Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Καλώς ήλθες Φθινόπωρο με διακοσμητικέςς κατασκευές.

Φθινόπωρο, μια εποχή που δεν αγαπώ ιδιαίτερα.
Αρχίζει να μας μαζεύει μέσα, ενώ νυχτώνει νωρίς.
 Θα μου πεις ευκαιρία για δημιουργίες και δεν θα έχεις άδικο.
Το φθινόπωρο αρχίζει να σε βάζει στην εποχή του χουχουλιάσματος,
Τέρμα η ηλιοφάνεια και η θάλασσα, τα κεφάλια μέσα.
Παρ΄όλα αυτά και μετά την μεγάλη αγάπη τη θάλασσα και τα χρώματα της, οφείλω να πω πως αγαπώ και τα χρώματα του φθινοπώρου, τόσο γήινα.
Πιο κάτω θα σας δείξω 2 κατασκευές φθινοπωρινές, τις οποίες  σκοπεύω και να υλοποιήσω και προέρχονται από το Pinterest ίσως η κατασκευές να κάνουν να περάσουν πιο όμορφα τα απογεύματα του φθινοπώρου.Φιλιά σε όλες σας.
Πηγή:http://www.pinterest.com/source/trendytree.com/



Πηγή:etsy.com

Νομίζω ότι για όλες σας θα είναι εύκολες αυτές οικατασκευές, αφού δημιουργείτε αριστοτεχνήματα, οπότε τι συμβουλές να δώσω?Μόνο για τα κορίτσια που μένουν σε πόλεις, ίσως λέω ίσως, μια  βόλτα σε εξοχή για να μαζέψουν πλατανόφυλλα, θα ήταν μια χαρά.

39 σχόλια:

  1. Έχουν και κάτι από Χριστούγεννα, ε;
    Καλησπέρα Γεωργία μου!
    Τα αγαπημένα μου χρώματα αν κι εγώ χαλιέμαι λίγο από τις αλλαγές του καιρού! Απολαμβάνω τη δροσούλα όμως!
    Φιλιά πολλά!
    Καλή επιτυχία στις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!Μου λείψατε πολύ. Χαίρομαι που αγαπάς τα χρώματα αυτά.Εμένα πάλι μόνο η αλλαγή προς το φθινόπωρο με πειράζει.Με όλες τις άλλες εποχές τα πάω καλά..και ναι, έχουν όντως κάτι από Χριστούγεννα.Φιλιά..α..α...α...α.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα!!
    Εγώ πάλι κάθε τέλος μιας εποχής ανυπομονώ να έρθει η επόμενη :) :)
    Όντως, έχει κάτι από Χριστούγεννα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κατασκευές και βρίσκεις πάντα λόγο να σου αρέσουν όλες οι εποχές,η καθεμιά με τη χάρη της.Φιλάκια και καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα , γλυκό και χουχουλιάρικο!
    Εχει και το φθινόπωρο την γοητεία του και τα χρώματά του τα χρυσαφιά και γήινα
    Φλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο σχόλιο!όντως μου αρέσει και το χουχουλιασμα.Λες να αρχίσω να αγαπάω και το φθινόπωρο?Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Γεωργία μου.
    Ούτε εμένα μου αρέσει το Φθινόπωρο ιδιαίτερα. Για το μόνο που μου αρέσει είναι αυτές οι αποχρώσεις που παίρνουν τα φύλλα αυτή την εποχή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου!Μου αρέσει που είσαι και πάλι εδώ.Δεν έχω προλάβει να περάσω από όλα τα σπιτάκια..αύριο όμως που δεν δουλεύω, σκοπεύω να το κάνω.Χρυσαφένια τα χρώματα,ε? Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Γεωργία μου ! Πραγματικά μαζευόμαστε μέσα ,άλλη η αίσθηση ,πιο
    βαριά ,οπότε καιρός για καλλιτεχνικές δημιουργίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, καλό μου!έχει και τα θετικά του και θα συμφωνήαω μαζί σου.Δεν υπάρχει το φως του καλοκαιριού που σε τραβάει έξω από το σπίτι,οπότε οι ιδέες αρχίζουν και παίρνουν μορφή.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Όντως τα χρώματα του φθινοπώρου είναι μοναδικά !!!!
    Και βέβαια είναι τυχεροί όσοι είναι εκτός Αθήνας που μπορούν και
    τα απολαμβάνουν !!!Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά κορίτσι μου!όντως στην εξοχή καταλαβαίνεις καλύτερα την αλλαγή των εποχών.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Γεωργία!! Σε χάσαμε.. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, όντως !...και σας έχασα.Τώρα όμως είμαι εδώ και ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναλείψω για τον ίδιο λόγο.Χίλια φιλιά κοπελούδα μου.

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο, Γεωργία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, καλή μου!..και με πολλές δημιουργίες!Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Dearest Georgia,
    So far our autumn is still sunny and warm, around 30°C but it is true, eventually the sun's strength will diminish and we get fall colors and than bare trees. I hate that part when it looks dreary and bare. But it is good for concentrating on other things; living more indoors.
    Hugs to you!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα...ούτε γω αγαπώ αυτήν την εποχή...μελαγχολώ... ωραίες οι κατασκευές που βρήκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου!!!Το ξέρω , αλλά τι να κάνουμε..μόλις αρχίσει να φθάνει ο καιρός προς τα Χριστούγεννα, θα ξαναφτιάξει η διάθεση μας.Θα δοκιμάσω να τις φτιάξω τις κατασκευές, είναι εύκολες.Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. I love autumn and winter. So...welcome autumn! Lovely pictures
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάθε εποχή θεωρώ έχει την ομορφιά της, φτάνει να της δώσουμε εμείς το χρώμα που θέλουμε! Είναι πολύ όμορφα αυτά που προτείνεις σε χρώματα και υλικά! Εύχομαι να έχεις ένα γλυκό και δημιουργικό φθινόπωρο!!! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης για το γλυκό και δημιουργικό φθινόπωρο!Φαντάζομαι ότι ο καιρός σε σπρώχνει προς τη δημιουργία.Εντάξει η κάθε εποχή έχει τις ομορφιές της, απλά για μένα, σε σειρά εποχών, το φθινόπωρο έρχεται τελευταίο.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα!! Πραγματικά υπέροχες ιδέες στα αγαπημένα μου χρώματα!Εμένα πάλι φθινόπωρο και χειμώνας είναι οι αγαπημένες μου εποχές! Μάλλον είμαι ολίγον τι καταθλιπτική τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να είσαι καταθλιπτική?Αλίμονο αν από τις αρέσκειες μας στις εποχές κρινόταν και ο χαρακτήρας μας.Αν ήταν έτσι, θα μπορούσες να είσαι τρυφερή,επειδή σου αρέσει το χουχούλιασμα.Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι κατασκευές που προτείνεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κατασκευές!έχω κι άλλες να προτείνω!..αλλά ας πρώτα αυτές και μετά είναι και τα ρολόγια!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Μανούλα γλυκιά,δεν είναι δικές μου,ιδέες είναι.Πάντως ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  16. Ομορφες οι φθινοπωρινές κατασκευές σου, Γεωργία! Υπέροχα γήινα χρώματα! Τα φιλιά μου και να'χεις ένα γλυκό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά επίσης.Δεν είναι δικές μου οι κατασκευές,απλά θα προσπαθήσω να τις φτιάξω.Τ΄αποτελέσματα θα δείτε εσείς!ένα χαρούμενο και ξεκούραστο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  17. Λατρεύω Φθινόπωρο και κάθετι σχετικό με αυτό, οπότε καταλαβαίνεις...!!!
    ;-)

    Πολλά-πολλά (πολλά λέμε!) φιλάκια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .κι έλεγα ότι δεν θα ξανασχολιάσεις μετά τη τελευταία σου ανάρτηση και πολύ στεναχωρήθηκα!Θα μου έλειπαν πολύ τα γεμάτα θετική ενέργεια σχόλια σου!Πολλά φιλιά τρελοκομείο μου (κατοχυρώθηκε ο χαρακτηρισμός?)

      Διαγραφή
    2. Ακόμα και να σταματούσα τις αναρτήσεις, τις επισκέψεις και τα σχόλια δεν νομίζω πως θα μπορούσα να τα διακόψω!!!
      ;-)
      (Τον χαρακτηρισμό, τον διεκδικούν πολλοί και αγχώνομαι μήπως τελικά, τον χάσω!!!)
      ;-)
      Φιλάκια, κούκλα μου!!!

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι με την απόφαση σου αυτή...και για να σε λένε κι άλλοι έτσι (τρελοκομείο) σημαίνει ότι είσαι, οπότε μη φοβάσαι φεν θα χάσεις τον τίτλο! :)

      Διαγραφή
  18. Γεωργια κι εγω δεν αγαπω ιδιαιτερα το φθινοπωρο αλλα εχει εκπληκτικα χρωματα και υλικα, το στεφανι σου πολυ ομορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικεινά έχουμε την ίδια άποψη.Το στεφάνι δεν το έφτιαξα ακόμα,γιατί η τεμπέλα δεν πήγα να μαζέψω φύλα.Που θα μου πάει όμως?Χίλια φιλιά και καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Δεν μου αρέσει καθόλου το φθινόπωρο, αλλά λατρεύω τα χρώματά του. Πάρα πολύ ωραίο το γυαλί με το κερί! Θα προσπαθήσω να φτιάξω κάτι αντίστοιχο.
    Πολλά πολλά φιλάκια Αρμονία μου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή