Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Φιλία..και χιονονιφάδα!





Η φιλία μοιάζει με ουράνιο τόξο
Είναι φωτεινό και γεμάτο χρώματα
Δεν παύει να λάμπει όσο έχεις φίλους.
Οι φίλοι μπορούν
πάντα να σε βοηθήσουν
Στην ουσία δεν είναι η συμβουλή
που δίνουν, αλλά είναι
η υποστήριξη που ουσιαστικά
μετράει.
Τα χρήματα δεν είναι αυτά
που κάνουν έναν άνθρωπο πλούσιο.
Αυτό που κάνει ένα άτομο
πλούσιο ή φτωχό
είναι το είδος των ανθρώπων
τους οποίους αποκαλείς φίλους
&
εγώ είμαι πολύ πλούσια.
.

 Αφιερωμένο στις 2 αγαπημένες μου φίλες.
Φιλίες που μετράνε  40 χρόνια,  η πρώτη και  25 χρόνια, η άλλη.
Ανεκτίμητοι θυσαυροί και οι δυο τους.
Ελπίζω κι εύχομαι να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε μαζί,
 κρατώντας σφιχτά η μια το χέρι της άλλης.


....και για να μη βγούμε από το εορταστικό κλίμα, ένα video για τη κατασκευή
νιφάδων χιονιού από χαρτί!
Το βρήκα στο youtube και η κατασκευή τους μου φάνηκε πιο εύκολη από άλλες  παρόμοιες
και με πιο όμορφο αποτέλεσμα
Θα το διαπιστώσω το βράδυ, που θα προσπαθήσω.

6 σχόλια:

  1. Στην οικογένεια γεννιέσαι, τους φίλους όμως τούς επιλέγεις και σε επιλέγουν κι αυτό τούς κάνει ακόμα πιο ξεχωριστούς!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία μου όντως οι φιλίες είναι ιερές και απαραίτητες σε όλους μας!
    Έτσι και εγώ έχω τους ίδιους φίλους τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου!
    Πολλά φιλιά!

    υ.γ. θα τσεκάρω το βιντεάκι για να φτιάξω χιονονιφάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωρζετάκι μου όντως οι φίλοι είναι πολύ σημαντικοί στην ζωή μας και μας είναι απαραίτητοι.
    Αυτό με την χιονονιφάδα μου άρεσε πάρα πολύ και θα προσπαθήσω να το κάνω μαζί με την κόρη μου οπωσδήποτε!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πραγματική φιλία είναι ευλογία... Να χαίρεσαι τις φίλες σου!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελαίνομαι να ακούω ανθρώπους να χαίρονται
    γι αυτό το πολύτιμο που έχουν αποκτήσει, την παραγματική φιλία.
    Φιλιά πολλά και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή