Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Αγαπημένα παλιά αντικείμενα!

Αγαπημένα παλιά αντικείμενα - 1η ανάρτηση, 
για τη φίλη Ρένα Χριστοδούλου.(με καθυστέρηση μήνα,σχεδόν)
Αγαπημένη Ρένα, όταν έτρεχε ο διαγωνισμός σου και η συγκέντρωση των αγαπημένων παλιών αντικειμένων, εγώ ήμουν αλλού ντ΄αλλού, όχι τώρα ότι δεν είμαι!!!!!Εκτός διαγωνισμού λοιπόν, απλά για να τα δεις, αφού σου αρέσουν πολύ.
Όμως κατάφερα να ανεβάσω κάποια λίγα,και πιστεύω πως θα καταφέρω σύντομα να κάνω   2η ανάρτηση και με άλλα.
Μου αρέσουν κι εμένα τα παλιά αντικείμενα και ειδικά, αυτά που έχουν συναισθηματική αξία.
Φιλιά πολλά.

Το τραπεζάκι στο βάθος της γιαγιάς μου, από τη πλευρά της μητέρα μου.Αναπαλαιώθηκε και πήρε τη θέση του
 Το σερβίτσιο της μαμάς μου, προίκα της, από κάποιο θείο της που ταξίδευε πολύ.
Πορσελάνη με φύλλο χρυσού.
 Η φοντανιέρα επίσης της γιαγιάς μου, από τον ίδιο θείο (αδελφό της)
 Ονειρεύομαι να καταφέρω να φτιάξω ένα τέτοιο κρακελέ..όνειρα θερινής νυκτός
 Η λάμπα εξίσου παλιά, της μαμάς μου.Θα σας γελάσω αν πρώτα ήταν της γιαγιάς.
Νέο καπέλο και βρήκε τη θέση της.
 Λεπτομέρεια της λάμπας.

Υπάρχουν κάποια ακόμα, παρόμοιου στυλ, αλλά και άλλα πιο παραδοσιακά, λάμπες,τσότρες κ.λ.π.  ...και θα υπήρχαν και άλλα πολλά, αν η μητέρα της πεθεράς μου, δεν είχε μοιράσει δεξιά και αριστερά ότι υπήρχε σε παραδοσιακή στολή  και άλλα αξιόλογα αντικείμενα.

34 σχόλια:

  1. Τι αρχοντικά, τι ομορφιά!
    Τα σεβάστηκες και τα ανέδειξες!

    Φιλάκια σου Αρμονία μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τιμητικό το σχόλιο σου!Σ΄ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Η γωνιά στο παράθυρο είναι τέλεια! Όλα προσεγμένα και ταιριαστά. Η λάμπα νομίζω ότι κάνει τη διαφορά.
    Πολύ όμορφα Αρμονία μου! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Sel μου!Χαίρομαι που σου άρεσαν.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Δεν θα βαρεθώ ποτέ να "χαζεύω" τέτοια αριστουργήματα!!!
    Είναι πολύ όμορφα και διατηρημένα σε εξαιρετική κατάσταση!!!
    Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι διατηρημένα καλά, βλέπεις μαμά και γιαγιά νοικοκυρές μεγάλες, γι΄αυτό έφθασαν σε μένα..χι..χι..Φιλάκια κι ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο!

      Διαγραφή
  4. πόση ομορφιά και πόση ηρεμία κρύβει αυτή η υπέροχη γωνιά ! νάστε γερή και να τη χαίρεσθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ, για την όμορφη ευχή σου!Υγεία πριν και πάνω απ΄όλα!Το ίδιο σε σένα και στους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  5. Αρμονία μου με πόση λαχτάρα χάζεψα τα παλαιά σου αντικείμενα . Αυτές οι πορσελάνες υπέροχες αλλά η λάμπα μοναδική, εξαιρετικά καλόγουστη .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά οι προκάτοχοι!Κυκλοφορούν και σήμερα πολύ όμορφα πράγματα, αλλά όταν έρχονται από το παρελθόν αγαπημένων ανθρώπων, έχουν άλλη αξία.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα παλιά σου αντικείμενα.
    Η λάμπα με ξετρέλανε.
    Το πορσελάνινο σερβίτσιο μπορείς να το βρεις ακόμη
    στην Αθήνα σε ένα κατάστημα που χρόνια τώρα φέρνει
    πορσελάνες royal albert.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν.Ναι το ξέρω για τα Royal,κλασσική αξία βλέπεις.Όσο για τη λάμπα, πέταξα από χαρά όταν η μαμά μου αποφάσισε να την αποχωριστεί.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αρχοντκά τα κομμάτια που μάς δείχνεις, Γεωργία!
    Η λάμπα μοναδική, ιδιαίτερα καλόγουστη!
    Αλλά και το πορσελάνινο σερβίτσιο, φίνο και αριστοκρατικό!
    Φιλάκια και καλο απόγευμα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Pepi μου, πολύ για το σχόλιο σου και χαίρομαι που σου άρεσαν.Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν πάρα πολύ και ιδιαίτερα διότι κουβαλούν την ιστορία των αγαπημένων σου!!Εξαιρετικά κομμάτια πολύ φινετσάτα!! Είσαι τυχερή που τα έχεις στην κατοχή σου! Τα φιλάκια μου και καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, σ΄ευχαριστώ πολύ!Ακριβώς είναι γεμάτα αναμνήσεις, όμορφες αναμνήσεις και ναι είμαι τυχερή που έφθασαν σε μένα, υπάρχουν και κάποια άλλα που δεν έχω ανεβάσει ακόμα και βέβαια άλλα αντικείμενα της γιαγιάς που ακόμα έχουν η μαμά μου και η θεία μου.Αν και αυτά τα τελευταία δεν ανήκουν σε μένα ακόμα, θα ήθελα να μπορούσα να σας τα δείξω.Φιλάκια, καλή μου και να έχεις μια όμορφη νύχτα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα αντικείμενα !!
    Θα ήταν κρίμα να μην τα βλέπαμε....λόγο λήξης του διαγωνισμού!!
    .....και το κρακελέ ....που ξέρεις ;....μια μέρα μπορεί να φτιάξεις και καλύτερο....σου το εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είπα κι εγώ...τι κι αν έληξαν οι διαγωνισμοί.. μέσα σε όλα τα δικά μου, τους είχα στο μυαλό μου,τα αντικείμενα είχαν φωτογραφηθεί, έμενε η ανάρτηση..να΄την κι αυτή λοιπόν..ξενυχτάω που ξενυχτάω με την υποψήφια φοιτήτρια (πρώτα ο Θεός), ας κάνω και κάτι που μου αρέσει.
      Τώρα για το κρακελέ, είναι δυνατόν να πετύχω τέτοιο θαύμα?..πάντως ευχαριστώ, για την ευχή!Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  10. Ο διαγωνισμός έληξε αλλά εμείς παραμένουμε τυχεροί μια και αποφάσισες να μας δείξεις τους θησαυρούς σου!!!! Υπέροχα κομμάτια... ελπίζω να τα προσέχεις σαν τα μάτια σου!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες, παρά το προχωρημένο της ώρας.Χαίρομαι ειλικρινά που σου άρεσαν και ακολουθώ τη συμβουλή σου, τα προσέχω σαν τα μάτια μου!Ειλικρινά αν δεν ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα, θα σας τα είχα δείξει έγκαιρα.Φιλιά πολλά - πολλά.

      Διαγραφή
  11. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΛΑΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ , ΤΑ ΒΑΖΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ρένα μου, που τα είδες και σου άρεσαν.Ειλικρινά δεν θα με πείραζε καθόλου, αν δεν τα έβαζες στη συλλογή, αρκεί που τα είδες.Εγώ σ΄ευχαριστώ ..και σου χρωστάω μια τσότρα (ξύλινο στρογγυλό αγγείο για το κρασί) για την όμορφη Κατίνγκω σου!Φιλιά πάρα πολλά!

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Η ΚΑΤΙΓΚΩ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  12. Αριστουργηματικό μπλόγκ!!τέχνη,έμπνευση και φαντασία!!σε περιμένω και στο δικό μου!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τιμητικά τα λόγια σου για το blog μου και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!Πολλά φιλιά, επίσης.... και έρχομαι στο δικό σου!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα..Πριν δω το σχόλιο της κ.Ρένας, ήμουν σίγουρη και έτοιμη να σου γράψω ότι δεν πειράζει που έληξε ο διαγωνισμός, ειναι τόσο όμορφα τα παλιά αντικείμενα σου που θα τα βάλει κι αυτά στη συλλογή, όπως κι έκανε!! Φιλούθκια...να τα χαίρεσαι ειναι όλα όμορφα και με τις αναμνήσεις του το καθένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, καρδούλα μου!Σε πρόλαβε και με πρόλαβε η Ρένα,που θα τα βάλει στη συλλογή.Όπως και με σένα, δεν ήταν ο στόχος της ανάρτησης, αυτός..ήταν να δείτε πως σας είχα σκεφθεί και θέλω να συμμετέχω στις διάφορες δράσεις, αλλά απλά η περίοδος δεν ήταν κατάλληλη για μένα.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  14. What a gorgeous corner of your home! The china and the lamp are such beautiful!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι όλα!!!Χαίρομαι πολύ που μας τα έδειξες κι ας είχε λήξει ο διαγωνισμός!!!Να τα χαίρεσαι Αρμονία μου και να είσαι πάντα καλά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σας τα έδειξα, τελικά.Χάρηκε και η Ρένα.Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Όλα είναι πανέμορφα, αλλά η γωνιά στο παράθυρο είναι σκέτο όνειρο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη γωνιά.Ευχαριστώ για το σχόλιο και χαίρομαι που σου άρεσαν.Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Your Grandmother's bowl with the lid is gorgeous! It is so nice to have treasures passed down to us.

    Have a sweet day.

    Love,
    ~Sheri

    ΑπάντησηΔιαγραφή