Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ....


Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική, μαθαίνει να κατακρίνει

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα, μαθαίνει να καυγαδίζει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει να είναι ντροπαλό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή, μαθαίνει να αισθάνεται ένοχο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση, μαθαίνει να είναι υπομονετικό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει να εκτιμά.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη, μαθαίνει να είναι δίκαιο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια, μαθαίνει να πιστεύει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα σε επιδοκιμασία, μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.

Αν ένα παιδί ζει μέσα σε παραδοχή και φιλία μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμο.


R. RUSSEL

Για να μην ξεχνιόμαστε, είμαστε εμείς οι γονείς, οι δάσκαλοι,οι συγγενείς, που διαμορφώνουμε τουλάχιστον το 50% του χαρακτήρα ενός παιδιού, δίνοντας στη ζωή έναν υγιή ψυχικά, ενήλικο.

Άλλωστε εμείς περαστικοί είμαστε....
Τον πλανήτη και τον κόσμο τούτο, από τα παιδιά όλου του κόσμου έχουμε δανειστεί...
 ..κι αν δεν έχεις παιδιά, κι αν δεν είσαι εκπαιδευτικός, προσπάθησε να εφαρμόσεις τα θετικά ΑΝ, σε όποιο παιδί γνωρίζεις και έρχεσαι σε συχνή επαφή μαζί του  & κοίτα να δεις, το αποτέλεσμα....θα εκπλαγείς!

 Ας κάνουμε το καλύτερο για την διαμόρφωση υγιών χαρακτήρων, για έναν καλύτερο κι αρμονικότερο κόσμο.

14 σχόλια:

  1. Γεωργία μου εύγε για τη δημοσίευση! :))
    Τα λόγια του Russel έχω πει στο παρελθόν θα έπρεπε να τα μαθαίνουν απέξω (και να τα εφαρμόζουν)όλοι οι γονείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα κάνουν τατουάζ, θα έλεγα εγώ, για να μη τα ξεχνούν ποτέ!Ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσε και ότι το ήξερες ήδη!Ευχαριστώ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα..την ειχα ξαναδει παλιοτεα σε καποιο μπλοκ ή στο facebook
    πολύ συγκινητική η ανάρτηση και το νόημα της
    μπράβο για τα ευαισθητα θεματα που επιλεγεις καλή μου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω χρόνια πολλά, το ποίημα.Μαζί με ένα σχετικό του Χαχίλ Γκιμπράν, το είχαμε κάνει σε Σχολή Γονέων.Χαίρομαι που οι αναρτήσεις μου σου αρέσουν.Χίλια φιλιά, καλό μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ σωστή!! Μακάρι να το εφάρμοζαν όλοι οι γονείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ σωστό! Το είχα διαβάσει σε έναν πίνακα που το είχαν στην ομοσπονδία των πολύτεκνων οικογενειών!
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεωργία μου γειά σου!!!!!!
    Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ αυτό το κείμενο...και μου άρεσαν και οι φωτογραφίες που διάλεξες με τα παιδάκια....Καλό σου απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να εφαρμόζονταν, δεν είναι δα και δύσκολο... Όμως, για να γίνουν πράξη, θα πρέπει κι ο (κάθε) ενήλικας να έχει το αντίστοιχο υπόβαθρο κι αν όχι, τη δύναμη να δουλέψει με τον εαυτό του και να αποβάλει ό,τι αρνητικό κουβαλά από τα δικά του παιδικά βιώματα.

    Εξαιρετική ανάρτηση!!!

    Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία ανάρτηση Γεωργία μου!!!
    Μακάρι νά τά εφάρμοζαν όλα οι γονείς!!Θά είχαμε καλύτερα παιδιά καί νεολαία!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ιδιο ΑΝ..το εχω διαβασει πριν πολλα χρόνια.. οταν οι εγγονες μου ήταν μικρες.και πηγαινα στο δημοτικό τους το εδωσ ανα το διαβασουν και το εγραψαν σε ενα μελαλο χατονικαιτο κόλησαν σε ενα τοιχο του σχολειου τους.. οποιοι λοιπόν γονεις πήγαινα.. το διαβαζαν .. δεν ξερω αν μπορεσε αυτό να βελτιώσει τους γονει΄ς στις σχέσεις τους με τα παιδια...αλλα σιγουρα τους προβληματιζε.. ηταν ωραιο που το ξαναθημηθηκα.. θα ήταν Γιωργία μου ο κόσμος καλήτερος ΑΝ!!!!!!!!!!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I agree with all!Children are our future and we must help them to create a better world
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ συγκινητική ανάρτηση και ποσο δίκιο έχεις! Θα τα γράψω σε ενα χαρτί και θα το διαβάζω καθε μερα ... ειναι ο καλύτερος "μπουσουλας" για την ανατροφή ενός παιδιού, για την στάση μας απέναντι σε ολα τα παιδιά του κόσμου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Γιωργία , δεν το εχω ξαναδιαβάσει αλλά κάθε λέξη του είναι αλήθεια πέρα ώς πέρα , αν τα έχουμε αυτά στο μυαλο μας ακομη και οταν τα παιδιά μεγαλώσουν - γιατι ισχυουν τα ίδια και στην ενηλικη ζωή τους - τότε θα παραδώσουμε το κοσμο σε καλύτερα χέρια, πιο δυνατά , πιο εργατικά, πιο υγιή ψυχικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή