Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Για το Δελφινάκι ! Ανοιξιάτικο θέμα, μωβ με decoupage.

Καλημέρα σας, όμορφη γειτονιά μου!
Όπως θα έχετε δει όσοι επισκέπτεστε το blog μου, ακόμα δεν έχω βγάλει το banner από τον ανοιξιάτικο διαγωνισμό που είχε διοργανώσει το Δελφινάκι.
Αυτό έγινε μόνο και μόνο για να μου υπενθυμίζει , ότι κάποια στιγμή έπρεπε να δείξω τι είχα φτιάξει για τον διαγωνισμό του.
Όμως οι επισκέψεις μου και οι αναρτήσεις μου, το διάστημα εκείνο λιγοστές και εννοείται βρέθηκα εκτός προθεσμιών του διαγωνισμού.
Καθόλου δεν με πείραξε αυτό.Αυτό που ειλικρινά με στεναχώρησε είναι ότι το Δελφινάκι θα νόμισε ότι δεν ήθελα να συμμετέχω. 
Άφησα λοιπόν να περάσει αρκετός καιρός και μετά την ψηφοφορία, να έχει λήξει οριστικά το θέμα (μη το φέρω και σε δύσκολη θέση, με συμμετοχή , εκτός προθεσμιών) για να δείξω ότι και το σέβομαι και το υπολογίζω και οι διαγωνισμοί του μου αρέσουν.
Συγχαρητήρια και από δω σε όλες τις συμμετέχουσες και τις νικήτριες του διαγωνισμού (δεν μπόρεσα να ψηφίσω, κρίμα).
Είχα φτιάξει λοιπόν μια διάφανη πιατέλα με decoupage, στα χρώματα που του αρέσουν και με θέμα σχετικό με την ανοιξιάτικη περίοδο. 
Αγαπημένο Δελφινάκι, για σένα με αγάπη (...έστω και τις τελευταίες μέρες της Άνοιξης).
                                                             Χαρτοπετσέτα και ακρυλικά.

Υ.Γ. Οι φίλες που είναι δασκάλες στο decoupage, ας δείξουν επιείκεια  (θέλω πολύ δουλειά ακόμα).

24 σχόλια:

  1. αχ καλή μου Αρμονία..που να ξερα τι συνεβαινε .. γιατι δε μου το ειπες οτι μου ετοιμαζεις να σε περιμενω; δε χαθηκε κι ο κοσμος αμα περνουσε η μερα ληξης.. στενοχωρηθηκα που στενοχωρηθηκες και που δεν θαυμασαν ολες την ομορφη συμμετοχη σου και να την ψηφισουν.. ευχαριστω καταρχην για τη συμμετοχη και την ομορφη δημιουργια σου .. την λατρεψα.. με συγκινησες που την εκανες στο αγαπημενο μου χρωμα.. η αναρτηση με το λευκωμα θα μεινει για μια βδομαδα,μολις τελειωσει, θα της κανω ειδικη αναρτηση να την θαυμασουν ολοι την δημιουργια σου.. ευχαριστω πολυ πολυ για ολα... φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου, το μόνο που δεν ήθελα ήταν να σε στεναχωρήσω!!Να χαρείς ήθελα!!!Γιατί ανεξάρτητα από διαγωνισμούς, υπάρχει η έννοια, η εκτίμηση, η φιλία!Φιλώ σε!

      Διαγραφή
    2. Χάρηκα πολύ γιατί ήταν έκπληξη και μου αρέσουν οι εκπλήξεις..έκπληξη η όμορφη δημιουργία..έκπληξη και το χρώμα που διάλεξες το αγαπημένο μου λιλά.. Φιλούθκια

      Διαγραφή
  2. Μια λέξη μου έρχεται στο μυαλό (ή μάλλον επιφώνημα... Ή κραυγή???)
    WOW!!!
    Εμένα μου φαίνεται τελείως αψεγάδιαστο!!!
    Είναι εξαιρετικό!!! Μπράβο σου!!!
    Το 'χεις!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ για τον ενθουσιασμό σου!!
      Όμως έχει ψεγάδια και μάλιστα το βασικό ένα : δεν μου έστρωσε καλά, η χαρτοπετσέτα.Δεν πειράζει όμως. Πιστεύω πως έχω το χρόνο να βελτιωθώ. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! Τι σημασία έχει και αν έχει κάποια ψεγάδια όπως εσύλες γιατί εμείς δεν βλέπουμε τίποτα, σημασία έχει ότι εσύ το ευχαριστήθηκες και εμείς το θαυμάζουμε: Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τη "ψήφο εμπιστοσύνης".Όντως το ευχαριστήθηκα, σκέτη ψυχοθεραπεία!Φιλιά και καλό υπόλοιπο στο Σ/Κ/ σου!Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Τι επιείκεια να δείξουμε; Είναι Τέλειο!!! Μπράβο σου- πολλά Μπράβο.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κορίτσι!!!!Φαντάσου κ να ήταν αψεγάδιαστο!!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο, έγινε υπέροχο! Τα ψεγάδια είναι μέσα στο πρόγραμμα, αν και δεν φαίνεται τίποτα! Τα χρώματα και το μοτίβο είναι πολύ όμορφα... Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως κι εμένα μου αρέσουν τα χρώματα, τα χρησιμοποιώ συχνά..το έσωσαν τ΄ακρυλικά λιγάκι..Φιλάκια επίσης με ένα αρμονικό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  6. Εμένα ο δίσκος μου φαίνεται καταπληκτικός και δε βλέπω τίποτα που να τον χαλάει. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά το βρίσκω και πολύ ρομαντικό.
    Δεν χρειάζεται να έχεις αγωνία αν πέτυχε...
    Αυτό φαίνεται. Είναι πανέμορφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ρομαντικό, το μοτίβο κ τα χρώματα βλέπεις!όχι δεν έχω αγωνία..αυτογνωσία έχω.Φιλάκια και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  8. τι δουλειά θέλεις παιδί μου είναι τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ!Με ανεβάσατε 10 πόντους, από τη περηφάνεια!!Τι σου κάνει να έχεις καλούς γείτονες, τελικά!!!!!Φιλιά Πολλά!

      Διαγραφή
  9. Είναι φανταστικό,Γεωργία!!!Πανέμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς εσύ, που πας από το καλό στο καλύτερο? Πάντως ευχαριστώ πολύ - πολύ για τον ενθουσιασμό!Καλό υπόλοιπο στο Σ/Κ σου!

      Διαγραφή
  10. Your decoupage creation is just gorgeous! I love its colors and it is very romantic.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεωργία μου, η πιατέλα σου είναι πανέμορφη και με πολύ ωραία χρώματα!!!! Δεν έχει σημασία που δεν πρόλαβες το παιχνίδι,καλά έκανες και μας την έδειξες!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά υπέροχη!
    Και τι όμορφη σκέψη να την κάνεις μοβ που αγαπάει τόσο πολύ το Δελφινάκι μας!
    Μπράβο Γεωργία μου!
    Καλά να περνάς και να μην χάνεσαι !
    Μας λείπεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιωργία μου
    το θέμα σου αγαπημένο και η υλοποίηση άψογη!
    Νάσαι καλά ,καλή δημιουργική συνέχεια.
    Πως πάνε οι Πανελλαδικές εξετάσεις, δίνατε νομίζω, ή κάνω λάθος
    Τα φιλιά μου και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφη πιατελίτσα! Φίνα και καλοφτιαγμένη!
    Πολύ καλή δουλειά ! Να'σαι καλά, Γεωργία μου!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα να'χεις! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή