Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

..για τον πατέρα μου....

Σ΄αγαπώ, σ΄ευχαριστώ για όλα, μου λείπεις....

11 σχόλια:

  1. Γεωργία μου να τον θυμάσαι πάντα με αγάπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιοι άνθρωποι είναι αδύνατον να λησμονηθούν..
    Να τον θυμάσαι, καλή μου, με αγάπη!
    Καλό ξημέρωμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενας χρόνος κι απο τον δικό μου και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν Α ΣΥΝΗΘΙΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ
    Φιλιά πολλά καλή μου, ας είναι καλά εκεί που βρίσκονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όσα χρόνια και αν περάσουν............
    φιλιά...........
    και γω απο το πρωί έψαχνα κάτι να γράψω, αλλα δεν με εξέφραζε τίποτα......
    να τους θυμόμαστε με αγάπη, γιατί...σίγουρα το νοιώθουν.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πάντα δίπλα σου Γιωργία μου και μέσα σου, αυτό να σκέφτεσαι!
    Ξέρω πως αισθάνεσαι αλλά είναι δίπλα σου, κράτα αυτό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :( Ειμαι σιγουρη πως σε καμαρωνει απο εκει ψηλα...
    Να εισαι καλα να τον θυμασαι με αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely video. Sorry, but i can't undestand the language
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά και να σκέπτεσαι τις στιγμές αγάπης χαράς και ευτυχίας κοντά του!! Ετσι ποτε δεν θα είναι μακρυά σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να είσαι καλά να τον θυμάσαι με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dearest Georgette,
    Father's Day will always be in your heart and not only for the one day but ALWAYS! One day we will be united again...
    Big hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή