Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Με αιτία την αγάπη & τη φιλία....

Καλημέρα!
Η παρακάτω ιστορία με συγκίνησε και με χαροποίησε ταυτόχρονα.
Είναι μια ανθρώπινη κίνηση, με αφορμή τον καρκίνο και αιτία την αγάπη & τη φιλία.
Πολλοί ήδη μπορεί να την έχετε συναντήσει στο διαδίκτυο, θεώρησα όμως ότι της άξιζε μια ακόμα αναδημοσίευση, γιατί υπάρχουν άπειρα πολλοί τρόποι να δείξεις την αγάπη σου και την συμπαράσταση σου, πέρα από τα λόγια!
Σας φιλώ όλους και να έχετε μια υπέροχη, τρυφερή μέρα!

Το video και το κείμενο παρακάτω αποτελούν  αναδημοσίευση από  το http://www.newsit.gr

Κάθε άνθρωπος θα περιέγραφε με διαφορετικό τρόπο την έννοια της φιλίας. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες πράξεις που... σβήνουν όλους τους ορισμούς και κάνουν τα λόγια να είναι... περιττά. Διότι απλούστατα αποτελούν τον... ύμνο στη φιλία. 

Όπως η πρωτοβουλία που πήραν οι φίλες και οι συγγενείς της Gerdi McKenna πριν από έναν μήνα.

Έστειλαν ένα e-mail σε έναν επαγγελματία φωτογράφο και του ζήτησαν να απαθανατίσει μια πολύ ξεχωριστή στιγμή. Η φίλη τους διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού, εγχειρίστηκε και ξεκίνησε θεραπείες με αποτέλεσμα να χάσει τα μαλλιά της.

Εκείνες θέλοντας να την στηρίξουν με κάθε τρόπο αποφάσισαν να δώσουν ραντεβού σε ένα κομμωτήριο της πόλης τους και να ξυρίσουν όλες τα μαλλιά τους για να μην νιώθει η Gerdi άσχημα για την κατάστασή της.

Η διαδικασία ήταν ένα μεγάλο πάρτι με σαμπάνιες, και η έκπληκτη φίλη τους μπήκε και αντίκρυσε όλες τις γυναίκες της ζωής της με ξυρισμένο το κεφάλι…



6 σχόλια:

  1. Το έχω δει Ζωρζετάκι είναι καταπληκτικό!
    Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να είσαι εκεί με όποιο τρόπο για τους ανθρώπους που αγαπάς!
    Να βάζεις λίγο τον άλλο πάνω απο τα δικά σου θέλω και τις δικές σου ανάγκες!
    Μακάρι όλοι να έχουν τέτοιους ανθρώπους στην ζωή τους!
    Με συγκίνησες πολύ!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια να σου περιγράψω τα συναισθήματα που μου δημιούργησες...
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, κορίτσι μου..
    Υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το ειχα δει.. Η δυναμη της αγαπης και της φιλιας ειναι μοναδικη...
    Πιο πολύ συγκινιθηκα την ωρα που αντικρυσε τις φιλες της...
    Εχω δουλεψει σε Ογκολόγο και εχω αντικρυσει πολλες τετοιες περιπτωσεις..
    Ημουνα βραχος ομως εκει..Επρεπε, για να αντεχω να αντιμετωπιζω αυτες τις καταστασεις.
    Επρεπε να μαθω να μην επηρεαζομαι και να μην δειχνω στον ασθενη πσο στεναχωριεμαι για την κατασταση του.
    Τωρα που εχω φυγει πια.. εχω γινει πολυ πολυ ευαισθητη σε τετοια θεματα ...
    ΝΑ εισαι καλα κοπελα μου και καλο σου απογευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Georgette,
    A brave move to shave your head but what does it do for the cancer patient?
    Sending you love and hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh...amazing people! I can understand very well this important action.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή