Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Με το βελονάκι?

Καλημέρα, όλη μέρα!
Ξέρω ότι δεν έχει τύχει να σας το   πω αγαπημένες φίλες, αλλά αγαπώ πολύ το βελονάκι,   ενώ δεν ξέρω, ντροπή μου, να πλέκω με τις βελόνες (άσχετο).
Φέτος λοιπόν που έχουν επανέλθει στη μόδα πολύ τα ρούχα με βελονάκι, κοίταξα τα αποθέματα σε διάφορα νήματα, & αποφάσισα να φτιάξω ένα γιλέκο για τη κόρη μου. Δεν χρησιμοποίησα πατρόν, έτσι  μου ήρθε, έτσι το έφτιαξα...
και νομίζω ότι τα αποτελέσματα είναι καλά.
Έπλεξα λοιπόν ένα μονοκόμματο τμήμα και αφού μου είχε τελειώσει και το  νήμα, διάλεξα μια απόχρωση και το σύνδεσα, ενώ έφτιαξα και το τελείωμα..ναι, ξέρω σαν φούστα με βολάν φαίνεται, αλλά δεν είναι.... 
 1/Διπλωμένο στη μέση
 2/ Η μπροστινή πλευρά.
 3/Λεπτομέρεια μπροστά στο τελείωμα..
 4/Λεπτομέρεια μπροστά στο βολάν.
 5/Πίσω πλευρά(κρέμεται και μια κλωστούλα)
 6/Πίσω μέρος, γιακάς.
Το μοντέλο δεν ήθελε με τίποτα να φωτογραφηθεί.Έπεσε πολύ παράκαλι και δέχθηκε να τη βγάλω μόνο μια φωτογραφία.Δεν πειράζει, αρκεί που το γιλέκο θα τη ζεστάνει, πάνω από τις πυζάμες της.
Περιμένω, με αγωνία, τα σχόλια σας.
Να περνάτε όμορφα!

35 σχόλια:

  1. Αχ!! αυτά τα μοντέλα μας που δεν θέλουν με τίποτα να φωτογραφηθούν!!! :) Όμορφο το γιλεκάκι και καλή ιδέα να αξιοποιηθούν τα αποθέματα νήματος. Καλή σου μέρα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις μια όμορφη μέρα!έχεις δίκιο, αν και βγάζουν τη μια φωτογραφία πίσω από την άλλη, μόλις ζητήσω κάτι, δεν μπορείς να φανταστείς ..μου βγάζουν τη ψυχή.Χαίρομαι που σου άρεσε.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικό το μπλε σου γιλέκο!!!!
    Μου αρέσει που μας δείχνεις όλες τις λεπτομέρειές του-)))
    Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τ ο παράκανα ε?..αλλά διαφορετικά θα φαινόταν σαν φουστίτσα. Φιλιά πολλά και μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφο που είναι!!!
    Αχ, τέλειο!!! Και σαν πλέξη και σαν χρώμα!
    Σίγουρα θα το χαρεί το αστεράκι σου!!!
    Σε φιλώ πολύ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν αδύνατο για σένα να μην ήσουν ενθουσιώδης.Σε φιλώ κι εγώ, κούκλα μου!

      Διαγραφή
  4. Γεωργία μου είναι πανέμορφο και σαν χρώμα και σαν σχέδιο.
    Να το χαρεί το μοντέλο σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα υπολείμματα νημάτων έγιναν κάτι χρήσιμο και χαίρομαι που σου αρέσει.Καλή σου μέρα και φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Χωρίς πατρόν κι έβγαλες αυτό το πανέμορφο γιλεκάκι; Α καλά! Φαντάζομαι τί όμορφα πράγματα που θα φτιάχνεις! Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου κι εκείνη με τη σειρά της να χαρεί το γιλέκο που της έφτιαξες!
    Φιλιά! Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Sel έχουμε χαθεί και μου λείπει το χιούμορ σου, αλλά γι΄αυτό φταίω εγώ, και σκοπεύω να επανορθώσω.Σ΄ευχαριστώ, καλή μου για τα καλά σου λόγια.Το μοντέλο το φοράει συνέχεια, μόνο εμένα με έσκασε για να την βγάλω μια φωτογραφία.Χίλια φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το γιλεκάκι σου Γεωργία μου.Περιμένουμε κι άλλα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία μου, με έχει πιάσει μανία και σίγουρα θα δείτε κι άλλα.Καλή σου μέρα, καλή μου.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο!!! Να χαίρεσαι και την κουκλίτσα σου και να το χαρεί κι εκείνη!!!
    Κοίταξε σε παρακαλώ στα μέϊλ σου, κάτι σε έχω ρωτήσει, αν μπορείς να μου απαντήσεις!!!
    Καλό βράδυ!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ! με τα mails τα βρήκαμε!Περιμένω να τα πούμε γενικότερα και σ΄ευχαριστώ για το σχόλιο σου!Καλή και ήρεμη μέρα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. You did a great job, amazing, such beautiful!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, my friend!Your opinion is interesting, ever!Kisses from Grrece!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, μικρό μου!Χαίρομαι που σου άρεσε!Ελπίζω να μην μου έχεις θυμώσει που έχω καιρό να περάσω. Σε σύντομο χρόνο θα επανέλθω κανονικά στο blogging.Θα μου στείλεις τη διέυθυνση σου σε e- mail, για να σου στείλω τον πίνακα σου?Καλή μέρα και χίλια φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα... ευχαριστώ για το μικρό μου..μακάρι να ήμουν αλλά ήταν καιρός και πέρασε :)) Γιατί να θυμώσω;δε νομίζω να είπα κάτι ή να έδειξα κάτι τέτοιο.. Καλή σου μέρα..φιλούθκια
      υγ-ευχαριστώ και μόνο η σκέψη σου μου αρκεί , μη σε βάζω σε έξοδα έτσι καιρούς

      Διαγραφή
  10. Πανεμορφο και με ωραια χρωματα ,καλοφορετο,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νέλη μου!Μια όμορφη μέρα, πέρα ως πέρα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο... Το δίπλωμα πως γίνεται δεν κατάλαβα...
    Αν μπορείς κάνε μου ένα σκίτσο για να καταλάβω και στείλε το στο
    flora27031960@gmail.com
    Eυχαριστώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ζωγραφίσω, όσο καλύτερα μπορώ και θα στο στείλω.Πολλά φιλιά και μια χαρούμενη μέρα.Προ-Παρασκευή σήμερα!

      Διαγραφή
  12. Έχω γενικά μια τρέλα τελευταία με τα πλεκτά. Είναι η πινελιά που μπορεί να κάνει μια απλή, μονόχρωμη μπλούζα... απλά τέλεια!!!
    Καταπληκτικό είναι!!! Τόσο το χρώμα, όσο και τα σχέδια με το βολάν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι βλέπω και κοκκινομάλλα σαν εμένα, το μπλε μας πάει πολύ εμάς!! καλοφόρετο!!!!

      Διαγραφή
    2. Μικρό μου, να σου πλέξω κι εσένα ένα?Ναι από καστανή, μου έχει γίνει κοκκινομάλλα, αλλά της πάει περισσότερο, νομίζω από όλα τα άλλα χρώματα που έχει δοκιμάσει..και ναι το μπλε σας πάει πολύ.Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
    3. Χαχα ευχαριστώ πολύ και μόνο που το λες!! Να φτιάξεις στην κορούλα σου άλλο ένα σε μωβ ή πράσινο που μας πάει επίσης πολύ! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Καλε τέλειο το γιλεκο σου μπραβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ πολύ και που πέρασες και για το σχόλιο σου.Καλή σου και χαρούμενη μέρα!

      Διαγραφή
  14. Dearest Georgia,
    This vest is looking VERY beautiful; you did a terrific job.
    Your daughter is very spoiled with a Mama that can create such beautiful things to wear.
    Smart for not showing her face; keep your privacy. Some people show way too much and tell way to much...
    Big hugs for you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. BIG HUGS & KISSES, MY FRIEND!!!!! Thanks for your good comment, it is full of love & friendship!!!!!

      Διαγραφή
  15. καλέ είναι φοβερό!!! μπράβο!! κι εγώ στην αρχή για φουστίτσα το πέρασα! φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που είπα ότι θα σας μοιάζει για φούστα?Η κόρη μου μόλις το είδε είπε: "σιγά μη βάλω τέτοια κιτς φούστα"...χι...χι...την πάτησε!.. και όχι μόνο αυτό, είναι τόσο απαλό, που δεν το αποχωρίζεται.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ομορφο και προτότυπο σχεδιο γιλεκου.. σιγουρα θα το χαρηκε το παιδί .. με τις βελόνες και εγω δεν τα παω πολύ καλά...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίο σχέδιο με όμορφα χρώματα και πολύ ωραία δουλειά έχεις κάνει.
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή