Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Αλήθειες που μπορούν να μας αλλάξουν τη ζωή.

Τυχαία διάβασα αυτό το άρθρο. 

Όπως ήδη ξέρετε, πολύ αγαπώ τις λίστες και ειδικά αυτές που μπορούν να μας δώσουν ιδέες, να μας εμπνεύσουν για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στη συγκεκριμένη λίστα βρήκα αλήθειες που ήδη τις γνώριζα, αλλά και άλλες που με έβαλαν σε σκέψεις. 

Κάπως έτσι λοιπόν τη μοιράζομαι μαζί σας και θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά.


14 αλήθειες της ψυχολογίας που θα σας αλλάξουν τη ζωή

Αυτά τα επιστημονικά συμπεράσματα θα σας δώσουν τη λύση σε πολλά προβλήματα.

1.      Το αγαπημένο σου τραγούδι είναι συνδεδεμένο με κάποιο έντονο συναισθηματικό γεγονός.

2.      Η μουσική επηρεάζει τον τρόπο σκέψης σου.

3.      Όσο περισσότερο δίνεις, τόσο πιο χαρούμενος είσαι.

4.      Όταν ξοδεύεις χρήματα για ωραίες εμπειρίες, είσαι πιο χαρούμενος από ότι όταν τα ξοδεύεις σε υλικά πράγματα.

5.      Είμαστε περισσότερο επιρρεπείς σε ψυχικά προβλήματα από ότι ήταν οι άνθρωποι το 1950.

6.      Συγκρεκιμένες θρησκευτικές πεποιθήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση του άγχους.

7.      Δυστυχώς, το χρήμα «αγοράζει» την ευτυχία, αλλά μόνο με ετήσιο εισόδημα 45.000-50.000 ευρώ τον χρόνο.

8.      Η συνάντηση με χαρούμενους (ή θετικούς) ανθρώπους σε κάνουν πιο χαρούμενο.

9.      Οι νέοι από 18 εώς 33 χρονών είναι οι πιο αγχωμένοι άνθρωποι στην γη.

10.      Πείθοντας τον εαυτό σου ότι κοιμήθηκες καλά, μπορεί να τον «ξεγελάσεις» πραγματικά και να θεωρεί ότι έτσι έγινε.

11.      Οι έξυπνοι άνθρωποι υποτιμούν τον εαυτό τους, ενώ οι αμαθείς θεωρούν ότι είναι ευφυείς.

12.      Όταν θυμάσαι ένα παρελθοντικό γεγονός, ουσιαστικά θυμάσαι την τελευταία φορά που το έφερες στο μυαλό σου.

13.      Οι αποφάσεις σου είναι πιο λογικές όταν τις σκέφτεσαι σε άλλη γλώσσα.

14.      Αν ανακοινώνσεις τους στόχους σου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην τους πετύχεις ποτέ.


 Όλα τα παραπάνω συμπεράσματα έχουν βασιστεί σε πολυετείς έρευνες.

Σοφία Εφραιμίδου, Ψυχολόγος Υγείας/Ομοιοπαθητικός

ΠΗΓΗ: http://www.marieclaire.gr/women/psycho

16 σχόλια:

  1. Χμμμ... Όλως περιέργως το 1 και τα 2 δεν ισχύουν σε εμένα!
    Το 9 το βιώνω!!!
    Το 10 θα το προσπαθήσω!!!
    Το 12 με προβλημάτισε ομολογώ!
    ;-)
    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Thanks που τη μοιράστηκες μαζί μας!
    Και τώρα... πάω να σκεφτώ... (Λογικά και ξενόγλωσσα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχχαχχχαααααααα!!!!Λογικά και ξενόγλωσσα!!!Με έλιωσες τρελοκομείο μου!!!
      Πιθανόν το 1 και 2 στη περίπτωση σου να μην ισχύουν μιας και ασχολείσαι τόσο πολύ με τη μουσική!
      Ευχαριστώ για τη κατάθεση των σκέψεων σου!Μουτς και καλό απόγευμα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραία η λίστα σου Ζωρζετάκι!
    Ειδικά το 8 σου είναι τόσο μα τόσο αληθινό!
    Προσπαθώ να το κάνω πράξη αλλά και να είμαι για τους άλλους ένας τέτοιος άνθρωπος!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι αληθινό το 8! Καρατσεκαρισμένο!!!!!...όπως και το αντίθετο του.Η αλήθεια πάντως είναι πως - όσο μπορώ να σε γνωρίζω από εδώ μέσα- είσαι ένα θετικότατο άτομο και πάντα να είσαι έτσι!Είναι ευλογία να σκορπάς θετικότητα και χαμόγελα!Τα φιλιά μου και καλό ΣαββατοΚύριακο!

      Διαγραφή
  3. Aχ, georgette μου, έχω πολύ καιρό να αφήσω σχόλιο.
    Μου άρεσε η λίστα που μοιράζεσαι μαζί μας, και...εκτιμώ το 14! χα χα χα!
    Θα το δεις προσεχώς το γιατί!
    Καλό σου καλοκαίρι!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! αυτό το σχόλιο κάπου με πάει....αλλά βέβαια δε μπορώ να είμαι σίγουρη. Ελπίζω να ξεπεράσεις τα εμπόδια ώστε να φθάσεις το στόχο σου.
      Πάντως προσωπικά, αν ανακοινώσω σχέδια, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα τα υλοποιήσω για χίλιους δυο λόγους....οπότε παύω τις ανακοινώσεις..χαχαχα..Καλό καλοκαίρι καλή μου!

      Διαγραφή
  4. Και μένα μου αρέσουν οι λίστες!!!Συμφωνώ με το 5 , διαφωνώ με το 7 (πολύ όμως)και το 13 είναι δικό μου !!! Μόνο στα Ισπανικά μπορώ να σκεφτώ!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο στα ισπανικά ε?..όμορφη γλώσσα, θα ήθελα πολύ να την μάθω! Η αλήθεια είναι ότι και εμένα το 7 με έβαλε σε σκέψεις....δεν το πολυπιστεύω.
      Καλή σου μέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Dearest Georgette,
    Oh, those points are so very true; especially # 3 and # 4 and also # 8.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το 3,το 8 και το 14 είναι σωστά, για μένα.
    Τα έχω επαληθεύσει πολλές φορές.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Αν και πολλά αλλά μου ταιριάζουν ή με έβαλαν σε σκέψεις, γιατί απλά δεν τα είχα σκεφθεί, όπως π.χ. το 12. Όσο για το 14 τι να πω? για μένα έχει γίνει νόμος..αν ανακοινώσω κάτι, είναι σίγουρο ότι δεν θα υλοποιηθεί.Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  7. Πολλές αλήθειες στη λίστα σου! Τις περισσότερες τις έχω επαληθεύσει και σε μένα έτσι είναι. Εκείνο το 7 δεν ξέρω αν ισχύει....
    Να μου είσαι καλά
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Το 7 όπως είπα και πιο πάνω με απασχόλησε κι εμένα και η αλήθεια είναι πως δεν το πολυπιστεύω..αγοράζεται η ευτυχία? σίγουρα η ανέχεια σε εμποδίζει να ζήσεις καλά και σου δημιουργεί πολλά προβλήματα, όμως πιστεύω ότι η ευτυχία είναι μικρές στιγμές και όλοι μας μπορούμε να τις ζούμε..πιο πολύ πιστεύω ότι έχει σημασία ο τρόπος σκέψης.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dearest Georgette,
    Such lovely reminders to live by and some are so valuable for following.
    Sending you hugs and blessings,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή