Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2014

29 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!

Πρώτα απ΄όλα ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια στη προηγούμενη ανάρτηση.
Με σκλαβώσατε ειλικρινά!..και για να σας αποζημιώσω 5 νέες ιδέες για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.
Βλέπετε, διαλέγετε και κατασκευάζετε, στολίζετε, κάνετε τα δώρα σας.
Όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από το Pinterest και τη σελίδα μου εκεί.
Καλό απόγευμα και την αγάπη μου σε όλες σας!






ΥΓ.Οι συγκεκριμένες ιδέες κινούνται πάνω - κάτω στο ίδιο ύφος.Οι περισσότερες είναι εύκολες να κατασκευασθούν και χρειάζονται ελάχιστα χρήματα, αλλά οπωσδήποτε μια βόλτα στο δάσος!

 Και φυσικά παίρνω μέρος στο πανηγύρι της Κάτιας http://starsandicicles.blogspot.gr/
 και μετρώ ανάποδα για την Δέσποινα  !!!http://despinasstudio.blogspot.gr/

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Εύχομαι τα καλυτερότερα σε σένα και τους αγαπημένους σου!Να περνάς όμορφα και μέσα στο πνεύμα των γιορτών.

      Διαγραφή
  2. Γεωργία μου, έτσι ...βάλε στο κλίμα! Πολύ όμορφες ιδέες! Τούτο το ΣΚ ξεκινάω τους στολισμούς μου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που θα προλάβεις να κάνεις και αυτό!!!!!Αν και πιστεύω πως μας φυλάς εκπλήξεις με το ντεκουπάζ..αποκλείεται να μην έχεις φτιάξει στολίδια και για το σπίτι σου!!!Θα περιμένω να δω τους στολισμούς σου,έτσι να χαίρομαι κι εγώ. Φιλάκια, όμορφη!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες και καλόγουστες οι ιδέες - προτάσεις!

    Καλό βράδυ να έχεις! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μου άρεσαν κι εμένα, οικολογικές θα έλεγα.
      Αυτή τη δεύτερη, μπορεί να τη φτιάξω κι εγώ... περίπου έτσι!
      Βέβαια μου αρέσουν σχεδόν όλα τα στυλ χριστουγεννιάτικης διακόσμησης, έπεται συνέχεια λοιπόν!
      Καλό απόγευμα και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Dearest Georgette,
    You certainly selected lovely photos off Pinterest!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. How many lovely pictures! The last one is my favourite..i love the birdcages!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ Nordic chic οι προτάσεις σου! Η πρότελευταία φωτογραφία με τους λευκούς τάρανδους είναι μία από τις αγαπημένες μου.
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή