Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2014

Einstein και γνώση...Λόγια σοφών ανθρώπων.

Καλημέρα! 
"Αυτός είναι ο τρόπος για να μάθεις το οτιδήποτε, όταν κάνεις κάτι με τέτοια απόλαυση που δεν παρατηρείς ότι ο χρόνος περνάει" .Αυτό είναι ένα απόσπασμα από ένα γράμμα που έγραψε ο μεγάλος σοφός, στον γιο του, οποίος τότε ήταν 11 χρονών.
Πόσο μεγάλη αλήθεια! Πόσο όμορφα περνάει ο χρόνος και μάλιστα χωρίς να τον καταλαβαίνεις,  όταν εργάζεσαι σε κάτι που αγαπάς ή όταν μαθαίνεις κάτι που σου προκαλεί το ενδιαφέρον.
Μακάρι να ήμασταν όλοι τόσο τυχεροί,  ώστε να αγαπούσαμε τόσο την  εργασία μας, που αυτή να ήταν διασκέδαση ή τόσο τολμηροί ώστε να μπορούσαμε να αλλάξουμε μια εργασία, που απλά μας απορροφά την ενέργεια και δεν βλέπουμε την ώρα να την τελειώσουμε, κάτι δηλαδή σαν αγγαρεία καθημερινή.
Από την άλλη στις μέρες μας, είναι και πολυτέλεια να εργάζεσαι, όταν τόσο πολύς κόσμος ζει τον εφιάλτη της ανεργίας.
Μακάρι ο κόσμος να ήταν ιδανικά πλασμένος.
Τα φιλιά μου, δύναμη ψυχής και χαμόγελα!

16 σχόλια:

  1. Δεν το παρατηρείς μεν... περνά δε.
    Αυτό δεν μπορούμε να το αποτρέψουμε, βεβαίως, άρα το σημαντικό είναι να μην περνά / χάνεται "άδειος", κενός ο χρόνος... Γεμίζοντάς τον δημιουργικά, αποκομίζοντας γνώση κι εμπειρίες... κανένα σχεδόν λεπτό δεν θα πάει "χαμένο".
    Έτσι θα είμαστε ευτυχέστεροι και περισσότερο πλήρεις εμείς, αλλά και οι άνθρωποι που αγαπούμε κι έχουμε κοντά μας.

    Καλώς σε βρήκα, Georgette! ツ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Roula the cat!.
      Ακριβώς αυτό εννοούσε πιστεύω και ο Αϊνστάιν, ότι όταν το χρόνο σου τον διαθέτεις δημιουργικά, δεν καταλαβαίνεις πότε περνάει.Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Γεωργία μου!
    Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να κάνουμε μια εργασία που δεν καταλαβαίνουμε πως ο χρόνος περνά...
    Σίγουρα μια δουλειά είναι πάντα δουλειά και έχει τα δύσκολα κομμάτια της ή την τόσο βαρετή γραφειοκρατεία, όμως όταν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις δεν δίνεις βάση σε τίποτα από αυτά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Κατερίνα μου!όταν αισθάνεσαι ότι προσφέρεις ή δημιουργείς, δεν αντιλαμβάνεσαι το χρόνο που ππερνά και καμιά δυσκολία δε σε πτοεί.Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και έναν καλύτερο μήνα.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Τεράστια αλήθεια!!
    Πραγματικά τεράστια!
    Τα πάντα όταν τα αγαπάς και τα κάνεις με κέφι δεν σε κουράζουν και νιώθεις γεμάτος!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που πέρασες, παρ΄όλη τη δυσκολία με τον ιό που είχε πειράξει το blog μου!Μακάρι να μππορούσαμε να κάνουμε πάντα αυτό που αγαπάμε. Πολλά φιλιά και έναν όμορφο μήνα.

      Διαγραφή
  4. Dearest Georgette,
    A perfect world sounds more like heaven and will be nearly impossible to achieve, down on earth I'm afraid. We only can wish, and hope and dream...
    Hugs to you dear friend.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Mariette.I want living with hope and dream for a perfect world!Love,kisses and hugs my friend.Georgette.

      Διαγραφή
  5. Άρα εγώ που χάνω την αίσθηση του χρόνου συνεχώς είμαι.. τυχερός;

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τον χάνεις διαρκώς, γιατί αγαπάς τόσο πολύ τη δουλειά σου, το να μαθαίνεις ή με ότι σου αρέσει να ασχολείσαι, ναι είσαι πολύ τυχερός.Καλό μήνα και μια δημιουργική και όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Α ωραία! Ησύχασα τώρα! Είμαι από τις τυχερές που ούτε καταλαβαίνω πώς περνάει ο χρόνος στη δουλειά. Ναι την αγαπάω, τη βρίσκω ενδιαφέρουσα, να πληρωνόμουν κιόλας στην ώρα μου, θα ήταν ακόμα καλύτερα! Αλλά, εντάξει, δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα!
    Καληνύχτα Ζορζέτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι όταν ακούω ανθρώπους που αγαπούν τόσο πολύ το επάγγελμα τους!Τώρα για τη μισθοδοσία στην ώρα της, είναι βασικό θέμα και ναι τότε θα είχες το ιδανικό!Ειλικρινά εύχομαι να βρεθεί ο τρόπος να πληρώνεσαι και στην ώρα σου.Να έχεις ένα όμορφο φθινοπωρινό μήνα.

      Διαγραφή
  7. καλημερα! περασα να ευχηθω καλο μηνα! να ειναι χαρουμενος και δημιουργικος! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε άφησε φαντάζομαι να σχολιάσεις άρα μάλλον ξεφορτωθηκα τον ιό.όχι τίποτα άλλο να προχωρήσω σε κείνη τη δημοσίευση που χρωστάω για τα τραγούδια της αποχώρησης μου από τα εγκόσμια.Τα φιλιά μου και τις ευχές μου, για έναν όμορφο μήνα.

      Διαγραφή
  8. Για αυτό απολαμβάνω το ντεκουπάζ!
    Γεωργία μου τόσο καιρό έμπαινα και δεν με άφηνε να σχολιάσω! Ευτυχώς δεν μου έβγαλε στο σπίτι κακόβουλο λογισμικό και με άφησε!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι απόλαυση και φαίνεται πόσο πολύ δέσατε τα δυό σας!!
      Ξέρω πως είχα πρόσβλημα, νομίζω πως έχει εκλείψει πια και θα μπορώ να κάνω αναρτήσεις και εσείς να περνάτε καμιά βολτούλα.Φιλιά, καλό μου και επίσης καλό μήνα!

      Διαγραφή