πολύτιμο σμαράγδι, για όλους μας..ενέργεια, δύναμη, ελπίδα.Το ξέρω πως θα γράφατε όλες τα ίδια, άλλες τα έχετε γράψει ήδη..απλά έτσι... ένιωσα την ανάγκη, να σας το πω...Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Τι ζεστά τα λόγια σου! Γεμάτα ομορφιά και καλοσύνη! Οπως ακριβώς και τα υπέροχα δώρα που διάλεξες! Αντικατοπτρίζουν την ευαισθησία σου, την καλή σου διάθεση ! Να'σαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα γελαστή, χαρούμενη και υγιής! Φιλάκια και καλό τριήμερο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, τα δικά σας λόγια, σε κάθε σχόλιο που μου αφήνετε, με κάνουν να νιώθω έτσι και σας ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό.Ακόμα και σε αυτή την ανάρτηση, που ήταν τόσο μικρή, με κάνατε να συγκινηθώ και να χαρώ διπλά που την έκανα.έτσι είναι η φιλία και η εκτίμηση, ένα πάρε - δώσε άνευ ορίων και σκοπού.Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ τρυφερή και ζεστή η ανάρτησή σου!
    Φιλάκια, να περάσεις ένα όμορφο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω ότι παίρνω από εσάς, κοπέλα μου.Σ΄ευχαριστώ πολύ και να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  15. Όμορφα δωράκια και γλυκά λογάκια! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!Εύχομαι να έχεις μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. πολύ όμορφα λόγια και τα δωράκια σου είναι γεμάτα αγάπη και σε ευχαριστούμε πολύ!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα σου! Τα αισθήματα είναι αμοιβαία... έτσι ακριβώς νιώθουμε όλες εδώ και προσωπικά, αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα! Να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε για τις ομορφιές που επέλεξες. Φιλιά, καλό απόγευμα και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το αλλάζω με τίποτα, απλά θα ήθελα ο χρόνος μου να είναι περισσότερος, ώστε κάθε μέρα να περνάω από όλες τις σελίδες σας.Ακόμα όμως και με το χρόνο που έχω και σας αφιερώνω, αυτό που λαμβάνω και αισθάνομαι είναι πολύ μεγάλο.Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες.Φιλιά και μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  18. Αρμονία μου τι ζεστά και όμορφα λόγια! Κι'εγώ έτσι νοιώθω όπως όλες νομίζω! Τα δωρήματα που διάλεξες είναι πανέμορφα και οι ημιπολύτιμοι λίθοι έχουν ξεχωριστή αξία! Φιλάκια και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετή, με το όμορφο όνομα, είναι σίγουρο πως όλες αισθανόμαστε έτσι, γιατί τι να λάβεις και να νιώσεις από του μη έχοντος?Τα θετικά συναισθήματα κάνουν έναν μεγάλο κύκλο εδώ μέσα.Φιλιά πολλά γλυκιά μου.

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστούμε Γεωργία μου για τα τόσο ζεστά σου λόγια. Όπως λέει και η Έλλη, τα αισθήματα είναι αμοιβαία! Πανέμορφα τα δωράκια που διάλεξες!
    Καλό τριήμερο σου εύχομαι!!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια!Σίγουρα είναι όπως λέει και η Έλλη, γιατί πως αλλιώς να σας νιώσω?Πολλά φιλιά και πάντα με υγεία και χαρά, και να δημιουργείς όμορφα αντικείμενα!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. The gifts are marvellous but your words are very sweet.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεωργία με συγκίνησες με τα όμορφα λόγια σου και τα τρυφερά σου αισθήματα!!!είσαι πάντα πολύ ευγενική και το εισπράττω από κάθε σου λέξη σε κάθε σου ανάρτηση!!!Χαίρομαι την κάθε μου επίσκεψη στον όμορφο χώρο σου!!!Κομψα και φινετσάτα τα κοσμήματα που διάλεξες!!!Καλό σου βράδυ και καλό 3ημερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ!Το σχόλιο με συγκίνησε πολύ.Χαίρομαι που εισπράττεις αυτά που νιώθω.Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  22. "Αρμονίτσα" τα δώρα σου είναι εξαιρετικά!!!! Χαρά στις τυχερές που θα τα κερδίσουν!!!!
    Και να ξέρεις πως όλες έτσι κάπως νιώθουμε σ' αυτή τη γειτονιά. Προσωπικώς, νομίζω πως αν το χάσω όλο αυτό, δε θα τη βγάλω καθαρή..... για κανένα ψυχιατρείο με βλέπω!
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ γλυκιά μου, μάλλον το γλύτωσα, μαζί σας...τι σου λέω τώρα θα μου πεις?Πάντως εύχομαι όλο αυτό να κρατήσει, ώστε καμιά μας, να μην είναι υποψήφια για εκεί.Μια σφιχτή αγκαλιά!

      Διαγραφή
  23. πάρα πολύ όμορφη η επιλογή σου!!!!Και τα 3 είναι φανταστικά.Και χαίρομαι για την αγάπη που έχεις μέσα σου-)))
    Σου εύχομαι ένα πολύ όμορφο τριήμερο
    Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή μου, αλλά ακόμα πιο πολύ χαίρομαι που αναγνωρίζεις κ νιώθεις τα συναισθήματα μου.Να έχεις μια όμορφη μέρα!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Αρμονια μου τι ομορφα και ζεστά λόγια!!!!
    Τα δωράκια σου πανέμορφα δοσμένα μέσα απο την ψυχή σου!!!
    Καλο τριήμερο φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα όσα γράφεις!Αν τα δώρα δεν τα κάνεις με την ψυχή σου, τότε δεν έχουν καμιά αξία, έτσι δεν είναι.Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. I read your lovely, sweet post with the help of a translator, in Italian and in English. I so wish my Greek was good enough to be able to appreciate every word you say!

    But sometimes, words have limitations and what is left is feelings and love.

    I feel lots of love emanating from your blog. Love begins were words end... lots of love in here!

    Thank you!

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for the beautiful words, that you left at my house.Love and respect is everything!Kisses for you! Georgia.

      Διαγραφή
  26. Ηταν τόσο ζεστά τα λόγια που διάβασα που δεν χρειάζεται να είναι ένα δώρο κοντά στην καρδιά μου,έχεις εσύ τον τρόπο να ζεσταίνεις τις καρδιές πολλά φιλια καλη μου ,καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι τα κατάφερες!Με έκανες και δάκρυσα!Είσαι πολύτιμη κορίτσι μου και για μένα παράδειγμα δύναμης, αγάπης, σθένους!Σε φιλώ γλυκά και να είσαι πάντα έτσι!Σου στέλνω ένα χάδι στα μαλλιά!

      Διαγραφή
  27. ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!ΛΑΜΠΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον αντικατοπτρίζω την λάμψη της αγάπης και της εκτίμησης που παίρνω!Τις πιο όμορφες ευχές για μια λαμπερή και αρμονική μέρα!Φιλάκια και σ΄ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  28. Πολύ συγκινητικά τα λόγια σου!!!Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή