Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Μια διαφορετική προσευχή!

Το κείμενο που ακολουθεί είναι αναδημοσίευση από το ιστολόγιο http://lllazaros.blogspot.gr.
Ο ιδιοκτήτης του ιστοχώρου κάνει, όπως λέει ο ίδιος, μια ταπεινή προσπάθεια ορθόδοξης παρουσίας.
Ωφείλω να πω, πως κάθε φορά που θα τον επισκεφθώ, θα ηρεμήσω και θα γαληνέψω.
Η προσέγγιση του στην ορθοδοξία και όλα τα κείμενα του, πρεσβεύουν την αρχή και το τέλος της θρησκείας μας, ή καλύτερα την κινητήρια δύναμη των πάντων, την Αγάπη.
Σας παραθέτω λοιπόν την παρακάτω διαφορετική προσευχή, η οποία με συγκίνησε βαθιά και άνοιξε τη ψυχή μου.


Κύριε δώσε μου αυτά που δεν θέλει κανείς από εσένα



Θεέ μου δε σου ζητώ ξεκούραση και ηρεμία
Της ψυχής ή του σώματος...
Δεν ζητώ πλούτη, επιτυχία ή ακόμη υγεία.
Αυτά τα πράγματα τα ζητούν τόσο πολύ
Και άρα δε θα έχεις άλλα να δώσεις.
Δώσε μου Θεέ μου αυτά που σου έχουν περισσέψει.
Δώσε μου αυτά που κανένας δε θέλει από εσένα...
Και εδώ είναι αυτά που προσεύχομαι σε σένα Θεέ μου:
Να έχω το κουράγιο να μην αρκούμαι στην εύκολη λύση
Να μπορώ να προστατεύω τα ανέφικτα και υπερβολικά όνειρά μου και να μάχομαι για αυτά.
Να μην κάνω την παραίτηση επιλογή
Να μην θεωρώ το "αδύνατον" δεδομένο αλλά προσωρινό
Να είναι η έκπληξη ο σύμμαχος της αυριανής μου μέρας.
Η ήρεμη και σιωπηλή απελπισία να δώσει την θέση της σε ακατάπαυστο αγώνα ακόμα και αν δεν τον κερδίσω.
Να μην κάνω τον φόβο επιλογή, γιατί ο φόβος είναι φυλακή, που παγώνει την σκέψη και το συναίσθημα.
Να μπορώ να αντιστέκομαι στην εξαθλίωση του φόβου, γιατί ο έμφοβος άνθρωπος είναι ανελεύθερος άνθρωπος
Να ζω και όχι απλά να επιζώ
Να κρατάω την ελπίδα λάβαρο, ακόμη και αν όλα έχουν γύρω μου καταρρεύσει.
Να στέκει εκεί ματωμένη, σκισμένη, κουρελιασμένη ,να συντροφεύει την ψυχή μου και να οδηγεί τον αγώνα μου..

Αμήν.

Πιστεύω, η τόσο ιδιαίτερη προσευχή του, θα σας πείσει να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του lllazaros .
Καλή σας νύχτα.

7 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για την "σύσταση" της ιστοσελίδας του!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα καλή μου Αρμονία.... αυτή η σελίδα ταιριάζει σε μια Αρμονία..την γνωρίζω και εγω αυτό το μπλογκ , είμαι μέλος.... Πολύ ωραία προσευχή , τα λογια της , το νόημα της.. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Georgia,
    That is a very meaningful prayer indeed! Love the Orthodox way as it is so much more near the basics.
    Thanks for sharing food for thought!
    Hugs to you and enjoy your day.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη! Είμαι κι εγώ μέλος και το επισκέπτομαι συχνά. Πολλά φιλιάκια Αρμονία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Every kind of religion is interesting. Thanks for the pray and the suggestion
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεία προσευχή Αρμονία μου!!ο χώρος σου είναι πηγή έμπνευσης και ηρεμίας και σε χαλαρώνει!!Εχεις την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή