Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

Decoupage για το Δελφινάκι! ..και Quote of the day challange,

Καλησπέρα στη blogoγειτονιά μας.
Το αγαπημένο Δελφινάκι είχε προκηρύξει καλοκαιρινό διαγωνισμό με θέμα τους αξιαγάπητους φίλους μας, τα δελφίνια.Πέρασα και καμάρωσα τις δημιουργίες σας και όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού, χωρίς να αφήσω σχόλιο όμως.
Για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπόρεσα να συμμετέχω, όμως αργότερα έφτιαξα κάτι μικρό, με το θέμα.  
  Ελπίζω να αρέσει στο Δελφινάκι, γιατί αν και έχουμε φθινόπωρο, θα της θυμίσει καλοκαιράκι.
..et voila!

Καμβάς με εκτύπωση δική μου και κρακελέ (αποτυχία) ενός συστατικού (σπρέι)..και βέβαια, 
αληθινά κοχύλια και αστερίες


...και στη συνέχεια:  Quote of the day challange, 

...αφιερωμένο στις κόρες μου.

Καλό βράδυ και φιλιά σε όλες σας.


15 σχόλια:

  1. Πανέμορφο !!! Τέλεια σύνθεση αποπνέει γαλήνη,ομορφιά και....αρμονία !!!Συγχαρητήρια απο τις Χρυσομέλισσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και είδα αργά τις απαντήσεις στην ανάρτηση, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Για μένα είναι ζητούμενο η αρμονία.Πολλά φιλιά στις Χρυσομέλισσες και καλή συνέχεια σε ότι κι αν δημιουργείτε ή διοργανώνετε.

      Διαγραφή
  2. Πω πω...Δελφινάκι συγκινήθηκε με την έκπληξη..Δελφινάκι αγάπησε την όμορφη δημιουργία σου.....του θυμίζει την αγαπημένη του εποχούλα...του αρέσουν και τα κοχύλια...και στο σύνολο ειναι πολύ όμορφη...Δελφινάκι στενοχωρήθηκε που δεν πρόλαβες τον καλοκαιρινό διαγωνισμό - γιατί δε το ενημέρωσες να σε περιμένει; :(
    Φιλούθκια και σ ευχαριστώ καλή μου Αρμονίτσα...χαθήκαμε..όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω ξέχασα..μου άρεσε και το quote σου

      Διαγραφή
    2. Γλυκό μου Δελφινάκι!!!!Δεν ήταν δυνατόν να καθυστερήσεις τόσο τον διαγωνισμό σου για να μπορώ να συμμετέχω κι εγώ.Αν θέλεις να ανταλλάξουμε στοιχεία μέσω mail, ώστε να στο στείλω, γιατί πολύ θέλω να το έχεις, ένα μικρό δείγμα της φιλίας μου.Φιλάκια και θα περιμένω τα νέα σου,αν και θα περάσω από το σπιτάκι σου.Φιλάκια, καλό μου.

      Διαγραφή
  3. Απίθανος ο καλοκαιρινός βυθός που δημιούργησες!!!
    Like! Like! Like!
    Και το quote... σκέτη γλύκα!
    Καλημέρα, κούκλα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια φιλιά καλό μου και ευχαριστώ σε, γα τα καλά σου λόγια!Καλή μας βδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο! Λατρεύω κι εγώ ατ Δελφίνια... Μπράβο!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε να σου φτιάξω κι εσένα κάτι σχετικό, μιας και είμαστε πολλές που λατρεύουμε τα δελφίνια! Καλή βδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο!! Και το quote...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλύκα η σύνθεση! Θαλασσένια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφο αχ ,, και μενα μου θυμιζει καλοκαιρι που θα το εχω σε αναμονη απο τωρα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Your decoupage creation is wonderful and i agree with all your words. Smile, dream happy, create...they are so important!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω τι λες περί αποτυχίας, εγώ το βρίσκω απίθανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή