Τρίτη, 8 Απριλίου 2014

Μείνε δυνατός....

Χάθηκα!Ναι, πάλι χάθηκα, σε καταστάσεις που σε ξεπερνούν...
..κι όμως, η ζωή σε καλεί να ξεπεράσεις τον εαυτό σου..γιατί η ζωή συνεχίζεται κι εσύ επιβάλλεται να σηκωθείς όρθιος και να μείνεις δυνατός,  γι΄αυτούς  που αγαπάς και σε χρειάζονται, για να συνεχίσουν ....
..και μια ιστορία...

ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΔΩΡΟ.
Όταν ο Θεός ολοκλήρωσε τη δημιουργία του ήταν τόσο ικανοποιημένος από αυτά που είχε φτιάξει, ώστε θέλησε να κάνει ένα τελευταίο δώρο στα πλάσματά του, το δώρο του θανάτου, για να μπορούν κάποιες στιγμές να αναπαύονται και να  βρίσκονται κοντά του.
Στην αρχή λοιπόν, έδωσε το θάνατο στα βουνά. Όταν όμως πέθανε το πρώτο βουνό, τα υπόλοιπα άρχισαν να θρηνούν τόσο δυνατά, που τίποτα δεν μπορούσε να σταθεί όρθιο πάνω στη γη.
Πήρε τότε το δώρο του θανάτου από τα βουνά και το έδωσε στα ποτάμια.
Όταν όμως πέθανε το πρώτο ποτάμι, ο θρήνος των υπολοίπων ήταν τόσο μεγάλος, που τη βουή τους δεν μπορούσε να την αντέξει κανένα πλάσμα.
Πήρε ξανά ο Θεός το δώρο του θανάτου από τα ποτάμια και τα έδωσε στις θάλασσες και στις λίμνες.
Όταν πέθανε η πρώτη λίμνη όμως, οι υπόλοιπες στέρεψαν και οι θάλασσες φούσκωσαν και ξεχείλισαν.
Στη συνέχεια, έδωσε το δώρο του στα σύννεφα, αλλά και πάλι, όταν πέθανε το πρώτο σύννεφο, η βροχή από το κλάμα των άλλων σύννεφων ήταν τόση πολλή, που κόντεψε να πλημμυρίσει όλη τη γη.
Αφού δοκίμασε με όλα τα δημιουργήματά του, στο τέλος, έφτασε και στον άνθρωπο.
‘Όταν πέθανε ο πρώτος άνθρωπος, ο Θεός διαπίστωσε ότι οι άλλοι άνθρωποι θρηνούσαν αλλά άντεχαν.. συνέχιζαν τη ζωή τους και μετά από καιρό, μπορούσαν και πάλι να χαμογελούν.
Ικανοποιημένος από την εξέλιξη αυτή, χάρισε για πάντα το δώρο του θανάτου στον άνθρωπο, μιας και ήταν εκείνος που το άξιζε πραγματικά.
Και από τότε, ο άνθρωπος κέρδισε τη δυνατότητα, να μπορεί να ξεκουράζεται κατά καιρούς στο μακρύ ταξίδι της εξέλιξής του.

 


Αφιερωμένο στον καλύτερο φίλο - αδελφό, που έφυγε τόσο ξαφνικά.... 

42 σχόλια:

  1. Τι συγκινητικό... συγκλονιστικό... λυπάμαι πολύ για το φίλο σου που έφυγε ξαφνικά...
    Κουράγιο φίλη μου.. Καλό του Παράδεισο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Μακάρι να έχει Καλό Παράδεισο.

      Διαγραφή
  2. Συγκλονιστική ιστορία!!!!!!!!!! Καλό ταξίδι στον αγαπημένο σου φίλο.... καλό του Παράδεισο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Υγεία σε σένα και την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  3. Αν και δεν μου είναι καθόλου εύκολο να δεχτώ αυτή την ιστορία, τουλάχιστον ξέρω πως με τον καιρό επαληθεύεται...
    Καλό ταξίδι στον φίλο σου, κορίτσι μου...
    Αγκαλιά και φιλί στοργικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ανάγκη έχω τις αγκαλιές αυτό το διάστημα!Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου.Δυστυχώς έτσι είναι, όλοι θα συνεχίσουμε και θα ξαναγελάσουμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Πολύ συγκινητικό Ζωρζετάκι μου!
    Καλό ταξίδι στον φίλο σου!
    Δυστυχώς η ευτυχώς μας το έδωσε αυτό ο Θεός!
    Εγώ θα πω ευτυχώς για αυτόν που φεύγει δυστυχώς για αυτούς που μένουν!
    Υπομονή!
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί λένε το αντίθετο, καλή μου!Αλίμονο από αυτόν που χάνεται!Εγώ πάλι είμαι κάπου στη μέση, άδικο για τον φίλο μου που δεν έζησε να δει τον γιο του να μεγαλώνει, αλλά άδικο και για την φίλη μου που έχει να περάσει τα σαράντα κύματα και για το παιδί που από τόσο μικρό θα στερηθεί τον πατέρα του.Φιλιά και σ΄ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Δεν προκειται ποτε να συμβιβαστω με τον θανατο.. ειναι κατι που με τρομαζει.. καλο ταξιδι στο φιλαρακι σου.. λυπαμαι πολυ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ νέα!Ας είναι πολύ μακριά από σένα και τους αγαπημένους σου τέτοια πίκρα.Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολυ συγκινητικη ιστορια και αναρτηση γενικως.
    τι να πω... καλο ταξιδι... τα λογια ειναι περιττα σε τετοιες καταστασεις.
    καλη δυναμη και κουραγιο σε οσους μενουν πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως λες!τα λόγια είναι περιττά.Ευχαριστώ για την παρουσία και τη συμπαράσταση.Καλή Ζωή σε σένα και τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή
  7. I' m so sorry for your friend. I'll pray for him and for his family.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκείνος που έφυγε ξαφνικά να έχει καλό ταξίδι και εσύ να αντέχεις καλή μου
    ΦΙλιά απαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι τώρα να είναι στη γειτονιά των αγγέλων και εμείς θα το αντέξουμε κι αυτό! Υγεία, υγεία και όλα τα καλά του κόσμου σε σένα και τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή
  9. Siento mucho tu dolor,hace poco mi mejor amigo también marchó.

    Besos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dearest Georgette,
    What a sentimental blog post... again.
    So sorry you are once again confronted with death. Sudden life changing situations are the hardest to cope with.
    Big hug to you and lots of love!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Mariette
      Two deaths so favorite people... it is very difficult ... but life goes on with strength and faith.
      Big hug to you and lots of love from me!

      Διαγραφή
  11. Λυπάμαι για το φίλο - αδελφό που έφυγε.
    Μου άρεσε πολύ αυτή η ιστορία αλλά και κάθε μία
    που δίνει τη δική της οπτική στο θάνατο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου υπάρχουν πολλές απόψεις για τον θάνατο.Αυτή τη διάβασα πρόσφατα και μου έδωσε λίγη παρηγοριά.Αν δεν είχα και την πίστη μου, οι καταστάσεις θα ήταν αβάσταχτες. Φιλιά πολλά - πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Γεωργία μου δύναμη σου εύχομαι. Λυπάμαι πραγματικά για τον άνθρωπο που χάθηκε τόσο απρόσμενα... Τι να πούμε, τα λόγια είναι πάντα λίγα σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά νομίζω πως η ιστορία σου τα λέει όλα...
    Καλό βράδυ κοριστάκι μου και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!Είναι κάποιες καταστάσεις στη ζωή, που όντως τα λόγια είναι περιττά.Να έχεις υγεία και καλή ζωή μαζί με τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή
  13. Ναι κι εγώ το πιστεύω ότι είναι δώρο ο θάνατος! Γιατί είναι πέρασμα σε κάτι που ούτε το φανταζόμαστε!
    Να ζήσεις να τον θυμάσαι τον φίλο που χάθηκε τόσο ξαφνικά. Δύναμη χρειάζονται όσοι μένουν πίσω!

    Φιλιά πολλά Γεωργία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο από δύναμη, που να μπορείς να κάνεις σε τέτοιες καταστάσεις.Για μένα είναι πέρασμα σε άλλη διάσταση, πέρασμα σε Φως!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  14. Συγκλονιστικη ιστορια,και σιγουρα αληθινη ,ο ανθρωπος παντα θρηνει και παντα υπομενει και αντεχει,πολλα φιλια Γιωργια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Νέλη μου!!!Τι να πω?Σ΄ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Συγκλονιστική ιστορία, Γεωργία!! Καλό ταξίδι σε αυτόν που έφυγε, κουράγιο σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχετε συγκινήσει όλοι σας!Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο από ευχαριστώ και ζωή σε σας και τις οικογένειες σας.

      Διαγραφή
  16. Kαλό του ταξίδι και καλή δύναμη στους δικούς του Γεωργία μου!
    Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες. Συγκίνηση και προσευχή για την ψυχούλα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη μου......ειχα τοσο καιρο να περασω κ επιστρεφω πανω σε μια τοσο δυσκολη σου στιγμη.
    Ευχομαι καλο κατευοδιο σε εκεινον που εφυγε κ να βρει ειρηνη εκει που παει! Πολλη δυναμη σε οσους εμειναν πισω! Κ μια δυνατη αγκαλια σε σενα που εισαι εδω κ συνεχιζεις κοντρα στον καιρο!
    Σε θαυμαζω κ σε καμαρωνω!
    Καλο Πασχα να χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια σου πολλα για σμρ!!!
    Να εισαι καλα κ δυνατη με την οικογενεια σου!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και λυπάμαι που δεν έχω κάνει νέα ανάρτηση, ώστε να δεχθώ εκεί τις ευχές σας.Χριστός Ανέστη, κούκλα μου, με το άγιο φως να φωτίζει τη ζωή σου και αυτές των αγαπημένων σου.ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  19. Ζωρζετάκι μου γλυκό Χρόνια σου πολλά πάντα γερή και ευτυχισμένη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου, Χρόνια Πολλά και για τις μέρες.Να είσαι γερή και δυνατή και να έχεις κοντά σου πάντα αγαπημένους ανθρώπους.Φιλιά πολλά και σ΄ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Γιωργία μου Χρόνια σου Πολλα! Υγεία, δύναμη, κουράγιο και υπομονή για να περάσουν τα δύσκολα! Οι δοκιμασίες θέλουν αντοχές εύχομαι ο χρόνος να φανεί φιλικός και να απαλύνει τον πόνο και τη θλίψη! Να είσαι καλά Γιωργία μου! Φιλιά πολλά με αγκαλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια και τις ευχές!Λένε ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός και το πιστεύω απόλυτα.Προς το παρόν συνεχίσουμε με δύναμη και πίστη.Πολλά φιλιά και σου εύχομαι τα καλύτερα να έρθουν στις ζωές, τη δική σου και των αγαπημένων σου.

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά για την εορτή σου, Γεωργία μου!!!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου Χρόνια Πολλά, Καλά και Ευτυχισμένα!Σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου για όλα και όπως είπα και πιο πάνω, λυπάμαι που σας έκανα να αφήσετε τις ευχές σας σε μια τόσο θλιμμένη ανάρτηση.Θα επανορθώσω.Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή