Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού!!!

Φίλοι μου, όπως σας είχα από το πρωί πει, σήμερα θα έκανα την κλήρωση για τα 3 δωράκια, ανάμεσα σε όσους φίλους, άφησαν σχόλιο στις σχετικές αναρτήσεις.
Τα δώρα είναι για να ευχαριστήσω όλους εσάς, που κάτι μέσα σε αυτό το σπιτάκι, σας κάνει να το ακολουθείτε, και φθάσατε τους 300+.
Η κλήρωση λοιπόν έγινε με απόλυτη διαφάνεια.Είχατε 50 συμμετοχές.
 Έγραψα λοιπόν τα ονόματα σας με τη σειρά και τα αρίθμησα.Στην συνέχεια, έκοψα ανά όνομα τον κλήρο του.
Τα έβαλα σε ένα μπωλ (όχι δεν ξέχασα κανένα χαρτάκι) και αφού έβαλα το απαραίτητο μαντήλι στα μάτια, ανακάτεψα πολλές φορές, για να βεβαιωθώ, ότι έχουν ανακατευτεί καλά και στην συνέχεια κάθε ανακάτεμα, τράβαγα και έναν κλήρο.Τρία δώρα λοιπόν, τρία ονόματα!
Θα ήθελα, όπως σας έχω πει, να μπορούσα να στείλω από ένα δωράκι στον καθένα σας, η οικονομική δυνατότητα μου, έφθανε μόνο για τρία...μμμ...και οι υπόλοιποι? θα είναι ριγμένοι?..όχι, ο καθένας από εσάς, που έλαβε συμμετοχή στο δώρημα, θα λάβει από ένα χειροποίητο συμβολικό δωράκι....
...και επειδή σας κράτησα σε αγωνία..πρώτα τα φωτογραφικά ντοκουμέντα και στο τέλος οι νικητές!!!
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ





 ΟΙ ΚΛΗΡΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
 ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!
 ΕΛΗΞΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ! ΩΡΑ ΝΑ ΔΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΜΕ ΕΦΑΓΕ Η ΑΓΩΝΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ.
 ..ΚΑΙ  ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ!!!!
Οι κλήροι είναι ακριβώς με την σειρά που βγήκαν!!!!
Πάντα τυχερές κορίτσια, σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας, με υγεία κ ευλογία!!!!
Σας ευχαριστώ όλους, από τα βάθη της ψυχής μου, για τη συμμετοχή σας και περιμένω τα e-mails με τις διευθύνσεις σας...διευκρινίζω!!όχι μόνο των 3 τυχερών κοριτσιών, αλλά όλων σας!!!
ΥΓ.Η κορούλα δεν βοήθησε τελικά στην διαδικασία, έγραφε λατινικά και επέστρεψε στις 11.00 για να πέσει στην αγκαλιά του Μορφέα..οπότε τι να κάνω η μάνα? την έκανα μόνη μου την κλήρωση!
Σας φιλώ γλυκά, όλους!

41 σχόλια:

  1. Καλό μήνα..συγχαρητήρια στις νικήτριες..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, ελπίζω σε επόμενο διαγωνισμό να είσαι ια από τις τυχερές!Φιλούθκια.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες, αλλά και σε σενα Γεωργία μου για τα δωράκια σου. Να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά και καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου την διεύθυνση σου, σε παρακαλώ στο e-mail μου.Έχεις να λαμβάνεις δωράκι!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Γεωργία , συγχαρητήρια στις τυχερές , να χαρούν τα δωράκια τους και σύ να είσαι καλά να δημιουργείς
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄μαστε όλες καλά ν΄ανταμώνουμε στην γειτονιά μας.Nikol μου στείλε μου την διεύθυνση σου σε παρακαλώ.όλες θα πάρετε από ένα δωράκι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σε σένα, μπράβο και στις τυχερ΄ς... Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τέτοια για όλες μας!Το γράφω σε όλες τις κοπέλες μια - μια, στείλε μου την διεύθυνση σου, να σου στείλω ένα δωράκι.Όλες έχετε να λαμβάνετε!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις τυχερές. Να χαρούν το δωράκι τους. Συγχαρητήρια και σε σένα που δεν αφήνεις κανεναν παραπονεμένο και στέλνεις συμβολικά δωράκια σε όλους τους συμμετέχοντες. Να είσαι καλά και να ξανακάνεις διαγωνισμό στους 1000 αναγνώστες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!Λες ποτέ να καταφέρω να φθάσω τους χίλιους αναγνώστες?Δεν νομίζω ότι γίνεται σε ένα blg με την δική μου θεματολογία "αλλαλούμ".Φιλάκια και την διεύθυνση σου στο e mail μου, σε παρακαλώ!

      Διαγραφή
  6. συγχαρητήρια και σε σένα και στις τυχερές φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Πλάκα κάνεις! Κοίτα να δεις που θα αρχίσω να πιστεύω πως δεν είμαι άτυχη τελικά!
    Συγχαρητήρια και στις άλλες δύο κοπέλες, καλότυχες να είναι πάντα!
    Μπράβο και σε σένα Γεωργία μου για την ιδέα και την υλοποίησή της!
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα, Γεωργία!! Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Γεωργία μου
    να είσαι πάντα καλά και να διοργανώσεις υπέροχα giveways και πάντα να είναι τυχερές και ευτυχισμένες οι τυχερές που τα κερδίζουν.
    Καλό μήνα να έχουμε και με το καλό το Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες... πάντα καλότυχες να είναι!!!! Να είσαι πάντα καλά να διοργανώνεις όμορφα giveaway!!!! Ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες όλους!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφη η όλη διαδικασία.
    Να έχεις πάντα γύρω σου Ανθρώπους που σε αγαπούν.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις 3 πρώτες! Εντωμεταξύ στην αρχή δεν κατάλαβα οτι οι νικήτριες ήταν στο τέλος και βλέπω το όνομα μου πρώτο πρώτο κι άρχισα να τσιρίζω στον άντρα μου κέρδισα κέρδισα!!!
    Χαχαχαχα πολύ γέλιο κάναμε...Το email μου είναι lamprianidi@gmail.com κι ευχαριστούμε πάρα πολύ που σκέφτηκες κι εμάς, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στις τυχερές και σε σένα που σκέφτηκες και όλες εμάς. Θα σου στείλω mail.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις τρεις τυχερές και ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτηκες όλους!
    υ.γ. Ωραία γράμματα κάνεις!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Georgia,
    What a surprise to read my name here!
    I feel so very honored for having won one of your generous giveaway pieces of jewelry. As you requested, I did email you with my information.
    Wishing you many more readers and followers. You truly show romance on your blog!
    Hugs to you and thanks a million!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Georgia,
      Please do have a look at my blogpost from this week where I am wearing your GIFT.
      How did you know it would match my Escada top this perfectly?
      You can see my post here: {My 30 Years of FRIENDSHIP with Natacha} http://networkedblogs.com/QLEHL
      A big hug and kisses to you and once again; THANK YOU so much!
      Mariette

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις τυχερές, αλλά και σε εσένα για τη σκέψη σου! Ευχαριστούμε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα τυχερές να είναι οι τυχερές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ Αρμονίτσα..... Μεγάλο το κουράγιο σου να στείλεις σε όλους κάτι!
    Αποστέλλω email με διεύθυνση....
    Φιλάκια πολλά................. Καλό και γελαστό Απρίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Να τα χαρούν τα δωράκια τους!!!
    Καλό μήνα, Γεωργία!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητηρια στις τυχερουλες! Καλο μηνα! Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα!Καλό μήνα Γεωργία!!Συγχαρητήρια στίς τυχερές!!Πάντα καλότυχες!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα,συγχαρητήρια στις νικήτριες,να χαρουν τα δωράκια τους μπράβο Γιωργία για τη σκέψη ,πολλά φιλιά.Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν! Να είναι πάντα τυχερά και χαρούμενα!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!! Πάντα τυχερές να είναι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπέρα και καλό μήνα-))
    Εύγε στις νικήτριες,πάντα τυχερές!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μια από τις τυχερές , καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!Μάλλον δεν κατάλαβες καλά, όπως την έχω την ανάρτηση.Οι νικήτριες φαίνονται στην τελευταία φωτογραφία και μάλιστα με την σειρά που βγήκαν οι κλήροι και ήσουν πρώτη.Όπως καταλαβαίνεις περιμένω την διεύθυνση σου για την αποστολή του δώρου σου.Εσύ την πάτησες ακριβώς αντίθετα από την Γεωργία, που νόμιζε πως ήταν στις νικήτριες!!!!!!!!!Φιλιά και πάντα τυχερή!

      Διαγραφή
    2. α καλά...ντιπ τυφλή είμαι???Χαααχααααααααααα-)
      Αμα σου πω τι σύνδεση έχω(στικάκι)με συνήθως χαμηλό σήμα και αργεί πάρα πολύ να ανοίξει η φωτογραφία.
      Καλά που έχω και σένα που με ενημερώνεις.
      Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ ,για το δώρο!!!!
      Σου έστειλα μέηλ
      Τώρα είμαι εντάξει,ε?
      Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια(και από μένα ότι θες)

      Διαγραφή
  29. παντα τθυχερες οι τυχερες ΓΙωργια μου.. να εισαι καλα και να χιλιασεις τους αναγνωστε ς σου.. καλο Απρίλη... ναεχεις..φιλια..πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεωργία μου πολλά συγχαρητήρια για την κίνησή σου!!
    Οι νικήτριες πάντα τυχερές να είναι και να τα χαρούν και οι υπόλοιπες τα δωράκια σου!! Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες αλλά και σε εσένα!!!Και μόνο η σκέψη να στείλεις δωράκια σε όλους είναι υπέροχη!!!
    Είναι σαν να το έλαβα το δώρο σου και εύχομαι να είσαι πάντα καλά,γερή και ευτυχισμένη και να τους 1000σεις τους αναγνώστες σου!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τον ΟΕΦΕ να κατηγορείς... που μας ταλαιπωρεί εμάς τους τελειόφοιτους με τα διαγωνίσματά του. Εύχομαι να τα πήγε καλά η κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή