Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Χειμώνας!!!!!!!!!!!!!!

Καλημέρα, Καλό χειμώνα, καλό μήνα και καλή βδομάδα!

Αρχίζει σήμερα επίσημα ο χειμώνας και ταυτόχρονα ο ομορφότερος μήνας του, ο μήνας των γιορτών!
Οι πόλεις, τα χωριά, τα καταστήματα, τα σπίτια αν δεν έχουν ήδη στολιστεί, στολίζονται αυτές τις μέρες.

Αναμένοντας τη γέννηση του Χριστού, προετοιμάζουμε το περιβάλλον μας και τις καρδιές μας για τη μεγάλη γιορτή!
Σας έχω ήδη πει ότι φέτος δε θα στολίσω δένδρο, ούτε εξωτερικά το σπίτι μου!
Θέλω όμως να φτιάξω μια ζεστή ατμόσφαιρα για τους αγαπημένους μου και δεδομένου ότι θα μαζευτούμε  όλη η οικογένεια μετά από 4 μήνες (Ναι!!!θα έρθει και η μεγάλη κόρη μου από το εξωτερικό), θα χρησιμοποιήσω συνθέσεις και κεριά σε διάφορες γωνιές του σπιτιού, που πιστεύω θα δώσουν με κάποιο τρόπο τη γλυκιά θαλπωρή, που απαιτούν οι άγιες μέρες.
Εσάς όμως σας έχω υποσχεθεί, ότι θα σας δίνω διάφορες ιδέες που έχω μαζέψει κατά καιρούς, ώστε να σας δώσουν έμπνευση και αν κάτι σας αρέσει να το κατασκευάσετε.
Οφειλώ να πω, πως ο στολισμός του blogοσπιτου,  οι γιορταστικές ιδέες και τα σχόλια σας, με βοήθησαν πολύ αυτές τις μέρες!Πήρα δύναμη, κουράγιο να ξεπεράσω πιο ανώδυνα τις δυσκολίες μου, των ημερών αυτών!
Μένοντας πιστή  λοιπον σε αυτό που έχω ήδη ξεκινήσει,σας έχω και σήμερα  κάποιες προτάσεις.

1/Μια γιορτινή κούπα!Μπορείτε να φτιάξετε από μια για κάθε μέλος της οικογένειας!Οι φίλες που δημιουργούν με decoupage, δε θα δυσκολευτούν καθόλου να βρουν το θέμα που θα στολίσει τις κούπες!όμως και οι υπόλοιπες, με σπρέυ σε διαφορετικά χρώματα, μπορούν να κάνουν θαύματα.
2/Τα μικρά αυτά δενδράκια που εικονίζονται, κυκλοφορούν παντού από πολυκαταστήματα, μέχρι ανθοπωλεία! Όμορφο περιτύλιγμα στα γλαστράκια, ένας δίσκος, βαμένα με σπρέυ κουκουνάρια, μπάλες και κεριά... και ένα όμορφο αποτέλεσμα για μια γωνιά στο σπίτι.
3/Μια γιρλάντα περιτυλιγμένη με φωτάκια και κρεμασμένες καρδιές σε διάφορα μεγέθη από τσόχα, στολισμένες με ασορτί φιογκάκια  γίνονται το στόλισμα της κουπαστής της σκάλας, είτε εσωτερικής, είτε εξωτερικής.
4/Τόσο απλό και όμορφο (κάτι τέτοιο σίγουρα θα φτιάξω κι εγώ)!Μια γυάλα, φύλλα από κυπαρίσσι, έλατο, πεύκο, ένα κερί και λίγη λινάτσα και τέλος!
Φαντάζομαι και 2-3 γυάλες σε διαφορετικά σχέδια και μεγέθη  πάνω σε ένα δίσκο ή κοντά - κοντά.. και να μια υπέροχη σύνθεση.

5/και  τέλος για σήμερα, ένα εναλλακτικό δένδρο.Χρειαζόμαστε μόνο χοντρό λευκό σχοινί, μερικές πινέζες, μικρά διακοσμητικά μανταλάκια, λίγες κάρτες ευχών και μερικά στολίδια και έτοιμο το δένδρο!

..η συνέχεια αύριο!

Χωρίς καμμιά διάθεση να σας χαλάσω το κλίμα γιορτής και δεδομένου ότι όλα είναι μέσα στη ζωή:

·                  "  Ο θάνατος τερματίζει μια ζωή, όχι μια σχέση" Λέμμον Τζακ

Αφιερωμένο στον πατέρα μου, που πριν λίγες μέρες, έκλεισε ο πρώτος χρόνος απουσίας του, από τις ζωές μας.
Ζει όμως πάντα μέσα στις μνήμες και στις καρδιές  μας.


18 σχόλια:

  1. Γεωργία μου καλό μήνα με υγεία!!
    Καλώς να υποδεχτείτε την κόρη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!Πλησιάζουν οι μέρες!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις διακόσμησής σου,
    Να είσαι καλά να θυμάσαι το μπαμπά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!Μου άρεσαν κι εμένα... και μόνο που τις ανέβασα νιώθω σα να τις στόλισα κι εγώ!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ..σίγουρα ποτέ δε ξεχνάς το γονιό σου, πόσο μάλλον έναν υπέροχο γονιό!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες οι ιδέες σου Ζωρζετάκι μου!
    Πραγματικά φανταστικές.
    Να έχει καλούς ουρανούς ο μπαμπάς και να σας προσέχει!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενα!Σίγουρα μας προσέχει από εκεί ψηλά!Πολλά φιλιά, γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίες οι ιδέες σου!!!!
    Καλό μήνα εύχομαι και καλώς να υποδεχθείτε την κόρη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ , κορίτσι μου!Εύχομαι να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές, που έχεις περάσει μέχρι φέτος!Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πωω πωωω δεν έχω δει πιο ωραίες φωτογραφίες! Καλό μήνα και καλώς να τη δεχτείς!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που πέρασες και σου άρεσαν οι ιδέες που διάλεξα!!Σ΄ευχαριστώ και για τις ευχές!Ανυπομονώ να έρθει το παιδί μου! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό χειμώνα και επίσημα λοιπόν Γεωργία μου!
    Να περάσετε όμορφες γιορτές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου και εύχομαι και εσύ το ίδιο!Αγάπη και χαρά να έχεις γύρω σου και μέσα σου!

      Διαγραφή
  7. Μου 'άρεσε η ιδέα για το δενδράκι μου λείπει ο..ξύλινος τοίχος! Φίλη μου να θυμάσαι πάντα με αγάπη όλους όσους πέρασαν από τη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου!Έτσι είναι!Μόνο έτσι πεθαίνουν οι αγαπημένοι, με τη λησμονιά!
      Όσο για την ιδέα που σου άρεσε, ίσως να μπορούσες να το φτιάξεις σε ένα καμβά ή σε ένα κόντρα πλακέ.

      Διαγραφή
  8. Αυτή την κούπα πολύ την αγάπησα! Εννοείται και το περιεχόμενο! Θα προσπαθήσω να φτιάξω μία αντίστοιχη! Thanks for the inspiration!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δωρεάν είναι, κούκλα μου...δε χρειάζεται να ευχαριστείς!Είμαι σίγουρη πως θα τη καταφέρεις!Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή