Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Το κλειδί της ευτυχίας..

Καλημέρα και καλό μήνα!
Μια μεγάλη αλήθεια.....
"...Δεν υπάρχει κλειδί για την ευτυχία, η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή.........."
..να προσθέσω:..αρκεί εσύ να θέλεις να δεις την ανοιχτή πόρτα...

..και μια όμορφη ιδέα φθινοπωρινής διακόσμησης,για να δώσουμε λίγο χρώμα στις συννεφιασμένες μέρες..

Η ιδέα είναι από το Pinterest και βέβαια, τα χρώματα της σύνθεσης, θα τα διαλέξετε εσείς.
Να έχετε μια όμορφη Παρασκευή και ένα ακόμα καλύτερο Σαββατοκύριακο.

16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά!Κάποιες φορές χάνομαι από το blog,λόγω υποχρεώσεων και όχι μόνο.Αλλά πάντα σας ακολουθώ, έστω και αν δεν σχολιάζω.Χαίρομαι κάθε φορά που σας ξαναβρίσκω.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλό σ/κ Ζωρζετάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Έλενα μου.Μέχρι σήμερα δεν μπορούσα να απαντήσω, γιατί πάλι τριγυρνάει "ιός" το blog μου...και τώρα χρησιμοπιώ mozilla.Καλημέρα όμορφη και δημιουργική!Πολλά φιλιά, επίσης.

      Διαγραφή
  3. Dearest Georgette,
    That umbrella, filled with gladiolus flowers made me laugh!
    Sending you oodles of hugs and happy wishes for the weekend.
    Love,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love gladiolus flowers and this is a beautiful idea for autumn.Thank you and all my love for you!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και Καλό Σαββατοκύριακο Γεωργία μου!
    Πολύ όμορφη ιδέα :-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου.Αυτός είναι ένας όμορφος τρόπος να επιστρέφεις "σπίτι" μετά από καιρό απουσίας, δυσυτχώς όχι ηθελημενης.Αναγκαστικά έχω χάσει πολλά από τα δρώμενα, αλλά δεν πειράζει τωρα είμαι πάλι εδώ.Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα , Γεωργία και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!!
    Πρωτότυπη και καλαίσθητη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου καλό, μακάρι να συνεχιστεί και βγει καλά αυτός ο μήνας, γιατί οι προηγούμενοι ήταν ειλικρινά, πολύ δύσκολοι, αλλά και ένα μεγάλο μάθημα για μένα.Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Γεωργία και σε σένα!
    Πολύ όμορφη ιδέα :-)))
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα.ήθελα η επιστροφή μου να είναι χαρούμενη.Πολλά φιλάκια, επίσης!

      Διαγραφή
  7. Very pretty the umbrella with the flowers inside! Lovely words
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα!!!! Φιλιά πολλά φίλη μου, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!Πολλά φιλιά επίσης!Ελπίζω η συνέχεια μου να είναι δημιουργική.

      Διαγραφή