Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Λυπάμαι...... & Αλκυόνη!

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους μου, στη γειτονιά των όμορφων ανθρώπων!!!
Το ΄χω πει? Δεν ξέρω...αν το 'χω πει, απλά θα το ξαναπώ..λατρεύω τα βιβλία, λατρεύω το διάβασμα,
...εξάρτηση και πάθος μεγάλο!
Στα αγαπημένα μου βιβλία, ανήκουν όλα τα βιβλία της Αλκυόνης Παπαδάκη.
..για απόψε λοιπόν, ένα απόσπασμα της, που αν κατείχα το μέγεθος της τέχνης της, μπορούσα να έχω γράψει εγώ...

«Άσχετο, αλλά:
Ποτέ μου δεν αγάπησα τους θριαμβευτές. Τους τροπαιούχους.
Πάντα με φοβίζει το ποδοβολητό των καβαλάρηδων.
Αγάπησα τους μοναχικούς. Τους ορειβάτες. Τους κουρασμένους παλιάτσους.

Αγάπησα αυτούς που έχουν ένα στυφό χαμόγελο και ψάχνουν ένα ανθισμένο κλαδί, για να ενωθούν ξανά με τη ζωή.
Αυτούς που όταν γλιστρήσουν στη λακκούβα με τα λασπόνερα, γελάνε με το χάλι των ποδιών τους.
Καθόλου δε λυπάμαι που με πέταξε έξω από τη δεξίωση ο πορτιέρης, γιατί δε φορούσα το κατάλληλο ένδυμα.
Λυπάμαι μόνο που σπατάλησα πολύτιμο χρόνο, ψάχνοντας τις λάθος διευθύνσεις, που μου είχαν χώσει στην τσέπη διάφοροι επιτήδειοι.
Λυπάμαι μόνο που δεν μπορώ πια να φοράω κατάσαρκα το βλέμμα των ανθρώπων.»Α.Παπαδάκη.

Καλό σας βράδυ και να έχετε μια όμορφη Κυριακή. 

13 σχόλια:

  1. Νομίζω πως δύσκολα θα βρεις κάποιον που δεν γοητεύεται από την γραφή της Αλκυόνης Παπαδάκη...
    Καλή σου μέρα, γλυκιά μου!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι όμως υπάρχουν!!...τη θεωρούν "μελό"! ..και έχω έρθει σε αντιπαράθεση μαζί τους, όμως ο καθένας έχει τη δική του γνώμη και έχουν ελευθερία γνώμης & έκφρασης...εγώ, πάντως τη λατρεύω!!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Η πολυαγαπημένη μου συγγραφέας
    που μαγεύει με την πένα της, τις αλήθειες της
    αλλά και την απλότητα του λόγου της.
    Και δεν εννοώ μόνο τον γραπτό αλλά και τον προφορικό.
    Το ύφος της δείχνει άνθρωπο τσαλακωμένο που έχει νιώσει
    και ενστερνιστεί τις βαθύτερες έννοιες της ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θ α συμφωνήσω μαζί σου! "Άνθρωπος, που έχει νιώσει
      και ενστερνιστεί τις βαθύτερες έννοιες της ζωής." Άνθρωπος για μένα,με Α κεφαλαίο και με μεγάλη ενσυναίσθηση!!!!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένα μου βιβλία της ''Η αγάπη άργησε μια μέρα'', ''Το χρώμα του φεγγαριού'' και ''Αμάν.. αμάν''.
    Υπέροχη η γραφή της. Τόσο ξεκο΄τραστη αλλά και με πολλά νοήματα.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκούραστη ήθελα να γράψω αλλά με μπέρδεψε ο δαίμον του πληκτρολογίου...

      Διαγραφή
    2. ...σαν να μιλάς για τα ουσιαστικά, με μια φίλη..λόγος που ρέει, χωρίς να κουράζει, που δίνει τροφή για σκέψη!
      όλα της αγαπημένα, όμως το πρώτο που διάβασα, πολύ μικρή, "το σκισμένο ψαθάκι", θα είναι πάντα το top μου..βλέπεις το ένιωσα, σαν τη πρώτη χειραψία, το πρώτο βλέμμα..που σε κάνει να λες: "εδώ είμαι".Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπάρχει κάποιος που να μην λατρεύει την Αλκυόνη Παπαδάκη ?
    Με συνεπαίρνει με το γράψιμό της , απλό με ποικίλα μηνύματα .
    Καλή σου Κυριακή !
    Πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Very interesting. Have a lovely week end
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο απόσπασμα...
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικό το απόσπασμα που μας έγραψες!!!! Στ' αλήθεια, θα μπορούσα να τόχα γράψει κι' εγώ..... Συχαίνομαι τόσο πολύ την έπαρση και την ξιπασιά!!!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοναδική η Αλκυόνη Παπαδάκη! Από τις πολυαγαπημένες μου!
    Λατρεύω τη γραφή της!
    Ευχαριστίες που μοιράστηκες μαζί μας το διαμαντάκι αυτό!

    Φιλιά, καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρχικά να σε καλωσορίσω στο blog μου και μας ...εύχομαι καλά ταξίδια! Όσο για την Παπαδάκη αλίμονο, ποιος δεν ξέρει την ποιότητα γραφής της! Πολύ αξιόλογο το απόσπασμά σου!!! Καλή συνέχεια... (από http://followkoko.blogspot.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή