Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΒΑΦΗΣ- Όσο μπορείς

11 σχόλια:

  1. Wonderful pictures and important and deep words
    Kisses
    Alessandsra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κavafis was a great poet. He has written wonderful poems.Kisses, dear!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτη σύμπτωση! Σήμερα τα βαγόνια του τρένου είναι γεμάτα με αφίσες από αποφθέγματα του Καβάφη! Να είσαι καλά Γεωργία μου καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου!Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα, γιατί θα μπορούσε να ήταν αντιγραφή της ιδέας, άρα όντως είναι σύμπτωση.Φιλάκια και να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Γεωργία μου καλημέρα!!
    Είναι το αγαπημένο μου ποίημα κι οδηγός μου!
    Επειδή είμαι κάπως επιλεκτική στις παρέες μου και γενικά δεν μου αρέσει να πηγαίνω όπου πάει η μάζα... έχω κατηγορηθεί πολλές φορές ότι είμαι ακοινώνητη. Κι αυτό το ποίημα μας το είχε αφιερώσει μια καθηγήτρια στο γυμνάσιο, έκτοτε είναι από τα αγαπημένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι για ότι γράφεις.Χαίρομαι, γιατί ανήκεις σε μια νέα γενιά, που ενώ όλοι πιστεύουν ότι δεν έχουν όραμα και παιδεία, έρχεστε να τους διαψεύσετε.Μεγάλες αλήθειες λοιπόν, από έναν Άξιο ποιητή.Μακάρι να φωτίζει το δρόμο πολλών γενιών ακόμα.Πολλά φιλιά μικρούλι μου!

      Διαγραφή
  4. Από τ' αγαπημένα μου! Με πολύ σημασία η κάθε του λέξη. Να είσαι καλά που μας το υπενθύμισες Georgette!
    Καλό απόγευμα και φιλιά πολλά:) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές χρειάζεται να θυμόμαστε "πράγματα" που δίνουν αξία και αρμονία στη ζωή μας. Πολλά φιλιά, Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  5. Έχεις μία πρόσκληση από μένα http://followkoko.blogspot.gr/, χωρίς καμία υποχρέωση να τη δεχτείς!
    Είναι ένα όμορφο παιχνίδι και διακριτικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποιήματα!!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή