Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Photo a day - Φεβρουάριος 16η - 28η. Επιτέλους!!!!!

Επιτέλους! έπρεπε να μπει ο Μάρτης, για να τελειώσω εγώ τον Φεβρουάριο.Είπαμε όμως, ανωτέρω βία και συν τοις  άλλοις, για κάποιες μέρες δεν είχα και μηχανή, οπότε χρησιμοποίησα εικόνες από το διαδίκτυο, που μου ταίριαζαν με ότι ήθελα να πω, για την συγκεκριμένη μέρα.
Σας παρακαλώ να δείξετε επιείκια...
16/ ένα τέλειο ουράνιο τόξο..και να φανταστείτε ότι δεν το πρόλαβα παρά μόνο, στο τέλος.
 17.Κάθε μέρα το χέρι μου θ΄ακουμπήσει οπωσδήποτε στο πληκτρολόγιο και  θα χαϊδέψει ένα λουλούδι...το πάντρεμα της τεχνολογίας με τη φύση.....
 18.Δεν μου αρέσουν τα επιπλέον κιλά μου, και θα κάνω τον αγώνα μου να τα διώξω.(καλά δεν θα βγω στο τέλος, έτσι όπως η κοπέλα στη φωτογραφία....)
 19.Είμαι...εγώ.Μιας και ακόμα δεν με έχετε δει, είπα να βάλω μια φωτογραφία, αφού ήδη έχετε καταλάβει αρκετά για τον χαρακτήρα μου, ας δείτε και το πρόσωπο μου.Νομίζω, σας το οφείλω.
(Φωτογραφία επεξεργασμένη στο photofunia)
 20.Κάπου που στάθηκα..με δέος, ευχαριστίες και παρακλήσεις.Η αλήθεια είχα πολύ καιρό να πάω και ηρέμησα, ακουμπώντας εκεί τις ανησυχίες μου και ότι άλλο με έτρωγε.Κάθε φορά φεύγω πιο ανάλαφρη.
 21.Γεμάτο, δεν έχουν βάλει κουτάλι ακόμα.....
 22.Κάτι που με κάνει και χαμογελάω....πολλά, αλλά τώρα θα σας πω μόνο για τα βιβλία και λουλούδια.
 23.Ο ένας  και μοναδικός μας κόσμος.Πόση ομορφιά, Θεέ μου!
 24.Σύννεφα ταξιδιάρικα, από την βεράντα του σπιτιού μου...λίγο πριν τα σκορπίσει ο άνεμος.
 25.Πάνω στο κομοδίνο μου?έχω πάντα έτοιμα τα όνειρα μου!!!!!
 26.Ησυχία!... κάποιες φορές μας είναι απαραίτητη, για να συνομιλήσουμε με τον εαυτό μας.Το έχουμε όλοι μας, πραγματικά ανάγκη.Προσωπικά, πολλές φορές την επιδιώκω, έτσι όπως περίπου φαίνεται στη φωτογραφία(παραλλαγή η θάλασσα, αντί της λίμνης).
 27.Ποιο άλλο παιχνίδι θα μπορούσα να σκεφθώ, εκτός από το κρυφτό?Τόσες γενιές μεγαλώσαμε μαζί του!άραγε τα σημερινά παιδιά, έχουν το χώρο και το χρόνο να  το παίξουν?
 28.Ανάποδα! Μια πολύ ιδιαίτερη φωτογραφία..Ποιο το ανάποδο μας, άραγε? Ξέρουμε όλοι μας την άλλη μας πλευρά?Πόσο ψηλό επίπεδο αυτογνωσίας χρειάζεται?
Σας φιλώ και να περάσετε ένα όμορφο ΣαββατοΚύριακο.

24 σχόλια:

  1. Γεωργία μου! Καταρχήν καλό μήνα ...αλλά βιάζομαι να σου πω ότι έτσι σε είχα φανταστεί χαρά μου! Μελαχρινή με μακρύ μαλλάκι!
    Θα τον πας τον Μάρτη;;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είμαι όπως με φαντάστηκες.Έχεις εκτός όλων των άλλων χαρισμάτων σου και αυξημένη διαίσθηση.Ναι θα τον πάω, όπως με πάει όμως..ελπίζω όχι ανά δεκαπενθήμερο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα.Καλή άνοιξη..ωραίες οι επιλογές που έκανες για το κάθε θέμα.το ουρανιο τόξο (πραγματική φώτο) όμορφο.. τα λιλά λουλούδια τα λάτρεψα.. Χαίρομαι που σε έχω και οπτική εικόνα..Σε αντίθεση με την Αριστεα μας, εγώ δεν σχημάτισα εικόνα στο μυαλό μου.Στο μυαλό μου σε είχα σαν την κοπέλα του προφίλ σου :) Τώρα που σε βλέπω όμως η κόρη σου , σου μοιάζει.. Αγαπώ την ζωγραφική κι εγώ, χαίρομαι που υπάρχει ζωγράφος στην οικογένεια

    Φιλούθκια και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τις φώτος 21,23 ξεχωρισα
      χοστό όλοι πέξαμε..πράγματι πόσες και πόσες γενιές

      Διαγραφή
    2. Καλώς το, μου!Μου αρέσει που σου άρεσαν κάποιες φωτογραφίες μου.Πραγματικές είναι 16,17,19,20 και 24.
      Η ζωγράφος της οικογένειας μου είμαι εγώ, αλλά δεν έχω ανεβάσει κάτι..ακόμα!
      Η φωτογραφία μου, έχει επεξεργαστεί στο photofunia.Όλοι μας λένε ότι μοιάζουμε με την μικρή μου κόρη, μάλλον θα είναι αλήθεια.Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Γεωργία. Να έχεις έναν υπέροχο μήνα και μία όμορφη Άνοιξη. Θα τα λέμε κι από εδώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήρθες!Καλό και χαρούμενο μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Γεωργία μου!!!!!όμορφες φωτογραφίες!!!!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Δεσποινάκι μου!Πολλά - πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραία ανάρτηση, ωραίο κλείσιμο του μήνα.
    Καλός να είναι ο Μάρτης για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος να΄ναι ο Μάρτης για όλους μας.Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, αν και δεν ήταν όπως ακριβώς θα ήθελα.Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα αγαπημένη μου Γεωργία!!
    Όταν μας είχες δείξει τις κόρες σου ήμουν σίγουρη πως θα σου έμοιαζαν!! Τυχερός ο σύζυγός σου!! :) Γιατί η εξωτερική ομορφιά εκπέμπει τον εσωτερικό μας κόσμο! Καλό σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, Κατερίνα μου.Για μένα η εξωτερική ομορφιά περνάει και χάνεται, μόνο η εσωτερική μένει στο πέρασμα του χρόνου και σκοπό είναι να μεγαλώνουμε όμορφα και να μαθαίνουμε συνέχεια.Ναι το είχες πει ότι μου μοιάζουν οι κόρες μου, δεν ξέρω πως τα είχατε καταφέρει και συ και η Αριστέα, μάλλον από το επάγγελμα, να φανταστώ? όσο για το άντρα μου, είμαστε και μεις τυχερές που τον έχουμε.Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα!
      Ήταν ένστικτο το δικό μου, δεν έπαιξε κάποιο ρόλο το επάγγελμα ;)

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα, βάλατε Μάρτη μην σας κάψει ο ήλιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, επίσης.Είναι μια καλή ιδέα ο "Μάρτης" στο χέρι, έτσι θα τηρήσουμε και τις παραδόσεις.

      Διαγραφή
  9. Καλό, χαρούμενο μήνα!!
    Θα μείνω στις δικές σου φωτογραφίες...στο ουράνιο τόξο, στο πρόσωπό σου, στο λουλούδι..και η γαλήνη της εκκλησίας μου άρεσε πολύ..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και σε σένα, Μαράκι μου!Ας φέρει αυτός ο μήνας ομορφότερες μέρες.Χάρηκα που στάθηκες στις δικές μου φωτογραφίες και πήρες τα συναισθήματα.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες φωτογραφίες αλλά κι εσύ, μιά ζωγραφιά !!!
    Καλό μήνα Γεωργία μου και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαριάννα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.Δεν σου έχω πει ότι έχεις το όνομα της μικρής μου κόρης και είμαι κι εγώ Γαλλοτραφής, σαν εσένα. Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Wonderful photos, especially the rainbow and the roses.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα που είδα φωτογραφία σου! Να έχεις έναν υπέροχο μήνα και καλό Σ/Κ! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα λόγια που τις συνοδεύανε!! Δικές σου ή μη!!
    Καλή αρχή στην πρόκληση του Μαρτίου, τώρα!!!
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο και καλό μήνα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή