Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

27 μέρες μέχρι τα Χρισοτύγεννα!

Συνεχίζουμε να μετράμε ανάποδα για τη μεγαλύτερη και λαμπρότερη γιορτή του χρόνου!
Μόνο 27 μέρες έμειναν και θα περάσουν σα νεράκι.Ας τις εκμεταλλευτούμε δημιουργικά!
Σημασία άλλωστε έχει η προετοιμασία (το ταξίδι προς την Ιθάκη..)!
Να λαμπρίνουν τα σπίτια και οι ψυχές για να υποδεχθούν το Θεάνθρωπο!
Πιο κάτω, συνεχίζω, όπως σας έχω υποσχεθεί με κάποιες ιδέες κατασκευών και διακοσμητικών προτάσεων για το στολισμό των σπιτιών μας
Επαναλαμβάνω ότι όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από το σχετικό φάκελλο  μου στο Pinterest.

1- Εξαιρετικά απλή ιδέα και εύκολη στη κατασκευή.Από ρολά χαρτιού κουζίνας, χαρτιού υγείας, διαφόρων μεγεθών ταινιών, κομμένα σε φαρδιές λωρίδες, βαμμένα με σπρέυ χρώματος επιλογής σας, κολλημένα με ατλακόλ σε σχήμα στεφανιού.
Στο τελικό στάδιο βάζετε (κολλάτε σε κάποια σημεία) μπάλες σε χρώματα  αρμονικά δεμένα μεταξύ τους, επιλέγετε και τη κορδέλα που θα χρειαστεί για να το κρεμάσετε (στερεωμένη με συραπτικό) και έτοιμο το οικολογικό σας στεφάνι από απλά ανακυκλώσιμα υλικά και στολίδια που βρίσκονται σε κάθε σπίτι.

 2- Τι οδηγίες να σας δώσω? Φαρδιά πινέλα, χρώματα, κουμπιά, χάντρες, κορδέλες κατά βούληση και έτοιμα  να στολίσουν κάποιο σημείο του σπιτιού  2 ή 3 μαζί.Μπορείτε αν θέλετε να κολλήσετε και από ένα ημεροδείκτη (αυτούς τους vintage, με τα ποιηματάκια στο πίσω μέρος του φύλου) και έτοιμα για στολισμό ή για δωράκια.
 3-Απλό και απέρριτο!Μια βόλτα στην εξοχή, ένα κλαδί με 2-3 διακλαδώσεις και στολίδια από πηλό,μπάλες, κορδέλα ασύμμετρα κομμένη για να κρεμαστούν τα στολίδια, σχοινί σε δυο κομμάτια τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για να κρεμαστεί από την οροφή ή το φωτιστικό.
4- Είτε υπάρχουν παιδιά στο σπίτι , είτε όχι (ποιος είπε ότι και οι ενήλικες δε γινόμαστε πάλι παιδιά στις γιορτές?). Πρασινάδα σε γιρλάντα και κρεμασμένα πάνω της με κόκκινη κορδέλλα τα κλασσικά γλυφιτζούρια των παιδικών μας χρόνων, στολίζουν περιμετρικά ένα παράθυρο του σπιτιού.

Αυτά για σήμερα!Ελπίζω κάποιες ιδέες να σας άρεσαν και θα χαρώ να το μάθω.
Καλή συνέχεια στη μέρα σας!..και  μόνο 27 μέρες..παρα..πα..παμ...Χριστούγεννα!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Όλες οι ιδέες καταπληκτικές Γεωργία μου! Ειδικά το κλαδί! :))

    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!Το κλαδί λέω με κάποιο παρόμοιο τρόπο να το φτιάξω κι εγώ, για να δούμε..Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Γιωργία παρόλο που με αγχώνει απίστευτα αυτή η αντίστροφη μέτρηση, απο την άλλη έχω παιδιάστικη ανυπομονησία να καταλήξει!!!
    Ολες σου οι προτάσεις έχουν παιδική αθωότητα που τόσο μ αρέσει!!!
    Νάχουμε υγεία και ν απολαύσουμε δημιουργικά τις μέρες που έρχονται
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, κορίτσι μου!Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό!Χαίρομαι που ανακαλύπτεις τη παιδικότητα, μέσα από τις προτάσεις..πιστεύω ότι όλοι βγάζουμε τη παιδικότητα που έχουμε μέσα μας, αυτές τις μέρες.. Φιλάκια και περαστικούλια σου.

      Διαγραφή
  3. Kαταπληκτικά όλα Γιωργία μου τρελαίνομαι για Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω τις δικές σου!Πάντα αγαπώ τις βόλτες στα σπιτάκια σας, όμως ειδικά αυτή την εποχή με το τρόπο της η καθεμία σας, είσαστε ανεπανάληπτες!Πολλά φιλιά, επίσης.

      Διαγραφή
  4. Πολύ μού άρεσε το κλαδί με τα στολίδια! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!έχεις δίκιο είναι ιδιαίτερο και τόσο απλό να γίνει!Να΄σαι καλά να δημιουργείς πάντα ομορφιές!

      Διαγραφή
  5. Αυτό με τα πινέλα είναι καταπληκτικό!
    Νομίζω ότι θα το φτιαξω. Σίγουρα θα το φτιαξω!
    Καλό βράδυ Ζωρζέτ Β!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ αν τελικά το φτιάξεις να το δω στο blog σου!Αγόρασα μερικά πινέλα για να τα κάνω ημερολόγια, για δωράκια των ημερών..για να δούμε θα προλάβω να τα φτιάξω...Φιλιά Αθηνά μου και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. My friend Mariette
      Wishing you a nice week & a happy month!Kisses, dear!

      Διαγραφή
  7. Όλα είναι υπέροχα!
    Ας στολίσουμε και ας δημιουργήσουμε με χαρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά, κορίτσι μου, είναι το ζητούμενο!.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. καλημερα καλη μου φιλη! περασα ευχηθω ενα καλο σκ! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου, δεν είδα εγκαίρως το σχόλιο σου για να σου ευχηθώ το ίδιο, όμως μπορώ να σου ευχηθώ μια όμορφη εβδομάδα και ένα μήνα γεμάτο χαρούμενες, ευτυχισμένες στιγμές!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και ευχαριστώ που πέρασες!Συνήθως, εσάς τους άντρες αυτές οι διαδικασίες σας αφήνουν αδιάφορους, αν και κατά βάθος νομίζω πως απολαμβάνετε το γιορτινό περιβάλλον μαζί με τους αγαπημένους σας..απλά, οι περισσότεροι θεωρείτε ότι αυτές είναι γυναικείες ασχολίες! Τη καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Γεωργία μου ,πανέμορφες ,απλές και ανακυκλώσιμες ιδέες ! Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω με αισιόδοξη και γιορταστική διάθεση . Μου βάζεις ιδέες ,όμορφες ομολογώ και σύντομα θα αναλάβω δράση . Να είσαι πάντα καλά ,γερή και δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει να λες εσύ ότι εγώ σου βάζω ιδέες!!Θα χαρώ να μας δείξεις τα αποτελέσματα της δράσης σου!Όσο για τη διάθεση που λες, το παλεύω με κάθε δυνατό τρόπο!Η ζωή συνεχίζεται και η αισιοδόξια είναι απαραίτητη! Σ΄ευχαριστώ καλή μου φίλη για όλα!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες, για άλλη μια φορά, οι ιδέες σου!
    Το κλαδί, σούπερ!!!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτα μου, Καλημέρα!Κοίτα που το κλαδί έκλεψε τις εντυπώσεις!..και μένα πάντως μου έκανε κλικ!Τα φιλιά μου και επίσης καλό, γιορτινό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Ολα μέσα στο πνέυμα των Χριστουγέννων!!! Ολοι μπροστά σε αυτά έχουμε την ίδια παιδική ηλικία!!! Καλό μήνα Γεωργία φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Έφη μου!Είναι τόσο όμορφο μέσα από όλα τα προβλήματα, μπορείς να παραμένεις παιδί αυτές τις μέρες!Η μαγεία των Χριστουγέννων, ευτυχώς, καλά κρατεί ακόμα και στην εποχή μας!Φιλιά, κορίτσι!

      Διαγραφή