Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Εκκρεμούν...& ιός!!!

Δεν μου αρέσει η λέξη εκκρεμότητα, αλλά δυστυχώς για κάποιο λόγο, που ακόμα δεν έχω καταλάβει, με κυνηγάει.
Όλο προγραμματίζω, όλο προσπαθώ, με φιλότιμες ενέργειες, να είμαι εντός προθεσμιών, αλλά όλο κάτι θα σκάσει, μικρό ή και μεγάλο και θα με βγάλει εκτός.
 Όσο   πιεστικό κι αν έχω κάνει το χρονοδιάγραμμα μου, όσο και να θέλω ειλικρινά να κάνω διάφορα πράγματα..μένω εκτός...και δεν είναι δικαιολογία, δυστυχώς!

Αυτή τη συγκεκριμένη φορά, αναφέρομαι σε όλα αυτά που διοργανώνετε σε αυτή την υπέροχη, διαφορετική, διαδικτυακή, αλλά τόσο πραγματική γειτονιά.
Έσπευσα μετά από μια μεγάλη χρονική περίοδο ηθελημένης απραξίας, να πάρω στο κατόπιν τα σπιτάκια σας και όπου βρεθώ και όπου σταθώ... και κάτι μου πει (- πολλά δηλαδή -) η δράση του-της κάθε γειτονα-ισσας, να δηλώσω συμμετοχή...και να΄σου τσουπ, πάλι να συμβαίνει..

Πρώτα, κάτι μεγάλο... κάτι που με αποσυντόνισε και αποσυντονίζει, που ακόμα δεν έχω χωνέψει και αποδεχθεί, όπως είναι μια νέα, μεγάλη απώλεια.. και μετά εκεί που πέρνω μπρος και λέω: θα το ξεπεράσω, πριν με ξεπεράσει, κι αυτό... και θα βρίσκομαι με τα φιλαράκια μου,( που πολύ ευχαριστώ, γιατί έσπευσαν με κάθε τρόπο να μου κρατήσουν το χέρι, να με σφίξουν σε μια αγκαλιά, να μου στείλουν φιλιά ή να μου δώσουν μια κουβέντα ψυχής, από αυτές που σε κάνουν να θες να ξεδιπλωθείς από το κουκούλι σου)..να΄σου τσουπ...κάτι εξαιρετικά μικρό, που μου βγήκε όμως πολύ ζόρικο: ένας ιός στο σπιτάκι μου.
 Τι σου έκανα, άνθρωπε μου και μου έριξες ιό?  ..να επικοινωνήσω ήθελα.
Έτσι τόσο απλά, off ξανά...  γιατί σας πετάει όπως και σ΄εμένα, μόλις μπαίνετε στο σπιτάκι μου: "προσοχή! κακόβουλο λογισμικό!" ....  και να σου ξανά η εκρεμότητα...και όχι μια,πολλές....η μια να διαδέχεται την άλλη...

..όμως όχι! μπορεί να έχασα τις προθεσμίες, όμως όσα θέλω να τα αναρτήσω, θα το κάνω, αφού πρώτα καθαρίσει και ιαθεί το σπιτάκι μου...στο μεταξύ έχω όλο το χρόνο:
... να πάω μια βόλτα από το καφενείο του κυρ - Μιχάλη, για να δω τι ιστορία θα μου πει...
....να πάω ένα ταξίδι μοναχά για χάρη μου..
...να ξαναθυμηθώ τα μαθητικά μου χρόνια..
....να δημιουργήσω κάτι κι εγώ με λέξεις..ιστορίες τέχνης ? ή και γιατί όχι, να προσπαθήσω να γράψω κάτι αστείο...
....να γράψω σε ένα ημερολόγιο θετικής σκέψης...κ.λ.π.
Εντάξει OK! δεν σας πιάνω τα ταλέντα, πουθενά... αλλά έτσι, για τη χαρά της επικοινωνίας..
Μέχρι λοιπόν την ίαση, απλά σας γλυκοφιλώ και σας αγκαλιάζω...και θα σας επισκέπτομαι εγώ, από ασφαλή τόπο.



17 σχόλια:

  1. Κοριτσι γλυκο ευχομαι συντομα να φτιαξουν ολα!]
    Εμενα δεν μου βγαζει αν εχει ιο το σπιτακι σου αλλα ξερω πως κυκλοφορουν πολλοι αυτη την περιοδο!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Μάλλον μπαίνεις με firefox και δε σου βγάζει ότι υπάρχει επικινδυνότητα.Που θα μου πάει θα τον ξεφορτωθώ.Φιλάκια πολλά μικρό μου.

      Διαγραφή
  2. Κορίτσι μου, δύναμη και κουράγιο σου εύχομαι...
    Να είσαι καλά πάντα και όλα θα γίνουν!
    Οι εκκρεμότητές σου θα πάρουν σάρκα και οστά και εμείς θα σε... καμαρώνουμε!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
    ;-)
    Αγκαλίτσα και φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο μου καλό, πάντα με το θετικό λόγο στο στόμα!
      Καλή εβδομάδα!Προς το παρόν μόνο εγώ σας καμαρώνω!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Να είσαι καλά και όλα θα γίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά και σ΄ευχαριστώ πολύ!Μια υπέροχη μέρα να έχεις και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα.Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, αστέρι μου!Το ξέρω!Δυστυχώς!..αλλά που θα μου πάει?Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. I wish you a lovely may and a happy mother's day!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Georgette,
    The one thing after the other... at times we really do want to hide. But life goes on and the knowledge that we never fight the battles of life alone, does give us strength to go on.
    Sending you big hugs and wishing you strength and good health.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear friend, Mariette
      Thank you for your positive energy! I am strong, when necessary.
      Kisses & kisses!

      Διαγραφή
  7. Κουράγιο και καλή δύναμη!Όλα φτιάχνουν με το χρόνο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Ο σοφός λαός λέει, ότι το καλύτερο φάρμακο είναι ο χρόνος. Η ανάρτηση αφορά περισσότερο τον εκνευρισμό μου με το γεγονός, ότι μου πέρασαν ιό που δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο.Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές..και τα δυο μου είναι απαραίτητα.Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Ζωρζετάκι μου γλυκό μην αγχώνεσαι αρκετά περνάς για να αγχώνεσαι για το αν προλαβαίνεις να περάσεις από εμάς ή να συμμετέχεις σε παιχνίδια!
    Cool εμείς ότι και να κάνεις δεν φεύγουμε δεν θα μας ξεφορτωθείς τόσο εύκολα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου, δεν είναι ακριβώς ότι αγχώνομαι, απλά θέλω να είμαι κοντά σας και αυτή τη φορά εκτός από χρόνο, που είναι εναντίον μου, λόγω συνθηκών, έχω και τον ιό! Ξέρω ότι είστε εδώ..και με τίποτα δε με ξεφορτώνεστε.Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή