Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

ΑΠΡΙΛΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλώς όρισες Απρίλη!!!!!
Καλό μήνα, ευλογημένο Πάσχα και μια όμορφη άνοιξη να έχουμε!


Δυο αγαπημένα μου τραγούδια, με θέμα έναν από τους ομορφότερους μήνες του χρόνου, αφιερωμένο σε όλους σας.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ - ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ


Στίχοι και Μουσική: Ορφέας Περίδης

Ψαράδες την πρωταπριλιά μεγάλο ψέμα είπαν

σκαρφάλωσαν στις φασολιές και στα ουράνια βγήκαν
ήπιαν το γάλα των θεών, όλο το γαλαξία
αιώρες στο άλσος το ιερό με τα κορίτσια είδαν
τους πόθους και τα πάθη, το ερωτευμένο ελάφι



Το σάββατο τους ξύπνησαν οι γκάιντες και τα ντέφια
ο Λάζαρος ο αγέλαστος βάγια σκορπάει στα δίχτυα
το μοιρολόι της Παναγιάς, των γυναικών λουλούδια
αυτά αναστήσαν τον Χριστό, χαρές δες και λουλούδια
κι ο Άδης επικράνθη, τ' άδυτα μύχια βάθη



Φωτιές τα χριστολούλουδα, η πλάση που ανασαίνει
χείλη με χείλη το γλυκό φιλι που ανασταίνει
ο 'Αι Γιώργης στην πηγή πολέμησε τον δράκο
και τα νερά λευτέρωσε και πότισε τον κάμπο
ολόκληρη οικουμένη φιλί που ανασταίνει



Ψυχές ξυπνήσαν σώματα κι ήπιαν όλο το πάθος
πόσο κρατάει ο έρωτας όσο ανοιχτό ένα άνθος!
Άχρονο φως αόρατο, κατέβα να μας ντύσεις
κι όλου του κόσμου τις καρδιές να τις παρηγορήσεις
κόκκινες να τις βάψεις κι αόρατο να λάμψεις


...........................

ΕΝΑΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΑΠΡΙΛΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ


Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης

Μουσική: Παντελής Θαλασσινός



Ένας ευαίσθητος Απρίλης
Ένας αθέατος καιρός
Γελάει το φρουρό της πύλης
Και βγαίνει ήλιος λαμπερός



Πετά τα ρούχα του στρατιώτη
Φορά πουκάμισο λευκό
Και στην αγάπη του την πρώτη
Στέλνει ένα όνειρο γλυκό



Φέρνει μια ζάλη στους ανέμους
Ανατριχίλα στο νερό
Με την καρδιά στήνει πολέμους
Και με τον έρωτα χορό



Από τους κήπους κόβει βάγια
Κι απ' την αυλή του πασχαλιές
Για να στολίσει τα ναυάγια
Που μείνουν δίχως αγκαλιές

16 σχόλια:

  1. Τί μελωδικά που υποδέχτηκες τον Απρίλη!!
    Υπέροχα τραγούδια!
    Καλό μήνα, κορίτσι μου γλυκό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ, τρελοκομείο μου!Καλό Πάσχα να έχουμε!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Που είσαι εσύ εξαφανισμένη;;
    Ελπίζω να είσαι καλά..
    Καλό μήνα Γεωργία μου με υγεία, δύναμη και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλά, ομορφιά μου!Σ΄ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Καλό μήνα με όλα τα καλά του κόσμου!Τις ευχές μου για τις μέρες, θα τις αφήσω στο δικό σου χώρο.Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Επίσης γλυκιά μου και σ΄ευχαριστώ που πέρασες.Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Dearest Georgette,
    Wishing you also a very happy and meaningful April. New life and spring flowers bring happiness and teach us about new life. The true meaning of Easter as well.
    Hugs to you dear friend!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα με υγεία και αγάπη!Πολύ ωραία τραγουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια.Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. όμορφος μήνας και σου εύχομαι ότι καλύτερο μέσα σε αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία, αγάπη και χαρά όλο το μήνα, καλή μου!!!!Ας έχουμε μια καλή Μεγάλη Εβδομάδα.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα, Γεωργία και καλό κι ευλογημένο Πάσχα!!!!!
    Υπέροχα τα τραγούδια που διάλεξες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαριάννα μου!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια.Πολλές ευχές για τις Άγιες Μέρες.

      Διαγραφή
  8. Καλό και ευωδιαστό Απρίλη!!Εύχομαι Καλο και χαρούμενο Πάσχα !!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά, καλή μου!Ας ανοίξει επιτέλους ο καιρός, να φανεί η ομορφιά του μήνα.Πολλές ευχές για αγάπη, υγεία και χαρά!!!!

      Διαγραφή