Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

Καλοκαιρινές δημιουργίες..

Η θάλασσα στο σπίτι μας? ή καλύτερα τις νύχτες, στο κήπο ή τη βεράντα μας? γιατί όχι?
Ποιά από μας, δεν έχει μαζέψει κοχύλια, βότσαλα, άμμο για να φέρει λίγη από την ομορφιά της, στο χώρο μας?
Δυο ιδέες λοιπόν, που κατασκευάζονται γρήγορα, με απλά θαλασσινά υλικά, για να απολαμβάνουμε υπό το φως το κεριών, τις καλοκαιρινές μας βραδιές.
Φιλιά σε όλες και καλό Σαββακοκύριακο!
 Τρία απλά ποτήρια χρωματιστά, λίγη άμμο, μερικά κοχύλια και απλά κεριά, για μια όμορφη ατμόσφαιρα..τόσο απλά!
Κεριά σε διάφορα σχήματα και μπόλικες αχιβάδες, κολλημένες πάνω τους...το αποτέλεσμα, άκρως καλοκαιρινό.
Οι φωτογραφίες είναι από το Pinterest..ακολουθήστε με κι εκεί....

31 σχόλια:

  1. Τα υλικά της φύσης είναι τα καλύτερα!!
    Όμορφες εικόνες, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα καλύτερα!Φιλιά και μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Όμορφες κι οι δυο ιδέες. Με έβαλες στην πρίζα να αξιοποιήσω τα κοχύλια μου! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θα τα φτιάξεις!..κι εγώ θα προσπαθήσω.Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Τα απλά είναι τα πιο ωραία Γεωργία μου! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθινή ομορφιά είναι απλή και απέριττη.Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ.Ελπίζω και εύχομαι, όλα καλά!!!!Χίλια φιλιά!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα...πόσο απλά υλικά και τόσο ωραία...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία να έχεις και με μια πέτρα, μπορείς να κάνεις θαύματα!Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Έτοιμη είσαι για ατμοσφαιρικές καλοκαιρινές βραδιές.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, οι Ελένες αυτής της χώρας είναι πολλές και με κάποιο τρόπο, μέσα στα λίγα, στα απλά, πρέπει να βρίσκουν τη δύναμη να συνεχίζουν!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Εμπνευση και καλή διάθεση να υπάρχει και τα πιο ανιαρά γίνονται ενδιαφέροντα.
    Ευχομαι φωτεινές ήρεμες καλοκαιρινές νύχτες Γιωργία μου!!!
    Φιλάκια πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι τα ίδια, Χαρά μου..και πριν απ όλα, υγεία!!!Χίλια φιλιά, καλό μου!

      Διαγραφή
  7. Με φαντασία κι απλά υλικά ανατρέπεις το βαρετό, σε ένα όμορφο και ρομαντικό περιβάλλον !!! Πολύ γλυκιά κι αισιόδοξη η ανάρτηση σου! Φιλάκια και καλό Σ/Κο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απλή η ανάρτηση μου, κορίτσι μου, ανάλαφρη για να περνάμε λίγο πιο όμορφα.Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Dearest Georgia,
    Guess it is human nature for wanting to 'capture' summer and bringing it home...
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I love candles and those one are adorable.
    Have a lovely week end
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love candles tοο.Thank you for your comment &have a nice week!Kisses!

      Διαγραφή
  10. πάνω στην ώρα. Είμαι μπροστά σε μια σακούλα με κοχύλια και δεν ήξερα τι να τα κάνω Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα..χα...τα μεγάλα πνεύματα επικοινωνούν!Να περνάς όμορφα.Φιλιά και καλές κατασκευές!

      Διαγραφή
  11. Όμορφες καλοκαιρινές δημιουργίες, για όμορφη ατμόσφαιρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όμορφη ατμόσφαιρα, με μηδενικό κόστος!Αυτό που το πας? Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Απλές και γεμάτες φαντασία και έμπνευση οι καλοκαιρινές ιδέες σου, Γεωργία! Δεν χρειάζεται κάτι πιο σύνθετο και περίπλοκο για να ομορφύνουμε την καθημερινότητά μας!
    Καλή Κυριακή να'χεις, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή Πέπη μου!Η ομορφιά, η αληθινή ομορφιά βρίσκεται στα απλά και τόσο απλά δημιουργείται η αρμονία στο χώρο μας.Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες και πανεύκολες ιδέες!
    Καλά να περνάς Γεωργία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, καλό μου!Να περνάς όμορφα..κι αν αντιμετωπίζουμε δυσκολίες, οι μικρές ανάσες ομορφιάς,ηρεμίας, απλότητας, είναι απαραίτητες.Χίλια φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα και ατμοσφαιρικά! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή εβδομάδα...όμορφα και ρομαντικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η πρωτη φωτογραφία μου αρεσε πολυ , πολυ ωραια δειχνει η αμμος με τα κοχύλια, φερνει τη θαλασσα στη βεραντα μας, πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oh, my daughter would like these candles, as she loves the ocean so much. These are so pretty.

    Love,
    ~Sheri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεύω τα κοχύλια....μου αρέσουν πολύ σε καλοκαιρινές διακοσμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή