Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Εικόνες με σοφά λόγια...Μια κάθε μέρα!

Καλημέρα!!
Σκέφθηκα να αναρτώ κάθε μέρα, εκτός άλλων θεμάτων, μια εικόνα με σοφά λόγια. 
Άλλες εικόνες είναι έτοιμες, τις οποίες έχω βρει από το διαδίκτυο και άλλες έχω φτιάξει εγώ.
Θα χαιρόμουν πολύ, αν θα καταθέτετε τις σκέψεις σας, σχετικά.

..και για σήμερα..

"Ο Κύριος μας, έγραψε την υπόσχεση για την Ανάσταση, όχι μόνο στις Γραφές, αλλά σε κάθε φύλλο την άνοιξη."
Μάρτιν Λούθερ.

Φιλιά σε όλους σας!

ΥΓ. Η έμπνευση μου ήρθε από την σχετική ιδέα της φίλης Βασιλικής, από το  http://basilikis-art.blogspot.com   και το "Quote of day Challenge".

16 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη η ιδεα σου φιλη μου!
    και με ωραια ποδαρικο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και τη θετική σου γνώμη!Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αχ, τί όμορφο!
    Δεν το γνώριζα το συγκεκριμένο απόφθεγμα, αλλά είναι πραγματικά υπέροχο!
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια δε νιώθεις την δύναμη του Θεού σε κάθε ομορφιά αυτού του κόσμου?Πολλά - πολλά φιλάκια, τρελοκομείο μου!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ όμορφο!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου!Φιλάκια επίσης και καλό υπόλοιπο εβδομάδας!

      Διαγραφή
  4. ε δεν το πιστεύω!
    κάτι τέτοιο κάνω κάθε μερά, αλλά το κρατώ στον υπολογιστή μου! και βασικά χρησιμοποιώ έτοιμες εικόνες καθώς βαριέμαι να φτιάχνω μόνη μου!!!!!!
    Πολύ μου άρεσε το σημερινό σου! Το κλέβω για να την σημερινή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο! ώρα να τις χρησιμοποιήσεις, μα ακόμα και μόνο να τις διαβάζεις που και που,μπορούν να σου φτιάχνουν το κέφι!...Άκου το κλέβεις! Όλο δικό σου..το συγκεκριμένο κι εγώ από αλλού το πήρα, αλλά και δικό μου να ήταν, το ίδιο κάνει...ελεύθερα!

      Διαγραφή
  5. Αλήθεια αυτή η όμορφη εικόνα με τα σοφά λόγια πόσο υπέροχα είναι !!!
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να μαθαίνουμε από τη σοφία αξιόλογων ανθρώπων..ίσως μπορούμε έτσι να πάμε και λίγο παρακάτω, σαν προσωπικότητες.Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Είναι απίστευτο πόση ομορφιά έχει χαρίσει ο Θεός στον άνθρωπο,όπου και να πέσει το βλέμμα σου βλέπεις την αγάπη του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας από την αγάπη του Θεού υπάρχουμε και όλα όσα μας περιτριγυρίζουν το ίδιο...ας μαθαίναμε να ζούμε με αρμονία μεταξύ μας και με το περιβάλλον μας!!!

      Διαγραφή
  7. Ω φυσικά! Κάθε χρόνο η ανάσταση της φύσης μας τονίζει με πόση σοφία φτιάχτηκαν όλα!
    Να'σαι καλά Γεωργία μου!
    Τα φιλιά μου!

    Το νου σου, πλησιάζει οσονούπω η σειρά σου στην ιστορία ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλος ο κύκλος της φύσης μέσα από τις εποχές, είναι η απόλυτη σοφία.Φιλιά πολλά επίσης!
      έχω αγχωθεί με τη συνέχεια της ιστορίας, για να δω που θα μπορέσω να πάω εγώ...θα σταθώ αντάξια σας?

      Διαγραφή
  8. Lovely quotation and beautiful picture
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You are here again with a lovely comment!Thank you my friend!Kisses!

      Διαγραφή