Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

«Σκέψεις και διαλογισμοί» Χαλίλ Γκιμπράν.-" Η Ψυχή μου, μου μίλησε."

Η Ψυχή μου, μου μίλησε.
Η ψυχή  μου, μου μίλησε και  μου δίδαξε ν ΄αγαπώ εκείνους που οι άνθρωποι μισούν και να είμαι φίλος με εκείνους που οι άνθρωποι περιφρονούν.
Η ψυχή μου, μου φανέρωσε ότι  η αγάπη εκδηλώνεται όχι μονάχα στο πρόσωπο που αγαπά αλλά και στο πρόσωπο που αγαπιέται.
Πριν η ψυχή μου, μου μιλήσει, η αγάπη ήταν στη καρδιά μου σαν μια λεπτή κλωστή πιασμένη από δυο πασσάλους.
Αλλά τώρα που η αγάπη είναι ένας φωτεινός κύκλος που η αρχή του είναι το τέλος του, και το τέλος του η αρχή του. Περιβάλλει καθέτι που υπάρχει και απλώνεται σιγά    σιγά για να αγκαλιάσει όλα  όσα θα υπάρξουν.
Η ψυχή μου με συμβουλεύει και μ΄ έμαθε να διακρίνω την κρυμμένη ομορφιά του δέρματος, του παραστήματος και του χρώματος. Με δίδαξε να στοχάζομαι εκείνο που οι άνθρωποι ονομάζουν άσχημο μέχρι ν΄ ανακαλύψω την αληθινή γοητεία κι ομορφιά.
Πριν η ψυχή μου με διδάξει, έβλεπα την ομορφιά σαν ένα τρεμάμενο πυρσό ανάμεσα σε στήλες καπνού. Τώρα που ο καπνός έχει διαλυθεί, δε βλέπω τίποτα άλλο από τη φλόγα.


«Σκέψεις και διαλογισμοί» Χαλίλ Γκιμπράν.

18 σχόλια:

  1. Το "τρελοκομείο" δεν μπορεί να κάνει παλαβό σχόλιο με τέτοιες αναρτήσεις, μπορεί όμως να χαμογελάσει! Να αγαλιάσει η ψυχή του! Και να νιώσει όμορφα!
    Ευχαριστώ!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κορίτσι μου!
    Ολόψυχα, καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ένα μόνο χαμόγελο μπορεί να φτιάξει τη μέρα μας, να τη κάνει πιο φωτεινή.Σ΄ευχαριστώ για τα, πάντα, αισιόδοξα σχόλια σου!Φιλιά χίλιαα!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανυπέρβλητος ο Γκιμπράν , Γιωργία μου και με αλήθειες διαχρονικές και δυστυχώς επίκαιρες.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σου εύχομαι, Καλώς επέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα, Χαρά μου!όπως τα λες ανυπέρβλητος στο διηνεκές!Τυχεροί που μπορούμε να μαθαίνουμε από τέτοιους ανθρώπου!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Dearest Georgia,
    You always have such valuable and poetic contributions to feed the soul and to live by...
    Wishing you the very best always.
    Love and hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..Χαρουμενο Μηνα..ματια μου..να σαι καλα.καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρούμενο μήνα και καλό φθινόπωρο!Μου άρεσε πολύ που με αποκάλεσες "μάτια μου"!Καλή συνέχεια, επίσης και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Γεωργία μου αγαπημένος ο Γκιμπράν!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αγαπημένος!!ευτυχώς!!!υπάρχουν ακόμα ελπίδες όταν τέτοιοι άνθρωποι έχουν απήχηση στη εποχή μας.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα λόγια!!! Καλή σου ημέρα και καλό μήνα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω μια - μια!Επίσης καλό μας μήνα και ένα γλυκό απόγευμα.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένος ο Γκιμπράν...
    Καλό μήνα, Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου!Καλό και χαρούμενο μήνα, με υγεία και δημιουργίες!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Georgete, με τόσο όμορφα λόγια ανθίζει η ζωή μας, μέσα σ' αυτή τη μουντάδα. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!!! φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθινό και τόσο όμορφα διατυπωμένο το σχόλιο σου!Χίλια φιλιά και μακρυά η μουντάδα από μας(όσο είναι εφικτό)

      Διαγραφή
  9. Have a lovely october. It' s a pleasure to read such true words
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή