Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013

Μια ανάρτηση, με λίγο απ΄όλα!!!!!

Καλησπέρα, καλησπέρα!
Σήμερα η ανάρτηση θα έχει λίγο από όλα!Βλέπετε δεν μου έβγαινε αλλιώς!
Πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα σχόλια που αφήσατε στη προηγούμενη ανάρτηση.Θα επιστρέψω να σας απαντήσω.(ξέρω..ξέρω...τώρα τελευταία δεν απαντώ πολύ συχνά στα σχόλια σας,   να ξέρετε το "φέρω βαρέως", μα μόλις ο χρόνος μου το επιτρέψει, θα ανατρέξω πίσω και θα απαντήσω σε όλα!!promise!!!)

ΘΕΜΑ 1ο!
Παπουτσοδιαγωνισμός!
Το νέο blog http://zouzounaslife.blogspot.gr προκύρηξε διαγωνισμό παπουτσιών κι αν, και δεν το ξέρετε, έχω μεγάλο θέμα, με τα παπούτσια.
Αποφάσισα να συμμετέχω λοιπόν στον διαγωνισμό της νέας μας φίλης με τα παρακάτω:
όπως θα καταλάβατε έχω ιδιαίτερη αγάπη στα ψηλοτάκουνα, τόσο μεγάλη ..η..η...,που τα φοράω σε καθημερινή βάση.









Όμως προσωρινά, τα έχω αποχωριστεί και θα σας δείξω τον λόγο

Ναι ακριβώς! όπως είδατε 2 δάχτυλα, μπαταρισμένα, για την ακρίβεια σπασμένα σε νάρθηκα και το πόδι μου πρησμένο. Τη περασμένη Κυριακή, κουβαλώντας τα χαλιά, πήρα σβάρνα έναν καναπέ που είχα μετακινήσει (χι..χι..η ανεπρόκοπη Ιούνιο μήνα, να ξεστρώνω, αλλά η "Πανελλήνια" είχα ασκήσει βέτο "ανακατωσούρες, γενικές κ.α. στο σπίτι afterr εξετάσεων")
Τ α ψηλοτάκουνα μου λοιπόν μετά 10 μέρες ακόμα...σνιφ!
Μπορείτε να ψηφίζετε στο blog  της Ζουζούνας, όπως λέει η ίδια :Αναρτάς τα αγαπημένα σου παππούτσια και μας το λες... εδώ με σχόλιο... Θα αναρτήσω τις φωτογραφίες και θα έρθουν οι κόσμοι να ψηφίσουν.
 Απο τις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας, ως τις 12, το μεσημέρι της Τρίτης. 
Πέραν του διαγωνισμού όμως, επισκεφθείτε τη νέα φίλη, έχει απίστευτο χιούμορ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΘΕΜΑ 2ο
Decoupage.Έχω καιρό να σας δείξω τι φτιάχνω.όμως σήμερα αφού είχα πάρει τη φωτογραφική, έβγαλα το τελευταίο πόνημα μου.Ελπίζω να σας αρέσει!


Ριζόχαρτο και ακρυλικά.

ΘΕΜΑ 3ο και σοβαρότερο!
Σήμερα η γιορτή του πατέρα κι εγώ τιμώ τον δικό μου πατέρα!Τον μπαμπούλη μου!Τον πιο καλό πατέρα του κόσμου .



Θα αναρωτιέστε τι είναι αυτά!
Λατρεύω τον Μπουσκάλια, τον δάσκαλο της αγάπης!έχω όλα του τα βιβλία.
Το συγκεκριμένο το πήρα το διάβασα, το σημείωσα, πολλές φορές δάκρυσα και άλλες τόσες ταυτίστηκα... και στο τέλος, σε περασμένη γιορτή του πατέρα, εδώ και πολλά χρόνια, το δώρισα στον μπαμπά μου.
Τώρα που η μικρή έδινε Πανελλήνιες, τους πρότεινε η φιλόλογος τους, η χαρισματική!!!,εκτός των άλλων, να διαβάσουν και το συγκεκριμένο βιβλίο.
Οπότε το πήρα για λίγο, από τον μπαμπά μου, για να το διαβάσει η μικρή και ..όπως το ξεφύλλιζα, σε πολλά σημεία, είδα το στίγμα των δακρύων που πέφτουν και στεγνώνουν στο χαρτί και ήταν πάντα σε όλες τις σελίδες που είχα σημειώσει.
Ο δικός μου ο μπαμπάς, ο βασιλιά ς μου, ο δυνατός μπαμπάς μου, διάβαζε το βιβλίο και έκλαιγε!!!!!!!!!!!!!!ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!

..και βέβαια, μη ξεχνιόμαστε, θύμισα στις κόρες μου, τη γιορτή του πατέρα.. κι εκείνες φρόντισαν να συγκινήσουν τον δικό τους μπαμπά!!!!!!(κι εμένα μαζί, δεν το κρύβω!)...... κι εγώ να ευχαριστήσω τον άντρα μου, που μου χάρισε 2 ήλιους και φεγγάρια μαζί, να φωτίζουν το δικό μου σύμπαν.. και που προσπαθεί διαρκώς, ώστε να είναι υποδειγματικός πατέρας για τα παιδιά μας.
Σας φιλώ γλυκά και να έχουμε μια όμορφη, καλοκαιρινή, γαλήνια και δημιουργική βδομάδα.

24 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία, ποιό να πρωτοδιαλέξει κανείς όλα είναι ένα και ένα!περαστικά για το δαχτυλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω καταρχάς περαστικά σου!
    Γρήγορα να γίνει καλά και να φορέσεις τα αγαπημένα σου ψηλοτάκουνα.
    Λατρεύω κι εγώ τον Μπουσκάλια.
    Χρόνια πολλά στο μπαμπά σου και στον άντρα σου...
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!
    Καλή εβδομάδα να έχεις φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεκινώντας από το τέλος.....
    Να χαιρόμαστε, λοιπόν, τους μπαμπάδες της ζωής μας! :))
    Πατεράδες, πατριούς, συζύγους, συντρόφους (ε, ας μην αφήσουμε κανέναν απ'έξω!)

    Καταπληκτικές οι δημιουργίες ντεκουπάζ! Άψογες έτσι κι αλλιώς, αλλά με τα ρόδα στο αγαπημένο χρώμα... τέλειες! :)

    Πολλά περαστικά (ζόρι ο νάρθηκας βέβαια) και αν σε παρηγορεί, υπάρχει πιο ανεπρόκοπη από 'σένα: δεν έχω ξεστρώσει ακόμη! :))) (Είμαι προνοητική, παιδί μου! Δεν είδες καιρό που μας έκανε την περασμένη βδομάδα;)

    Τέλος..... καλή επιτυχία στον παπουτσοδιαγωνισμό!!!

    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!
    Φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού μπορείς και στέκεσαι εκεί πάνω....με γειά σου, με χαρά σου....αφού γίνουν καλά τα δαχτυλάκια - περαστικά !!!!και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό. Καλά αποτελέσματα και στην κορούλα σου και χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!!!
    Καλέ, ξέχασα το ντεκουπάζ!!! Πολύ όμορφα τα τριανταφυλλένια σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεωργία μου..πόνεσα με τα σπασμένα δαχτυλάκια..Περαστικά και σιδερένια καλή μου!! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και τα παπούτσια σου super!! Σχεδόν όλες οι γυναίκες έχουμε αδυναμία στα παπούτσια! Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες, τέλειο το απόσπασμα του Μπουσκάλια, δεν το γνώριζα και θα το ψάξω! Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα τα παπούτσια σου. Εντυπωσιακά!!! Μου αρέσουν τα ψιλοτάκουνα - για λίγο και με αμάξι όμως... Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό. Περαστικά σου για το χτύπημα... Καλά αποτελέσματα στην κόρη σου. Το ντεκουπάζ πολύ όμορφο. Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες. φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν περαστικά σου! Ανατριχιάζω και μόνο στη σκέψη! Το χτύπημα στα δάχτυλα του ποδιού είναι το χειρότερό μου! Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και καλαίσθητες! Να χαιρόμαστε τους μπαμπάδες μας και χρόνια πολλά στους μπαμπάδες των παιδιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα μας, !
    Ηρθα γρήγορα να κλέψω πατουμενα!
    θα ξαναπεράσω για τα δέοντα άλλη ώρα.
    βιαζομαι βιάζομαι, εχετε και απο 10 ζευγέρια η κάθε μια... που να σας προλάβω.

    Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλί για το πονεμένο ξέχασα στην βιασύνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα...περαστικά καταρχήν.. καλην επιτυχία..εγω είμαι των χαμηλών παπουτσιών , ποτε μου δε φόρεσα έτσι παπούτσια , δε τα μπορώ τα ψηλά
    εκείνο το δευτερο το λιλα ως χρωμα μου άρεσε :)
    οι δημιουργίες σου μου άρεσαν πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα κομψά παπούτσια (ομολογουμένως είναι πολύ κομψά τα δικά σου)
    δυστυχώς πληγώνουν τα δάχτυλα και πονάνε τα πόδια.
    Εγώ για λόγους υγείας έχω πάψει προ πολλού να στοχεύω στην κομψότητα των παπουτσιών και έχω εστιάσει στην άνεση και πρακτικότητά τους.
    Αν διάλεγα να δείξω παπούτσια θα ήταν οι σαγιονάρες μου για το καλοκαίρι και οι ζεστές παντοφλίτσες μου για το χειμώνα.
    Η γιορτή του πατέρα πέρασε και όσες ακόμη τον έχετε σας εύχομαι να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται.
    Εγώ δυστυχώς εδώ και 13 χρόνια δεν έχω λόγο για να γιορτάζω τη μέρα. Τον δικό μου τον έχασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν, θα τα πάρω ανάποδα:
    Με συγκίνησε πολύ ο τρόπος που έκλεισες την ανάρτηση... Να τους χαίρεστε και να σας χαίρονται!!!
    Decoupage... Μου άρεσε πολύ-πολύ το αποτέλεσμα!!! Και μάλιστα έχω την αίσθηση πως τα κεριά έχουν άρωμα τριαντάφυλλο!!!
    ;-)
    Τα παπούτσια... τέλεια!!!
    Λατρεύω τα τακούνια!!! Καλή επιτυχία!!!
    Περαστικά σου εύχομαι!!! Να προσέχεις, ναι??
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχη η αναρτηση για το πατερα σου !!!!
    κερια και πονηματα εκπληκτικα οπως παντα
    οσο για τα πατουμενα υπέροχα κοπελλα μου εμεινα αφωνη η σαρανταποδαρουσα !!!!!! καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά!!! Κρίμα να έχεις τόσα όμορφα παπουτσάκια και να μην μπορείς να τα βάλεις! καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πώ πώ παπούτσια!!!Πολύ όμορφα!!!Περαστικά σου,καί καλή επιτυχία στήν συμμετοχή σου!!Ωραίες οι ντεκουπαρισμένες σου δημιουργίες Γεωργία!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Your shoes and your decoupage creations are wonderful!!! I ' m sorry for your foot!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεωργία μου περαστικά να είναι και γρήγορα να βάλεις ένα από τα ψιλοτάκουνά σου! :)
    Κι εγώ έχω αδυναμία μεγάλη στα ψιλοτάκουνα!

    Θα μείνω στο βιβλίο του Μπουσκάλια ...είναι το μόνο που δεν έχω!
    Χρόνια πολλά του μπαμπά σου...να τον χαίρεσαι!
    Φιλάκαι!
    Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά σου και να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να αποχωριστείς τα πανέμορφα ψηλοτάκουνά σου!!! Να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!! Ο Μπουσκάλια αγαπημένος... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. telia papotsia

    des kai to diko mou teleuteo look :) ebala kai ena megalo shopping haul online sto blog mou, pes mou tin gnomh sou gia tis kainourgies agores mou :)

    Lady-Pa

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θεωρώ ότι στη σημερινή ανάρτηση προτεραιότητα έχει η μικρή που είχε εξετάσεις ,καλή επιτυχία της και τα καημένα δαχτυλάκια !
    Περαστικά , υπομονή και θα ξαναφορέσεις τα υπέροχα παπούτσια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dearest Georgia,
    Ouch, that is painful. I had to go to a wedding in 2011 with bruised (broken?) toes as well when a horse stepped on my toes! No wearing of such high heels; impossible and it heels very slowly. Feet are sensitive.
    Hugs to you.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αργησα, αλλά ήλθα, Γεωργία μου!
    Καλά αποτελέσματα στη μικρή σου !!
    Περαστικά σου και να προσέχεις!!! Τα decoupaρισμένα σου είναι καταπληκτικά!! Μπράβο σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ η κακούλα πέρασα να πω περαστικά για το ποδαράκι, καλά αποτελέσματα για τις πανελλαδικές, συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου, και ένα ΖΗΛΕΥΩ για τις γόβες! :-Ρ

    Ειλικρινά εδώ στο εξωτερικό δεν έχουν γούστο κι ούτε κυκλοφορούν τόσο όμορφα κομμάτια... Σνιφ, σνιφ. Σ'ευχαριστώ που πέρασες από το κουτουκάκι μου, τώρα τελευταία κάνω μοναχά αναρτήσεις λόγω εξεταστικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφη και συγκινητική ανάρτηση για τον πατέρα, βούρκωσα όταν διάβασα για τα δάκρυα!!!! Να ζήσει ο πατερούλης σου σαν τα ψηλά βουνά και να σε χαίρεται!!!!
    Όμορφες οι δημιουργίες σου και μυρωδάτες!!!! Όσο για το πόδι σου, περαστικά και μάλιστα γρήγορα για να φορέσεις πάλι τα υπέρκομψα παπούτσια σου. Λατρεύω τα ψηλά τακούνια αλλά από πέρυσι το έκοψα το "σπορ".....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή