Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

30 μέρες πριν τα Χριστούγεννα!!!

Καλημέρα!
Μετρώντας ανάποδα για τα Χριστούγεννα μας μένει ένας μόνο μήνας ή αλλιώς 30 μέρες!
Δυστυχώς και φέτος δεν θα στολίσω χριστουγεννιάτικα το σπίτι μου, μιας και ακόμα έχουμε πένθος. 
Θα κάνω βέβαια ότι καλύτερο μπορώ να ζεστάνω την ατμόσφαιρα χρησιμοποιώντας κεριά και διάφορες μικροσυνθέσεις.


Το σπιτάκι μου εδώ όμως, όπως είδατε το στόλισα και από δω και στο εξής κάθε μέρα θα ανεβάζω από μερικές χριστουγεννιάτικες ιδέες, έτσι για να νιώσω ότι έρχεται αυτή η όμορφη γιορτή αγάπης.


Βέβαια τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο λαμπιόνια και γιρλάντες, δενδράκια και στολίδια, έτσι θα φροντίσω να στολίσω και τη καρδιά μου, όπως και αυτές των αγαπημένων μου με περισσότερη αγάπη και τρυφερότητα και αν τα καταφέρω όλο και κάτι θα φροντίσω να ετοιμάσω, για τα διάφορα bazaars αγάπης ( θα τα δείτε σε επόμενη ανάρτηση, όσα έχω ξεκινήσει και περιμένουν τις τελευταίες πινελιές)


Μέχρι τότε σας φιλώ, εύχομαι να είστε καλά, και να βλέπω τα δικά σας Χριστουγεννιάτικα στολίσματα  και δημιουργήματα για να χαίρομαι διπλά και τρίδιπλα!

ΥΓ. Το σπιτάκι μου πάσχει ακόμα από ιό όταν χρησιμοποιώ τον chrome, αντίθετα λειτουργεί κανονικά με τον firefox.Αν κάποιος φίλος έχει ιδέα, τι μπορώ να κάνω για να απαλλαγώ από τον ιό, ας μου  στείλει  το τρόπο στο e- mail μου.

24 σχόλια:

  1. Ωραία η ιδέα σου να ανεβάζεις ιδέες Χριστουγεννιάτικης διακόσμησης!
    Θα περνάω να θαυμάζω και ίσως κλέψω και καμιά ιδέα!
    Καλό απόγευμα Ζορζέτ Β!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και θα χαρώ πιο πολύ αν όντως κατασκεύασεις κάποιες! Τα χριστούγεννα είναι αγάπη και χαρά! Τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  2. Χριστούγεννα δεν είναι μόνο τα φώτα και τα λαμπιόνια.... Χριστούγεννα είναι να μπορούμε να δώσουμε σ’ εκείνους που έχουν ανάγκη, χωρίς να ζητήσουμε καμιά ανταπόδοση!!!! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτή την γιορτή με τους αγαπημένους σου!!! Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμη ευχή και σε ευχαριστώ πολύ! Τα χριστούγεννα είναι η μεγαλύτερη γιορτή αγάπης και ελπίδας! Να είσαι καλά εσύ και όσοι αγαπάς και να περάσετε υπέροχα και με τις προετοιμασιες και τις άγιες μέρες! Πολλά φιλια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Γιουπιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!
    Τρελαίνομαι για χριστούγεννα!
    Δεν έχει σημασία αν στολίσεις τα Χριστούγεννα είναι μέσα μας όπως είπες και αυτό μετράει!
    Μπράβο σου που συμμετέχεις στα μπαζαρ είναι ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε όλοι μας.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα χριστούγεννα είναι μέσα μας και τοτε είναι παντού! Αγαπώ κι εγώ αυτή τη γιορτή για χιλιάδες λόγους! Να είσαι γερή, τυχερή και ευτυχισμένη με όλους τους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  4. Επιτελους μπορώ να ασου αφήσω σχόλιο χωρίς να μου γραφει πως είναι το λογισμικο σου κακόκοβουλο .. μου προξενισε τοση απορία..!!!! αφου πριν μπορούσα να το κανω ισως να διωρθώθηκε το θεμα.. μακαρι ..
    να στολίσεις το σπιτακι σου να αλαξει και η διάθεση σου σιγα σιγα ο χρόνος είναι ο καλυτερος γιατρός θα συμφωνήσω με την Ποδηλατισσα πιο πανω.. τα ΧΑΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ... να είσαι καλα με όσους αγαπας.. θα παιρνω ιδέες απο σενα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έσπασε τα νεύρα το κακόβουλο λογισμικό! Ελπίζω να έλειξε αυτή η υπόθεση κα να μπορέσω επιτέλους νακανω δημοσιεύσεις! Πάντως απλα και μόνο που μπορούσα ναπερναω απο τα σπιτάκια σας μου έφτιαχνε η διάθεση, ανεξάρτητα απο το αν δεν σφήνα σχόλια! Ας μην επαναλαμβανομαι αλλά πραγματικά η γιορτή αυτή είναι απο μονη της αγάπη και αγάπη! Πολλά πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  5. Christmas is in the air...i love xmas!!! Very beautiful creations
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To blog-o-σπιτάκι μου το στόλισα πριν μερικές μέρες, το σπίτι μου άρχισα να το στολίζω σήμερα!

    Πολύ σωστά αναφέρατε, τόσο εσύ όσο και οι άλλες φίλες, ότι τα Χριστούγεννα είναι πάνω απ' όλα αγάπη... Και προσφορά... όπως επισημαίνει, άλλωστε και η Ποδηλάτισσα.

    Από παιδάκι, έχω συνδυάσει τις γιορτινές αυτές μέρες και με το στολισμό, διότι αλλάζει τελείως τη διάθεσή μου! Στολισμός μπορεί να είναι μερικά κεράκια, μυρωδιά εσπεριδοειδών και κανέλας διάχυτη στο χώρο, μια γαβάθα με καρπούς και κουκουνάρια, δυο κλαράκια πεύκου ή έλατου...

    Χριστούγεννα είναι κι οι αναμνήσεις που ξυπνούν από μακρινά χρόνια, με τις μαμάδες μας να ζυμώνουν και να φουρνίζουν τα γλυκά και το σπίτι να μοσχοβολά μέλι, φρέσκο βούτυρο, γαρύφαλο!...

    Μ' όλα αυτά νοιώθω την ψυχή μου ν' ανοίγει... Και δεν είναι, βέβαια, η "ύλη" το κλειδί...

    Πολύ χάρηκα που είδα ξανά ανάρτησή σου!
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά! ❤

    [Εν αναμονή των όμορφων, χριστουγεννιάτικων ιδεών!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου γέμισε τη ψυχή μου ζεστασιά!Ναι τα Χριστούγεννα είναι όλα αυτά που είπες, αγάπη, προσφορά, ζεστή ατμόσφαιρα, στολισμός, παιδικές αναμνήσεις και αυτές τις ενέργειες που κάνεις εσύ για να δημιουργήσεις τις αυριανές αναμνήσεις των παιδιών σου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες!Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Τα; Χριστούγεννα είναι μια ζεστή γιορτή γιατί αυτή η μαγεία στην ατμόσφαιρα σε κάνει να θέλεις να μοιράζεσαι με εκείνους που έχουν ανάγκη !!!
    Καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ nikol μου! Είναι η κατ΄εξοχήν γιορτή της αγάπης και της ζεστασιάς!Να περάσεις όμορφα με τις προετοιμασίες, όπως και τις άγιες μέρες με μπόλικη αγάπη και χαρά!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Να περάσεις ειρηνικά Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου, Γεωργία μου, και με όσους μπορείς να μοιραστείς την αγάπη σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δε θα στολίσω, θα περάσουμε όλοι μαζί τις γιορτές και μόνο από γεμίζει η ψυχή μου!Βέβαια δυστυχώς κάποιοι θα έχουν τη παρουσία τους μόνο μέσα στις μνήμες και την καρδιά μας!Πάντα υγεία, καλή μου και πολλές όμορφες στιγμές!Φιλάκια επίσης!

      Διαγραφή
  9. Dearest Georgette,
    Lovely little touches and yes, just a little bit of decorations in our home and more so in our hearts that will do!
    Hope you can solve your virus problem.
    Sending you hugs, especially for during this time of the year when 'missing' loved ones are no longer with us.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your comment, my friend! love is all we need... and my angels are with us all time!Hugs and kisses!Have a nice week!

      Διαγραφή
  10. καλημερα καλη μου φιλη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω εντελώς!!!Να΄σαι καλά και καλύτερα!!!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ποιος δεν αγαπάει τα Χριστούγεννα απλά φέτος είμαι λίγο υποτονική , δεν έχω όρεξη ούτε καν να στολίσω, χωρίς σοβαρό λόγο απλά αισθάνομαι κουρασμένη και τα στολίδια απλά να τα φτιάχνω και να τα χαρίζω στους άλλου;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χεχε! Τα βλέπω καθυστερημένα .... αλλά μου αρέσουν όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεωργία μου σου εύχομαι να περάσεις όμορφες γιορτές γεμάτες Αγάπη! Τα Χριστούγεννα είναι στη ψυχή μας!
    Πολλά φιλιά και Καλές Δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχα Αρμονία μου , η Β κληρωση του πανηγυριού τελειωσε και περιμενω την διευθυνση σου για το καθιερωμενο αναμνηστικο δωρο στο katitimou@gmail.com σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή