Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Διαβάζοντας...

Καλημέρα!
Μετά από αρκετό καιρό, σας βρίσκω ξανά.
Τις μέρες που μεσολάβησαν από τη  τελευταία ανάρτηση μου, ασχολήθηκα με πολλά και διαφορετικά πράγματα. 
Διάβασα βιβλία, ζωγράφισα, έφτιαξα αντικείμενα με decoupage, είδα ταινίες, έπλεξα με το βελονάκι και επιτέλους έμαθα να πλέκω με βελόνες(μη γελάτε!!! ναι τώρα έμαθα πίσω - πίσω και μάλιστα, μόνο τα βασικά).
Όχι δε σας ξέχασα, απλά δεν μπορούσα να κάνω ανάρτηση γιατί είχα πρόβλημα, αφού χάλασαν και tablet και υπολογιστής (μαζί @), και από το κινητό δεν μου είναι εύκολο να ασχοληθώ με το blog. 
Πάντως αύριο - μεθαύριο το πολύ, θα έχω έστω το tablet μου και θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας, αλλά και  θα σας δείξω ότι έφτιαξα τις μέρες που δεν εμφανίστηκα στη γειτονιά μας.
Σήμερα θα σας προτείνω δυο βιβλία που με κέρδισαν, που κέντρισαν τόσο το  ενδιαφέρον μου ώστε δε σταμάτησα απλά στην ανάγνωση τους, αλλά αμέσως μετά με έκαναν να αναζητήσω περισσότερες πληροφορίες για  τα πρόσωπα και τα θέματα που πραγματευόταν το καθένα και σίγουρα στο μέλλον θα τα ξαναδιαβάσω.Είναι και τα δυο, όλως τυχαίως, βιβλία που κινούνται στο δρόμο της πνευματικότητας.
Δε ξέρω αν κάποια σας έχει διαβάσει κάποιο από αυτά τα βιβλία, αν ναι θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας.
Το πρώτο είναι: 

"Οι 40 κανόνες της αγάπης"
Μυθιστόρημα


μετάφραση: Άννα Παπασταύρου

462 σελ.
Στο οπισθόφυλλο υπάρχει η περίληψη, η οποία όμως, πάντα κατά τη γνώμη μου, δε σε προετοιμάζει κατάλληλα για το μεγαλείο που θα βρεις στις σελίδες του.

"...Υπάρχει τρόπος να συλλάβεις τι σημαίνει αγάπη, χωρίς ν' αγαπήσεις εσύ ο ίδιος πρώτα; 

Η αγάπη δεν μπορεί να εξηγηθεί. Μπορεί μόνο να βιωθεί. 
Η αγάπη δεν μπορεί να εξηγηθεί, κι όμως εξηγεί τα πάντα. 


Το λυρικό, ευφάνταστο μυθιστόρημα της Ελίφ Σαφάκ, συγγραφέως του μπεστ σέλερ "Το μπάσταρδο της Κωνσταντινούπολης" (The Bastard of Istanbul) και πιο πολυδιαβασμένης γυναίκας συγγραφέως στην Τουρκία, ξετυλίγεται σε δύο παράλληλες αφηγήσεις. Στον δέκατο τρίτο αιώνα, ο σούφι ποιητής Ρουμί συναντάει τον πνευματικό του μέντορα, τον διαβόητο περιπλανώμενο δερβίση, γνωστό ως Σαμς αλ- Ντιν Ταμπρίζ, και μεταμορφώνεται από έναν πετυχημένο αλλά δυστυχισμένο θρησκευτικό ηγέτη σ' έναν αφοσιωμένο μυστικιστή και υπέρμαχο της αγάπης.

Στη σύγχρονη Μασαχουσέτη, μια δυστυχισμένη νοικοκυρά, η Έλλα Ρουμπινστάιν, εμπνευσμένη από το μήνυμα αγάπης του Ρουμί, βρίσκει το θάρρος να ξεκινήσει τη δική της μεταμόρφωση. 
Αναμειγνύοντας την Ανατολή με τη Δύση, το παρελθόν με το παρόν, η Σαφάκ μας χαρίζει ένα συναρπαστικό, δραματικό και πληθωρικό αφήγημα για το πώς η αγάπη λειτουργεί και επηρεάζει τον κόσμο."
....και ακολουθούν οι παρακάτω κριτικές:
"Ένα συγκλονιστικό και σοφό βιβλίο... [που] αφηγείται τη συναρπαστική ιστορία της ζωής του Ρουμί".
[The Associated Press]

"Το γοητευτικό, δαιμόνιο και συγκινητικό μυθιστόρημα της Σαφάκ αναβιώνει με τρόπο θαυμαστό τη θεϊκή αποκάλυψη του Σαμς και του Ρουμί".
[Booklist]




Το δεύτερο είναι :

"Η υπέρβαση"



Εσωτερικό ταξίδι προς το φως


246 σελ.


..και ακολουθεί μια μικρή περίληψη στο οπισθόφυλλο...

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει το εσωτερικό ταξίδι μιας νέας γυναίκας, της Ίρινας, που ξεκίνησε τη ζωή της σε ένα μικρό νησί του Αιγαίου, σε κλειστό περιβάλλον και μέσα σε ταραγμένη ατμόσφαιρα. Μια σειρά από συμπτώσεις την οδηγούν στο Παρίσι, όπου ξεκινάει την προσωπική της αναζήτηση για έκφραση και εκπλήρωση μέσα από τις συλλογικές εμπειρίες της νεολαίας που σημαδεύτηκε από τον Μάη του '68.

Μετά από πολυάριθμες συναισθηματικές και επαγγελματικές απογοητεύσεις, όλα φαίνονται να καταρρέουν. Αλλά στο βάθος του τούνελ, εμφανίζεται επιτέλους ένα φως, το σημάδι μιας πνευματικής ανάτασης... Μικρά και μεγάλα θαύματα επέρχονται τότε και την οδηγούν να απεμπλακεί από τις αρνητικές δυνάμεις, μέσα από μια συγκινητική διαδρομή μύησης, που είναι συγχρόνως και μια υπέρβαση των εσωτερικών και εξωτερικών συνόρων.



Το ξέρω επαναλαμβάνομαι, αλλά ειλικρινά αν δεν τα έχετε διαβάσει, βάλτε τα στο πρόγραμμα σας για το μέλλον.Τα ταξίδια που σε πάνε είναι από αυτά που δε ξεχνάς εύκολα.

Τα φιλιά μου σε όλη τη γειτονιά και καλή συνέχεια στη μέρα σας.

27 σχόλια:

  1. Ζωρζετάκι περιμένω φωτογραφίες με ότι έφτιαξες άμεσα!!!!
    Τα βιβλία που προτείνεις δεν τα έχω διαβάσει αλλά φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!
    Θα τα αναζητήσω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας τα δείξω στην επόμενη ανάρτηση,γλυκιά μου!Φιλια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Γεωργία μου!!
    Αυτό το πράγμα να χαλάνε όλα μαζί, είναι ανεξήγητο!!
    Πολύ ενδιαφέροντα τα βιβλία, μου αρέσουν οι εσωτερικές αναζητήσεις!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ανεξήγητο και τελείως εκνευριστικο! Ευτυχώς αυτά φτιάχνονται! Πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  3. ευχαριστουμε πολυ για τις προτασεις Γεωργια μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και διαβάζω πολύ, δεν έχω μπει ποτε μέχρι τώρα στη διαδικασία να σας προτείνω κάποιο βιβλίο. Τα συγκεκριμμένα είναι διαφορετικά. Καλό σου βράδυ και μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Δεν γνωρίζω τα βιβλία, αλλά μου άρεσαν οι προτάσεις σου! Στα υπόψιν, λοιπόν!!
    ;-)
    Θέλω να δω κι εγώ τις δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!!!
    (Αυτό πάλι, που όταν χαλάει κάτι, ξαφνικά ζηλεύουν κι όλες οι άλλες ηλεκτρικές συσκευές, πού το πας?! Υπάρχει επιστημονική εξήγηση?!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστημονική εξήγηση? Μπα..δε νομίζω, μάλλον τυχαίο. Μη φανταστείς οτι φτιάχνω τα αριστουργήματα που έχουμε μάθει να βλέπουμε στις χρυσοχερες μας, αλλά μου αρέσει να προσπαθώ.Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τελικά χρησιμοποίησες πολύ επικοδομητικά το χρόνο σου και περιμένουμε να δούμε ότι έφτιαξες !!Το βιβλίο ΄΄η υπέρβαση΄΄ το διάβασα το καλοκαίρι και μου άρεσε και μένα πολ΄ύ !!! Το άλλο δεν το έχω διαβάσει !!!
    Καλό Σ/Κ και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο! Όσο για τα υπολοιπα,ναι όλο και με κάτι καταπιανομουν !Θα σας τα δείξω σε επόμενη ανάρτηση. Πολλά φιλια και μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο Γεωργία μου!
    Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι;
    Περιμένουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι εσύ μιλάς για ομορφιές? που τόσο σύντομα εχεις φτασει σε τόσο υψηλό επίπεδο? Δε σε φτανω με τίποτα, αλλά θα σας τα ναεβασω για να ακούσω τις κρίσεις σας και τα εποικοδομητικα σχόλια σας.Πέρασα απο το Συμπόσιο σου, αλλά θέλω να ξαναδιαβασω παλι.Φιλια πολλά, καλό μου!

      Διαγραφή
  7. Welcome back! I'm glad you enjoed your time with your passions.Thank you for the book suggestions
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που είσαι πάλι μαζί μας!!!!!Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου!Υγεία, χαρά, δημιουργία, πρόοδο, αγάπη και ότι άλλο επιθυμείς να στο φέρει το 2015!Πολλά φιλιά και μη ξαναχαθείς!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα, Γεωργία!
    Εχω διαβάσει την "Υπέρβαση" και μου άρεσε !!! Το άλλο δεν το γνωρίζω !!
    Ανυπομονώ κι εγώ για τα καλούδια που έφτιαξες !!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου χαίρομαι που σου άρεσε η "Υπέρβαση"!Σε λίγο θα έχετε ότι έφτιαξα μάλλον σε δυο αναρτήσεις.Σε φιλώ γλυκά κι ευχαριστώ που περνάς.

      Διαγραφή
  10. Ανυπομονούμε να δούμε τις δημιουργίες σου! Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου!Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά που έφτιαξα.Σίγουρα θα περιμένω τα σχόλια σας, με χαρά.Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Nice books!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς ήρθες , βλέπω ότι έκανες δημιουργικά τη..φυγή σου.Έχω μία στοίβα βιβλία αυτό το καιρό που μου έδωσε η κόρη μου και δεν έχω αυτοσυγκέντρωση λόγω προβλημάτων να διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι σου συμβαίνει, αλλά ειλικρινά εύχομαι ότι κι αν είναι να είναι περαστικό και να το ξεχάσεις γρήγορα.Όσο για τ στοίβα εκεί θα είναι και θα σε περιμένει!Η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις πάντα την ίδια διάθεση για διάβασμα, απλά το κρύο, το τζάκι είναι ιδανικές συνθήκες για ταξίδια μέσα από τα βιβλία.Σε φιλώ και ξανά εύχομαι να εκλείψουν σύντομα τα προβλήματα σου.

      Διαγραφή
  13. Καλωσόρισες και πάλι Γεωργία μου.
    Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο βιβλία, αν και είναι από αυτά που μου αρέσουν.
    Λόγω εγγονής δεν έχω χρόνο να ψάξω οπότε με βοηθάς πολύ με τις προτάσεις σου.
    Περιμένω κι εγώ τα θαύματα σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλωσόρισες και πάλι Γεωργία μου.
    Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο βιβλία, αν και είναι από αυτά που μου αρέσουν.
    Λόγω εγγονής δεν έχω χρόνο να ψάξω οπότε με βοηθάς πολύ με τις προτάσεις σου.
    Περιμένω κι εγώ τα θαύματα σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις, Γεωργία μου!
    Καλό μήνα να έχεις! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή