Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Quote of the day challange!


Quote of the day challange
"Τι γίνεται εδώ:

Αυτή η πρόκληση έχει να κάνει με στιχάκια,ή αλλιώς quotes. Στιχάκια για την αγάπη, για τη φιλία, για τη ζωή, για τα όνειρα, στιχάκια από μεγάλες προσωπικότητες, είτε από αρχαίους φιλόσοφους, είτε από τον αγαπημένο σας σταρ του cinema. Έτσι,όποτε θέλετε, μπορεί να είναι κάθε μέρα, μπορεί σε κάθε σας ανάρτηση, μπορεί μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά το μήνα, βάζετε μια εικόνα με ένα στιχάκι που θέλετε να μοιραστείτε. Τις εικόνες μπορείτε να τις βρίσκετε από το google ή από οποιαδήποτε ιστοσελίδα θέλετε, ή ακόμη μπορείτε να τις φτιάχνετε εσείς αν μπορείτε! (είτε χειροποίητα είτε ηλεκτρονικά)  Αυτή η πρόκληση ξεκινάει από αύριο και διαρκεί μέχρι. . . .μέχρι να βαρεθούμε!! Σκοπός της είναι να να αντλούμε δύναμη και αισιοδοξία από διάφορα στιχάκια καθώς και έμπνευση! Θα χαρώ πολύ πολύ να συμμετέχετε!"
Αυτά λέει  η φίλη Βασιλική από http://basilikis-art.blogspot.gr, και είναι μια πολύ όμορφη ιδέα.Επισκεφθείτε για περισσότερες λεπτομέρειες.

Σήμερα είναι η πρώτη μου ανάρτηση.Καλή συνέχεια & φιλιά σε όλους!

Είσαι ελεύθερος, να είσαι ευτυχισμένος.
#quoteofthedaychallenge.

22 σχόλια:

  1. μου αρέσει σαν ιδεα Αρμονία μου.. αλλα θα πρέπει να κανουμε αναρτηση με τα στιχακια..και την εικονα;; η θα τα στελνουμε σε σενα με μεηλ;..δεν το πολύλαταλαβα .. ειμαι και λγο αργότροφη..χι.χι.. ευτυχως οι δουλειες μου αρχιζουν και χαλαρώνου και βρήκα λιγο χρονο να περασω ...σόρρυ για την απουσία μου... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά απουσία Σμαράγδι μου με τόσα που κάνεις?Περνάω και σε καμαρώνω!όποτε μπορείς και έχεις χρόνο,εδώ είμαι!
      Στη δική σου σελίδα κάνεις την ανάρτηση, απλά ενημερώνεις με σχόλιο στον πιο πάνω σύνδεσμο την Βασιλική και βάζεις το σχετικό εικονίδιο στη μπάρα σου, όπως με όλες τις δράσεις.Εμείς περνάμε, βλέπουμε, μας φτιάχνεις το κέφι και σχολιάζουμε.Ελπίζω να κατάλαβες και να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Γεωργία μου ! Καλώς σε βρίσκω κι εγώ από εδώ! :)))
    Πολύ καλή η ιδέα της Βασιλικής!
    Θα πάω να την επισκεφτώ και λογικά θα το ξεκινήσω κι εγώ!
    Μου άρεσε σαν ιδέα! ;)
    Και φυσικά είσαι ελεύθερος να είσαι ευτυχισμένος... Όλα από εμάς ξεκινάνε! Από τη διάθεσή μας!
    Φιλιά πολλά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είσαι εδώ Αγγελούδι:)) Ναι, είναι όμορφη ιδέα και χαίρομαι που θα συμμετέχεις.
      Όπως ακριβώς τα λες:όλα μέσα στο μυαλό μας είναι και όλα, μια δική μας απλή απόφαση, για το τρόπο που θα ζήσουμε!Επίσης, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. I agree with the quotation...we must be free to be happy!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Georgia,
    Such quotes are always well worth repeating and trying as much as possible to live by. It is most refreshing, compared to the negative news that surrounds us these days.
    Hugs,
    Mariette

    Anyone wanting to know how to Move from Google Reader (it will expire on July 1st) to Bloglovin'? Tonight I will do a tutorial on it. Just pass it on...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Interesting Informations!One poste for you,quickly!Kisses my friend!

      Διαγραφή
  5. LOVE LOVE LOVE THIS QUOTE! No one can take our happiness away. We are free to have it, and it is a gift.

    Have a sweet day.

    Love,
    ~Sheri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα,συμμετείχα και γω , μου άρεσε η ιδέα της συμπατριωτούδας μου, πολύ ωραίο το δικό σου στιχάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου, θα περάσω να το δω!Φιλούθκια, καλό μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα, αλλά πολύ σπουδαία και η σκέψη σου να την προωθήσεις σε εμάς και να αισθανθούμε κι εμείς "μικροί δημιουργοί" στον internet-κό κόσμο!!! Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφα να μοιράζεσαι και εδώ μέσα και έξω!ιστεύω πως μόνο έτσι έχουμε, ελπίδα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Georgette μου και καλω΄ς σε βρήκα και εγώ! Ευχαριστώ πάρα πολύ που αγκάλισασες με τόσο όμορφο τρόπο την ιδέα μου και χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε! Το quote σου, φοβερό!!!Συμφωνώ απόλυτα, ο καθένας έχει το δικαίωμα να είναι ελεύθερος! Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι! Πολλά πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Βασιλική μου!Η ιδέα σου είναι όμορφη & χρήσιμη. Μου άρεσε πολύ, ώστε να την ακολουθήσω!Χαίρομαι που ακούω και από αλλού, το αγαπημένο "φιλούθκια" του δελφινιού μας!Φιλούθκια λοιπόν και να τα λέμε!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα καί υπέροχο τό quote σου Γεωργία μου!!!
    Καλό τριήμερο!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος τριημέρου, καλή μου!Ελπίζω να πέρασες καλά!Χαίρομαι που σου άρεσε το στιχάκι!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο μήνυμα έχει το στιχάκι σου...
    Σε περιμένει βραβείο καρδούλα στο σπίτι μου- αν θες έλα να το παραλάβεις. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!Τι όμορφο, να μπαίνεις στη γειτονιά και να σε υποδέχονται έτσι!Φιλάκια κι έρχομαι!!!!

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραια ιδεα
    φιλια πολλα
    και ωραιο μυνημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Έφη μου που σου άρεσε.Τόσο απλό και τόσο δύσκολο να γίνει κάποιες φορές!Μια υπενθύμιση λοιπόν που χρειαζόμαστε συχνά μέσα στη καθημερινότητα! Φιλιά και καλή βδομάδα στο υπόλοιπο της!

      Διαγραφή