Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Ξανά, καλώς σας βρίσκω!

Αγαπημένη μου γειτονιά, έχω τόσο καιρό να σας επισκεφθώ από πολλούς και διάφορους λόγους και ομολογώ μου λείψατε απίστευτα.
Μόλις σήμερα κατάλαβα , ότι σε λιγότερο από δυο βδομάδες έχουμε Πάσχα (ακόμα ένα μείον ,του ότι δεν έμπαινα στα σπιτάκια σας, για να πάρω κι εγώ την μυρωδιά του Πάσχα).
Τα δώρα των κοριτσιών που κέρδισαν έφυγαν μόλις σήμερα (συγνώμη κοπέλες, ανωτέρα βία), ενώ τα δωράκια για όλα τα υπόλοιπα κορίτσια, κατασκευάζονται με γοργούς ρυθμούς.
Σε άλλη ανάρτηση θα σας δείξω με τι ασχολήθηκα όλο αυτό τον καιρό, που δεν είχα υπολογιστή, γιατί όλο και κάτι έκανα, παρ΄όλη την τρέλα που επικρατούσε στην καθημερινότητα μου.
Λυπάμαι πολύ που δεν συμμετείχα στους κουμπαράδες στην Πάτρα, που έχασα τον μωβ διαγωνισμό και την ανακύκλωση υλικών, που δεν συμμετέχω σε κανένα από τα νέα παιχνίδια ( μου άρεσε πολύ αυτό με τις 24 μέρες και το αλφάβητο, από τα πεταχτά που το είδα), ενώ να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από την Κατερίνα του Thinking Positive,που δεν έχω κάνει καμιά ανάρτηση για το Diary of Bliss.Έλπιζω να καταφέρω να κάνω άλλα πράγματα στο μέλλον και να συμμετέχω σε άλλες δράσεις.
Κατάφερα όμως και έφτιαξα τον λογαριασμό στον blogloving, αν και έχω πολλές απορίες...
..και επειδή πολύ σας ζάλισα, σας αφιερώνω με αγάπη.....

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..Καλωσόρισες...Μας έλειψες και συ και το σπιτάκι σου...Τι όμορφο λουλούδι!ΣΤο αγαπημένο μου χρώμα!! Ευχαριστούμε...Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία μου ελπίζω να είσαι καλά!! Μας έλειψες, ήταν αισθητή η απουσία σου..Μην ζητάς συγνώμη, δεν είναι υποχρεωτικό το Diary of Bliss, είναι μια μικρή διαδικασία για να νιώθετε καλύτερα, όχι να νιώθετε άγχος.. Καλή εβδομάδα και ό,τι θελήσεις είμαι εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή