Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Η δική μου ΑλφαΒήτα!

Καλό υπόλοιπο στη μέρα σας, φίλοι μου.
Τον περασμένο μήνα ,παρακολούθησα τις αναρτήσεις της φίλης, @iris: Η Ζωή είναι Ωραία (http://princess-airis.blogspot.gr/), σχετικά με το 24days Challenge, μια ιδέα εμπνευσμένη από την φίλη  myStick land.(http://mystickland.blogspot.gr)
Είναι ένα παιχνίδι, θα μπορούσα να πω, ένα παιχνίδι που έχει να κάνει με την έμπνευση λέξεων από κάθε γράμματα της Αλφαβήτου και η ανάλυση τους.

Κάθε  γράμμα, μια ανάρτηση.Κάθε γράμμα, σκέψεις και συναισθήματα, των ανθρώπων που ακολούθησαν την ιδέα της φίλης mystickland (ομολογουμένως, όμορφη ιδέα!!!!!).
Αναρωτήθηκα λοιπόν, ποιες θα ήταν οι δικές μου  πρώτες λέξεις ...όχι δεν έχω σκοπό να τις αναλύσω(τουλάχιστον προς το παρόν)..κι έτσι χθες το βράδυ, προέκυψε η δική μου αλφαβήτα.
Δεν έμεινα ώρα, να σκέφτομαι κάθε λέξη, έγραφα όποια μου ερχόταν πρώτη στο μυαλό.
Πάντως εμένα, η διαδικασία μου άρεσε και με χαλάρωσε.

Σας παραθέτω, λοιπόν, τ΄αποτελέσματα:
Αρμονία
Βυθός
Γαλήνη
Δημιουργία
Ενσυναίσθηση
Ζωή
Ήρωες
Θυσία
Ισορροπία
Καλλιτέχνης
Λάμψη
Μοναχικότητα
Νίκη
Ξέφωτο
Ομορφιά
Παράδοση
Ροή
Στιγμή
Ταξίδι
Υπομονή
Φτερά
Χαμόγελο
Ψυχή
Ωκεανός
Δεν ξέρω πως σας φάνηκε το αποτέλεσμα, αλλά ειλικρινά, τώρα που το ξαναβλέπω, θα ήθελα να σας γράψω, τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις για μένα, κάποια στιγμή.
Ευχαριστώ πολύ, τα κορίτσια για την ιδέα, που μου έδωσαν.Είναι όμορφο, οι φίλοι να σου δείχνουν κάτι νέο, που αν και ίσως αυτονόητο, εσύ δεν είχες σκεφθεί ποτέ.
Σας φιλώ & να ξέρετε, ότι πάντα τα σχόλια σας, με κάνουν χαρούμενη.

8 σχόλια:

  1. It' s an interesting idea.
    Have a lovely week
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία μου καλησπέρα! Επέλεξες πολύ ξεχωριστές λέξεις και θα θέλαμε να διαβάσουμε τις σκέψεις σου όταν είσαι έτοιμη!!
    Φιλάκια καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι λέξεις που επέλεξες νομίζω πως είναι υπέροχα ξεχωριστές και ιδιαίτερες!!!
    Το αλφάβητό σου είναι θαυμάσιο κ' πιστεύω πως σε αντιπροσωπεύει πλήρως!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου Αρμονία , γεια σου...μου άρεσαν πολύ οι λέξεις σου..στο Α,τι πιο ταιριαστό!! μου άρεσαν ο βυθός, ο ωκεανός,γαλήνη,μοναχικότητα,καλλιτέχνης,ομορφιά,παράδοση,ταξίδι , όχι πως με ρώτησες αλλά διαβάζοντας τις , ξεχωρισα αυτές..και να θα ήταν πολυ ωραίο να μας αναλύσεις και τις 24
    Στην Αριστέα το είδα και γω ,διάβασα και τις 24 αναρτήσεις της
    Φιλούθκια και σε ευχαριστώ που περνάς από το σπιτάκι μου και για τα σχόλια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα η αλφαβήτα σου!
    Δεν μπόρεσα να μην ξεχωρίσω κάποιες συγγένειες στις επιλογές σου, π.χ. Αρμονία - Ισορροπία, Ζωή - Στιγμή, Γαλήνη - Μοναχικότητα, Βυθός - Ωκεανός, Δημιουργία - Καλλιτέχνης, Ήρωες - Θυσία, Ενσυναίσθηση - Ψυχή.....

    Α, πράγματι θα ήθελα κάποια στιγμή να διαβάσω τις αναλύσεις!...

    Φιλάκια και καλό απόγευμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσαν οι επιλογές σου....Γεωργία μου....και θα ήθελα κάποια στιγμή να μας τις αναλύσεις περισσότερο....!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένω με αγωνία την ανάλυση κάθε λέξης του δικού σου αλφάβητου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική επιλογή λέξεων! Περιμένω με ανυπομονησία την ξεχωριστή τους ανάλυση! Φιλιά , καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή